To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-22
Dąbrowa Górnicza: Wywóz nieczystości ciekłych - ścieków przemysłowych ze składowiska odpadów Miejskiego Zakładu Gospodarowania Odpadami
Numer ogłoszenia: 349910 - 2015; data zamieszczenia: 22.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 330664 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarowania Odpadami, Al. J. Piłsudskiego 34c, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 264 46 23, faks 32 264 71 99.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości ciekłych - ścieków przemysłowych ze składowiska odpadów Miejskiego Zakładu Gospodarowania Odpadami.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na usługi zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013r., poz. 907 z póź. zm.) zwanej dalej Ustawą. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: odbiór, transport, unieszkodliwianie i analiza ścieków przemysłowych - odcieków z kwatery deponowania odpadów balastowych z terenu Miejskiego Zakładu Gospodarowania Odpadami, 42-530 Dąbrowa Górnicza ul. Główna 144a. Opis sposobu wykonania zadania: 1.Usługa polegająca na odbiorze, transporcie, unieszkodliwianiu i analizie ścieków przemysłowych - odcieków z kwatery deponowania odpadów balastowych w szacowanej ilości 6 600 m3. 2.Wykaz niezbędnego sprzętu do realizacji przedmiotu zamówienia: - samochód asenizacyjny o pojemności beczki min. 16m3 ze sprawnym urządzeniem do napełniania i opróżniania beczki oraz aktualnym przeglądem technicznym, - samochód asenizacyjny o pojemności beczki min. 10m3 ze sprawnym urządzeniem do napełniania i opróżniania beczki oraz aktualnym przeglądem technicznym. 3.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 4.Odbiór ścieków będzie następował dwa razy dziennie przez pięć dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 20.00. W przypadku niskiego poziomu ścieków Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę o ograniczeniu ilości wywozów lub wstrzymaniu realizacji usługi. Wznowienie wywozu ścieków nastąpi po pisemnym poinformowaniu Wykonawcy. 5.W przypadku awaryjnego telefonicznego wezwania pod numer wskazany przez Wykonawcę czas wykonania usługi nie może przekroczyć 4 godzin w godzinach od 6.00 do 22.00. 6.Wykonawca na własny koszt każdorazowo wykona ważenie pojazdu przed odebraniem ścieków oraz po ich odbiorze. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli ilości odebranych ścieków przez ważenie pojazdu. 8.Przedmiot zamówienia realizowany będzie od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2017r. lub do zrealizowania usługi wywozu 6 600 m3 ścieków. 9.Ze względu na trudną do przewidzenia ilość opadów atmosferycznych ilość ścieków określona w pkt. 1 i terminy realizacji zadania określone w pkt. 4 mogą ulec zmianie. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania umowy w całości. 11.Wykonawca raz w miesiącu dokona podstawowej, a raz na kwartał szczegółowej analizy próbek ścieków przemysłowych zgodnie z wytycznymi opisanymi w załączniku nr 8 do SIWZ. 12.Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo pobierać z Oczyszczalni Ścieków potwierdzenie ilości dostarczonych ścieków. 13.W przypadku rozbieżności powyżej 5% w ilości pomiędzy masą netto ważenia pojazdu, a masą ścieków dostarczonych do Oczyszczalni Ścieków Wykonawca w fakturze wykaże niższą ilość ścieków. 14.W przypadku rozbieżności do 5% Wykonawca w fakturze wykaże ilość ścieków wykazaną w Oczyszczalni Ścieków zgodnie z miesięcznym zestawieniem odbioru nieczystości ciekłych - załącznik nr 9 do SIWZ. 15.Podstawą do przyjęcia przez Zamawiającego faktury jest dołączenie następujących dokumentów: a)pisemne potwierdzenia ilości odebranych ścieków z Oczyszczalni zgodnie z pkt. 12, b)miesięczne zestawienie wywozu nieczystości ciekłych - załącznik nr 9 do SIWZ. wystawiony przez Wykonawcę i potwierdzony przez przedstawiciela Oczyszczalni Ścieków i Zamawiającego, c)dokumenty ważenia pojazdu zgodnie z pkt. 6, d)raport lub sprawozdanie z badania próbek ścieków uwzględniający analizę podstawową lub szczegółową zgodnie z zapisami pkt. 11..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 71.62.00.00 - Usługi analizy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALBA MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALBA MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- ALBA Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ,, ul. Starocmentarna 2, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 318500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 313500,00
Oferta z najniższą ceną: 313500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 313500,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Dostawa pomp insulinowych dla dorosłych
- Dostawa staplerów
- Zakup endoskopów na potrzeby Pracowni Endoskopowej
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru i utylizacji odpadów pochodzących z likwidacji środków trwałych i niskocennych składników majątku na Politechnice Warszawskiej Wydział Inżynierii Lądowej
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie R/Ełk OD Sedranki
- Opróżnianie i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych - sprawa numer 30/2024
- usługa prania.
- świadczenie usług komunalnych.
- Likwidacja 13 sztuk mogilników na terenie Województwa Wielkopolskiego - etap II.
więcej: Usługi analizy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.