Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-17
Rzeszów: Wymiana zużytych elementów w zasilaczach UPS w Oddziałach ZUS w Rzeszowie, Jaśle i Nowym Sączu.
Numer ogłoszenia: 349930 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie , Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, faks 017 8523638.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana zużytych elementów w zasilaczach UPS w Oddziałach ZUS w Rzeszowie, Jaśle i Nowym Sączu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia (część I, II, III) jest jednokrotne wykonanie odpłatnej usługi pogwarancyjnej polegającej na dostawie i wymianie zużytych elementów (podzespołów) w zasilaczach bezprzerwowych UPS wymienionych niżej: Część zamówienia Nazwa TJO UPS Zużyte elementy podlegające wymianie I ZUS Oddział w Rzeszowie, Inspektorat ZUS w Przeworsku, ul. Dworcowa 1 Aros Sentry HT80 Komplet kondensatorów AC i DC, komplet kondensatorów AC filtra harmonicznych wejścia II ZUS Oddział w Jaśle, Inspektorat ZUS w Dębicy, ul. Piłsudskiego 15 PW 9355-20-N (20 kVA) Komplet baterii (7Ah/12V) 72 sztuki ZUS Oddział w Jaśle, Inspektorat ZUS w Krośnie, ul. Bieszczadzka5 PW 9305-40i-NX-O (30 kVA) Komplet wentylatorów, komplet kondensatorów AC60uF i DC3300uF III ZUS Oddział w Nowym Sączu, Inspektorat ZUS w Limanowej, ul. Józefa Marka 21 MGE Galaxy PW (30 kVA) Komplet 34 sztuk baterii 40 Ah ZUS Oddział w Nowym Sączu, Nowy Sącz, ul. Węgierska 11 MGE Galaxy 5000 (100 kVA) Komplet kondensatorów DC 20 sztukx6000uF/500VDC oraz komplet wentylatorów (D150 - 8 sztuk; D120 - 5 sztuk). 2. Zakres zamówienia 2.1. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca wykona: 1). Część I: dostawę i wymianę kompletu kondensatorów AC i DC oraz komplet kondensatorów AC filtra harmonicznych wejścia w zasilaczu Aros Sentry HT80 w Oddziale ZUS w Rzeszowie, Inspektorat w Przeworsku, ul. Dworcowa 1, 2). Część II: dostawę i wymianę kompletu baterii 7Ah/12V, 72 sztuki w zasilaczu PW 9355-20-N (20 kVA) w Oddziale ZUS w Jaśle, Inspektorat w Dębicy ul. Piłsudskiego 15; oraz dostawę i wymianę kompletu wentylatorów i kompletu kondensatorów AC 60uF i DC 3300uF w zasilaczu PW 9305-40i-NX-O (30 kVA) w Oddziale ZUS w Jaśle, Inspektorat w Krośnie ul. Bieszczadzka 5, 3). Część III: dostawę i wymianę kompletu 34 sztuk baterii 40 Ah w zasilaczu MGE Galaxy PW (30 kVA) w Oddziale ZUS w Nowym Sączu, Inspektorat w Limanowej ul. Józefa Marka 21; oraz dostawę i wymianę kompletu kondensatorów DC (20 sztuk x 6000uF/500VDC) i kompletu wentylatorów (D150 - 8 sztuk; D120 - 5 sztuk) w zasilaczu MGE Galaxy 5000 (100 kVA) w Oddziale ZUS w Nowym Sączu, ul. Węgierska 11. 2.2. Po wykonaniu wymiany ww. zużytych elementów Wykonawca dodatkowo sprawdzi funkcjonowanie zasilaczy: a)- przeprowadzi procedurę startu i zatrzymania UPS, b)- dla zasilaczy objętych wymianą baterii wykona test baterii, c)- dla zasilaczy objętych wymianą baterii wykona ocenę stanu i pojemności baterii, a w szczególności wykona pomiar napięcia i rezystancji wewnętrznej dla każdego akumulatora; Wykonawca zmierzy aktualną pojemność baterii w odniesieniu do pojemności nominalnej (w %) i poda wyniki w protokole powykonawczym. d)- sprawdzi poprawność sygnalizacji stanu UPS (działanie panelu monitorującego, panelu RSP). 2.3. Wszystkie wymieniane elementy (podzespoły) muszą być: a) fabrycznie nowe (nie regenerowane w ogóle), b) dopuszczone do stosowania w serwisie przez producentów UPS-ów (zgodne z zaleceniami producenta urządzenia). Po zakończeniu prac parametry zasilacza muszą być zgodne z zaleceniami producenta zasilacza. 2.4 .Na wymienione w trakcie prac elementy (baterie, kondensatory, wentylatory) Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołów wymiany. 2.5.Na wykonane prace montażowe Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołów wymiany baterii i/lub wymiany kondensatorów. 2.6.Wykonawca odbiera od Odbiorcy usługi zużyte baterie i zobowiązuje się do postępowania z tymi bateriami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (np. utylizacja, zwrot do dystrybutora). Pozostałe zużyte elementy (kondensatory i wentylatory) pozostają własnością Odbiorcy. 3. Termin wykonania zamówienia 3.1. Wyżej wymienione prace zostaną wykonane w terminie do pięciu tygodni od daty zawarcia umowy. 3.2. Prace będą wykonywane w godzinach pracy Zamawiającego (7:30 - 15:30), a jeżeli zajdzie potrzeba również po godzinie 15:30 (15:30 - 22:00)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 3.1. