eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Szkolenie w ramach projektu pn. Nasza misja - Wasza praca program aktywizacji społeczno- zawodowej realizowany na terenie Miasta Kraśnik współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-25

Kraśnik: Szkolenie w ramach projektu pn. Nasza misja - Wasza praca program aktywizacji społeczno- zawodowej realizowany na terenie Miasta Kraśnik współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 349878 - 2011; data zamieszczenia: 25.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku , ul. Grunwaldzka 4a, 23-210 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 825 41 35, faks 081 825 15 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie w ramach projektu pn. Nasza misja - Wasza praca program aktywizacji społeczno- zawodowej realizowany na terenie Miasta Kraśnik współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia wymienionego w SIWZ w ramach projektu systemowego pt. Nasza misja - Wasza praca - program aktywizacji społeczno - zawodowej realizowany na terenie Miasta Kraśnik w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkolenie obejmuje zakres tematyczny ogólnie opisany niżej: Szkolenie z zakresu aktywnych metod poszukiwania pracy i elastycznych form zatrudnienia oraz umiejętności komunikacji w relacjach rodzinnych z elementami samoobrony - 18os. Szkoleniem zostanie objęta grupa osiemnastoosobowa, 140 godzin dydaktycznych dla grupy. Szkolenie w formie ćwiczeń praktycznych łączonych z wykładem. Spotkania 5 godzinne w okresie od 10 listopada do 29 grudnia 2011r. Dokładne terminy szkolenia zostaną określone po uprzednim uzgodnieniu z MOPS, ze względu na konieczność uwzględnienia zaangażowania uczestników w inne już realizowane szkolenia. Program szkolenia obejmuje trzy bloki tematyczne: 1. aktywne metody poszukiwania pracy i elastyczne formy zatrudnienia, w tym opracowanie Indywidualnych ścieżek kariery zawodowej dla każdego uczestnika. 2. umiejętności komunikacji w relacjach rodzinnych 3. elementy samoobrony. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DO SZKOLENIA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU W RAMACH KONTRAKTÓW SOCJALNYCH: SZKOLENIE Z ZAKRESU AKTYWNYCH METOD POSZUKIWANIA PRACY I ELASTYCZNYCH FORM ZATRUDNIENIA ORAZ UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACJI W RELACJACH RODZINNYCH Z ELEMENTAMI SAMOOBRONY : Zamawiający wymaga aby oferowane przez Wykonawcę usługi szkoleniowe w ramach niniejszego zamówienia spełniały następujące wymagania: I. Wymagania ogólne: 1. Godzina szkoleniowa wynosi 45 minut. 2. Przed zawarciem umowy liczba osób w poszczególnych grupach może ulec zmianie bez zmiany ogólnej liczby osób przewidzianych do szkolenia. 3. Szkolenia odbywać się będą w godzinach od 14:00 do 19:00. 4. Rekrutację osób do projektu przeprowadzi Zamawiający. 5. Zastosowane metody nauczania muszą uwzględniać indywidualne podejście do każdego z uczestników. 6. Warunki pracy osób szkolących się w trakcie trwania szkolenia będą zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 7. W ramach realizacji szkoleń wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt: ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, przekazanie kopii polisy ubezpieczeniowej do Zamawiającego. Polisa ubezpieczeniowa musi obejmować pełny okres szkolenia, zwrot kosztów dojazdu na zajęcia, catering (uzupełniany w trakcie szkolenia), a w przypadku szkoleń trwających powyżej 2 godzin dydaktycznych dodatkowo ciepły posiłek - dwudaniowy obiad (kwota jednostkowa brutto obiadu dwudaniowego wynosi 25zł), swobodny dostęp do sanitariatów, nieodpłatnie uczestnikom w trakcie szkolenia indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu poszczególnych modułów szkoleniowych w postaci skryptów, podręczników umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych szkolenia oraz materiały piśmiennicze (długopis, ołówek, notatnik formatu A4), które przekazuje każdemu z kursantów na własność, zapewnienie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych zarówno na zajęciach teoretycznych, jak i niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych, odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, min.: