eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Remont kamienicy przy ul. Sikorskiego 27 w Sulechowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-20

Sulechów: Remont kamienicy przy ul. Sikorskiego 27 w Sulechowie
Numer ogłoszenia: 35001 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o., ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3852407 w. 49, fax 068 3852370.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.supekom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. - Zarządca Wspólnoty Mieszkaniowej Sikorskiego 27 w Sulechowie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kamienicy przy ul. Sikorskiego 27 w Sulechowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje prace remontowe budynku ul. Sikorskiego 27 w Sulechowie wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i projektem budowlanym dołączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w rozdziale 5, przedmiarem robót zawartym w rozdziale 3 oraz zgodnie z informacją dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przy wykonywaniu robót remontowych budynku mieszkalnego w Sulechowie przy ulicy Sikorskiego 27 (rozdział 4). 2. Zakres prac w ramach zaproponowanej ceny ofertowej musi obejmować oprócz zakresu robót zgodnego z projektem budowlanym i nie ujętym w przedmiarze robót, także koszt całkowitej wymiany wewnętrznej instalacji elektrycznej w częściach wspólnych. 3. Zaleca się, aby Wykonawca odwiedził i zbadał plac budowy oraz jego otoczenie i pozyskał dla siebie wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane prace. Okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, który stanowi równocześnie dokument gwarancyjny. 5. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad wynikających z nienależytego wykonania robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000,-zł (słownie: tysiąc złotych). Zasady i formy wnoszenia wadium określono w pkt. 11.1 SIWZ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia. Ponadto wymagane jest, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel inżynieryjno - techniczny w celu obsadzenia stanowisk: - kierownik robót z uprawnieniami konstrukcyjno - budowlanymi. Osoba przewidziana na stanowisko kierownika budowy musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42, z późn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. nr 220, poz. 2174). 4. Potencjał techniczny: Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp - przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób - w pełni sprawny podstawowy sprzęt umożliwiający wykonanie robót w terminie wskazanym w pkt. 5 Instrukcji dla Wykonawcy. 5. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem zamówień w okresie ostatnich 5 lat udokumentowanymi referencjami, odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robotom remontowo-rewitalizacyjnym o wartości minimum 60.000,00 zł netto. 6. Podwykonawcy: Zamawiający nie ogranicza udziału Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Przy zawieraniu umów stosuje się postanowienia art. 6471 Kodeksu cywilnego. 7. Złożenie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 7.1 W przypadku składania oferty przez Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, konieczne jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich Wykonawców winno być dołączone do oferty. 8. Oferta musi być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert. 9. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości i formie określonej przez Zamawiającego. 10. Oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 1 - 0, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę >>spełnia<< natomiast oferta nie spełniająca wymogów otrzyma ocenę >>nie spełnia<< i zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 10 i art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta Wykonawcy. 2. Dane Wykonawcy. 3. Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędny potencjał finansowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ustawy PZP, a w przypadku, gdy Wykonawcą jest konsorcjum oświadczenia na formularzach stanowiących załącznik nr 2a i 2b. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych (konieczny odpis uprawnień kierownika robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby inżynierów budownictwa), oraz podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności. W wykazie należy określić, które z wykazanych podmiotów będą zatrudnione jako podwykonawcy. 5. Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robotom remontowym elewacji o wartości minimum 60.000,00 zł netto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających). Załączone dokumenty powinny wskazywać zakres wykonanych robót opowiadających w swoim rodzaju poszczególnym zadaniom, wartość tych robót oraz termin wykonania tych prac. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (każda strona kserokopii podpisana za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Dowód wpłaty/wniesienia wadium. 9. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.). 10. W przypadku składania oferty przez Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - prawnie ustanowione pełnomocnictwo dla wybranego przedstawiciela do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów stosuje się on do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy ( Dz. U. z 2006r nr 87 poz. 605). Uwaga: W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty opisane w pkt. 6 i 7 muszą być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://supekom.bip.sulechow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, pok. 19 (II piętro) po okazaniu dowodu opłaty za SIWZ na kwotę 30zł brutto: Płatne na konto WBK S.A.:22109015800000000058058050470 lub gotówką w pokoju 22 (II piętro)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne >>SuPeKom<< Sp. z o.o. w Sulechowie, ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, pokój nr 23 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.