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów, po przeprowadzeniu analizy tych dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek w pkt. 3.2. będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na wymianie części w zasilaczach UPS w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ), o wartości jednej umowy co najmniej: a) dla części I zamówienia - 10 tys. zł. (dotyczącej urządzeń UPS firmy AROS), b) dla części II zamówienia - 6 tys. zł. (dotyczącej urządzeń UPS firmy Fiskars/Powerware), c) dla części III zamówienia - 10 tys. zł. [dotyczącej urządzeń UPS firmy Merlin Gerin (MGE Galaxy, PW)]. Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 4.1.b) Wykonawca złoży wykaz wykonanych usług wymiany części w zasilaczach UPS - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów, po przeprowadzeniu analizy tych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 3.3. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów, po przeprowadzeniu analizy tych dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 3.4. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów, po przeprowadzeniu analizy tych dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 3.5. Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ) . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą O (nie spełnia) - 1 (spełnia) na podstawie złożonych dokumentów, po przeprowadzeniu analizy tych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku zmian funkcjonalno - organizacyjnych w ZUS.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 pok. 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 pok. 26 Dziennik Podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: dostawa i wymiana kompletu kondensatorów AC i DC oraz komplet kondensatorów AC filtra harmonicznych wejścia w zasilaczu Aros Sentry HT80 w Oddziale ZUS w Rzeszowie, Inspektorat w Przeworsku, ul. Dworcowa 1,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: dostawa i wymiana kompletu kondensatorów AC i DC oraz komplet kondensatorów AC filtra harmonicznych wejścia w zasilaczu Aros Sentry HT80 w Oddziale ZUS w Rzeszowie, Inspektorat w Przeworsku, ul. Dworcowa 1,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: dostawa i wymiana kompletu baterii 7Ah/12V, 72 sztuki w zasilaczu PW 9355-20-N (20 kVA) w Oddziale ZUS w Jaśle, Inspektorat w Dębicy ul. Piłsudskiego 15; oraz dostawa i wymiana kompletu wentylatorów i kompletu kondensatorów AC 60uF i DC 3300uF w zasilaczu PW 9305-40i-NX-O (30 kVA) w Oddziale ZUS w Jaśle, Inspektorat w Krośnie ul. Bieszczadzka 5,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: dostawa i wymiana kompletu baterii 7Ah/12V, 72 sztuki w zasilaczu PW 9355-20-N (20 kVA) w Oddziale ZUS w Jaśle, Inspektorat w Dębicy ul. Piłsudskiego 15; oraz dostawa i wymiana kompletu wentylatorów i kompletu kondensatorów AC 60uF i DC 3300uF w zasilaczu PW 9305-40i-NX-O (30 kVA) w Oddziale ZUS w Jaśle, Inspektorat w Krośnie ul. Bieszczadzka 5,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: dostawa i wymiana kompletu 34 sztuk baterii 40 Ah w zasilaczu MGE Galaxy PW (30 kVA) w Oddziale ZUS w Nowym Sączu, Inspektorat w Limanowej ul. Józefa Marka 21; oraz dostawę i wymianę kompletu kondensatorów DC (20 sztuk x 6000uF/500VDC) i kompletu wentylatorów (D150 - 8 sztuk; D120 - 5 sztuk) w zasilaczu MGE Galaxy 5000 (100 kVA) w Oddziale ZUS w Nowym Sączu, ul. Węgierska 11..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III: dostawa i wymiana kompletu 34 sztuk baterii 40 Ah w zasilaczu MGE Galaxy PW (30 kVA) w Oddziale ZUS w Nowym Sączu, Inspektorat w Limanowej ul. Józefa Marka 21; oraz dostawę i wymianę kompletu kondensatorów DC (20 sztuk x 6000uF/500VDC) i kompletu wentylatorów (D150 - 8 sztuk; D120 - 5 sztuk) w zasilaczu MGE Galaxy 5000 (100 kVA) w Oddziale ZUS w Nowym Sączu, ul. Węgierska 11..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa warzyw, owoców oraz jajek na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej nr 21 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie
- Budowa budynku warsztatowo-garażowego, (...), rozbiórkę budynku warsztatowo- garażowego z wiatą na działkach nr ew. 13/44, 13/43, 1/10 położonych Stalowej Woli przy ul. Przemysłowej - etap I
- Malowanie i wymiana wykładziny w I/ZUS Tarnobrzeg ul. Henryka Sienkiewicza 145D
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy DS Nestor
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyty dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
- Usługa serwisowa urządzeń zdalnego sterowania w 3 nastawniach centralnych (NC) na terenie jednego zakładu PKP Energetyka spółka z o.o.
- Modernizacja Instalacji Odsiarczania Spalin bloków nr 8, 10, 11 i 12 w BOT Elektrownia Bełchatów S.A.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.