eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › Remont nawierzchni odcinków dróg gminnych ul. Kopernika i ul.Środkowej w Orzeszu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-06

Orzesze: Remont nawierzchni odcinków dróg gminnych ul. Kopernika i ul.Środkowej w Orzeszu
Numer ogłoszenia: 35001 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39282 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 3248800, faks 032 3248826.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni odcinków dróg gminnych ul. Kopernika i ul.Środkowej w Orzeszu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Remont nawierzchni a) odcinka Kopernika w Orzeszu - Remont odcinka nawierzchni na długosci - 189 mb b) odcinka Srodkowej w Orzeszu - Remont odcinka nawierzchni na długosci - 143 m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załacznik nr 8 do SIWZ. Dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowi załacznik nr 7 do SIWZ 2. Zamawiajacy dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakosciowych. Parametry techniczne i jakosciowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów sa wartosciami minimalnymi. 3. Podwykonawcy: 3.1. Wykonawca może powierzyc wykonanie czesci zamówienia podwykonawcy. 3.2. Zamawiajacy nie zastrzega obowiazku osobistego wykonania przez wykonawce kluczowych czesci zamówienia. 3.3. Zamawiajacy żada wskazania przez Wykonawce w ofercie czesci zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku gdy Wykonawca powołuje sie na wiedze i doswiadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolnosci finansowe lub ekonomiczne podwykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy Wykonawca zobowiazany jest do podania nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby sie powołuje. 3.4. Wymagania dotyczace umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem sa roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiajacego odpowiednio zastrzeżen lub sprzeciwu okreslone zostały w załaczniku nr 6 do SIWZ tj. projekcie umowy 3.5. Zamawiajacy nie okresla przedmiotu umów o podwykonawstwo, który podlega obowiazkowi przedkładania Zamawiajacemu poswiadczonej za zgodnosc z oryginałem kopie zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem sa dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłaczeniem umów o podwykonawstwo o wartosci mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłaczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartosci wiekszej niż 50 000 zł brutto. 4. Warunki gwarancji - min. 3 lata do 5 lat gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały liczac od dnia ostatecznego odbioru robót. Zamawiajacy wymaga, aby okres rekojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawce gwarancji. 5. KODY Wspólnego Słownika Zamówien (CPV) okreslajace przedmiot zamówienia 45233251-3 - Wymiana nawierzchni..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tetla Szymon DROGRÓD, Męczenników Oświecimskich 37a, 43-229 Ćwiklice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 234658,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 168100,79

  • Oferta z najniższą ceną: 168100,79 / Oferta z najwyższą ceną: 281898,72

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.