Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-07
Oświęcim: Wykonanie instalacji automatycznego gaszenia i sterowania oraz wykonanie wydzieleń pożarowych dla jednego z pomieszczeń (pom. nr 2) budynku o nr inw. A-25, na terenie dawnego Auschwitz I.
Numer ogłoszenia: 349998 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu , ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8432022, faks 033 8431934.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.auschwitz.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pństwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji automatycznego gaszenia i sterowania oraz wykonanie wydzieleń pożarowych dla jednego z pomieszczeń (pom. nr 2) budynku o nr inw. A-25, na terenie dawnego Auschwitz I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie instalacji automatycznego gaszenia i sterowania oraz wykonanie wydzieleń pożarowych dla jednego z pomieszczeń (pom. nr 2) budynku o nr inw. A-25, na terenie dawnego Auschwitz I. Szczegółowe dane dot. wykonania w/w instalacji zawiera: Projekt budowlano-wykonawczy, Przedmiar robót ( w ofercie nie należy ujmować części dotyczącej instalacji bardzo wczesnej detekcji dymu VESDA, ponieważ przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania tej instalacji) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Dokumenty te w formie elektronicznej na płycie są dostępne w siedzibie Zamawiającego. Wykonanie instalacji automatycznego gaszenia odbędzie się tylko w jednym pomieszczeniu w/w budynku. Wszystkie zastosowane podzespoły urządzeń gaśniczych, sterowania gaszeniem i sygnalizacji pożarowej muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004, nr 92, poz. 881), wdrążającej postanowienia Dyrektywy Budowlanej 89/106/EWG, Dyrektywy Niskonapięciowej 73/23/EWG oraz Dyrektywy Ciśnieniowej 97/23/EWG. SUG po wybudowaniu musi zostać oznaczone znakiem bezpieczeństwa B zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych. Deklaracja zgodności z certyfikatem lub aprobata techniczna wydana przez CNBOP lub inną notyfikowaną jednostkę certyfikującą dla (SUG) zgodnie z ustawą o systemie oceny zgodności (Dz.U.2002, nr 166, poz. 1360 z późniejszymi zmianami). Wykonawca przeprowadzi w ramach oferty test szczelności pomieszczenia przed oddaniem instalacji (SUG) do użytkowania. Instalacja ma za zadanie zabezpieczyć cenne, historyczne obiekty pochodzące z okresu funkcjonowania obozu przechowywane w bloku o nr inw. A-25..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 44.48.20.00 - Urządzenia przeciwpożarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,- PLN 00/100 (słownie: trzy tysiąc złotych PLN) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia wyrażające się: a) wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji SUG w budynkach zabytkowych w tym: - co najmniej 1 o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto b) dysponowaniem kierownikiem budowy posiadającym: - uprawnienia wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, t.j.:- uprawnienia budowlane, w zakresie i specjalności uprawniających do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia na podstawie obowiązujących przepisów prawa budowlanego oraz przebytą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. - aktualne zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wyrażającej się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż cena umowna brutto przedstawiona w formularzu ofertowym. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i spełniania wymagań formalnych, o których mowa w niniejszej siwz wg. formuły spełnia bądź nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków wskazanych w niniejszej siwz spowoduje wykluczenie wykonawcy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 p.z.p..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1. wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej siwz, 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 niniejszej siwz (na potwierdzenie warunku wskazanego w sekcji III pkt 4), oraz następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1 sekcji III: 3. oryginał lub kserokopia, poświadczona przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie) za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 2 sekcji III: 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających że te roboty zostały wykonane należycie (dokumenty te muszą zawierać wszystkie informacje potwierdzające spełnienie warunków wskazanych w sekcji III. pkt. 2a);. 6. wykaz osób z uprawnieniami, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (rodzaj uprawnień lub/i pozwoleń) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (na potwierdzenie warunku wskazanego w sekcji III pkt 2b) wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień przez wymienione osoby. na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 3 sekcji III: 7. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający (zgodnie z sekcją III pkt. 3.), że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymienione wyżej dokumenty mają być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem z oznaczeniem daty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.auschwitz.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PAŃSTWOWE MUZEUM AUSCHWITZ - BIRKENAU W OŚWIĘCIMIU
Ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32- 603 OSWIĘCIM - budynek administracji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, budynek administracyjny, Dziennik podawczy (pokój nr 6, parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- PRZEBUDOWA ODDZIAŁU DZIECIĘCEGO
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Dostawa ładowarki kołowej
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych na podstawie kart/ karnetów/ abonamentów dla pracowników Państwowego Muzeum Auschwitz- Birkenau w Oświęcimiu oraz ich osób towarzyszących.
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 933 ul. Pszczyńska w Rajsku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa chodnika wraz z odwodnieniem i oświetleniem wzdłuż DW 933-ul. Pszczyńska w Rajsku-etap I (...)
- "Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa kompleksu kontroli klimatu dla fenotypowania roślin uprawnych w budynku nr 37 - Instytutu Biologii/Klimat-IB - etap I i II
- "Przebudowa polegająca na budowie ścian wydzielenia ogniowego oraz montażu instalacji oddymiania dla dwóch klatek schodowych w budynku szkoły na terenie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynków przy ul. Cegielskiego 2 w Myślenicach oraz przy ul. Budowlanych 2 w Olkuszu
- Wykonanie instalacji Stałego Urządzenia Gaśniczego
- Przebudowa Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 im. Marii Grzegorzewskiej w Konstantynowie Łódzkim, ul. Zgierska 10 w celu dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Modernizacja systemu ppoż na hali sortowni ZZO w Wólce Rokickiej
więcej: Urządzenia przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.