oznaczenia sal szkoleniowych, materiałów szkoleniowych, dokumentów w związku ze współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego - w uzgodnieniu z Zamawiającym, wydanie przeszkolonym uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgodnie z warunkami określonymi przez Ministerstwo Edukacji Narodowej, przeprowadzenie niezbędnych ankiet ewaluacyjnych wstępnych, środkowych i końcowych oraz ankiet oceniających zajęcia (wzory ankiet powinny być dołączone do oferty), sporządzenie raportu ewaluacyjnego na podstawie ankiet ewaluacyjnych, przekazanie Zamawiającemu protokołów z egzaminów końcowych, listę osób, które ukończyły szkolenia, kserokopię certyfikatów-zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, kserokopię oświadczenia o odbiorze certyfikatów-zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, listę odbioru wyżywienia, listę obecności uczestników szkolenia, dzienniki zajęć z podpisami osób prowadzących szkolenia, inne dokumenty, które wynikną w trakcie okresu szkoleniowego. Wszystkie niezbędne dokumenty związane z realizacją szkoleń należy dostarczyć Zamawiającemu w terminie do 30.12.2011 r. 8. Wykonawca zapewni Kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje i umiejętności wykładowców adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich szkoleń oraz czynne uczestnictwo w procesie dydaktycznym wszystkich wykładowców instruktorów wyszczególnionych w ofercie przetargowej, tj. praktyczne prowadzenie zajęć szkoleniowych, co będzie miało swoje odzwierciedlenie w dzienniku szkolenia. 9. W przypadku rezygnacji uczestników szkoleń z części zajęć Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia uczestnika z listy rezerwowej. 10. Wykonawca po 15 min. pierwszej godziny szkoleniowej w ramach danego dnia zajęć będzie informował wskazanych przez MOPS pracowników o nieobecnościach uczestników zajęć. II. Wymagania szczegółowe: 1. W ramach wykonania poszczególnych zadań Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni (dodatkowo ponad wyżej opisane wymagania ogólne) spełnienie następujących wymagań: 1) wykładowców posiadających wykształcenie i doświadczenie zawodowe w zakresie zgodnym z tematyką szkolenia, 2) sale wykładowe w Kraśniku (ogrzewane w sezonie grzewczym) z dostępem dla osób z niepełnosprawnością ruchową, sale przystosowana do ćwiczeń samoobrony 3) sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia np. tablica, laptop z rzutnikiem i ekranem do prezentacji multimedialnych, 4) materiały szkoleniowe oznakowane zgodnie z wytycznymi POKL dla każdego z kursantów i 1 komplet do dokumentacji projektu, 5) serwis kawowy w przerwach szkolenia (kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy, ciastka, czajnik bezprzewodowy, naczynia jednorazowe, serwetki). 6) Wykonawca zapewni inne niezbędne warunki związane z prawidłowym przeprowadzeniem szkolenia. 2. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie uzgodniony z Zamawiającym po rozpoznaniu możliwości czasowych uczestników projektu ze względu na konieczność uwzględnienia zaangażowania uczestników w inne już realizowane szkolenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00 - Usługi e-learning .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, należy przedłożyć aktualne zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu usług (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców) wykonanych w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie (załącznik nr 4 do SIWZ). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach Wykonawca wykonał lub wykonuje: 2 usługi szkolenia w zakresie aktywnych metod poszukiwania pracy i elastycznych form zatrudnienia i przynajmniej jedno szkolenie w zakresie samoobrony, potwierdzone referencjami. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowaniem osobami z doświadczeniem w prowadzeniu kursów o tematyce zgodną z tematyką zadania lub złożą pisemne oświadczenie innych podmiotów o oddaniu do dyspozycji takich osób przez cały okres realizacji zamówienia zostanie oceniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie informacje zawarte są w projekcie umów stanowiących załączniki nr 6 do niniejszej SIWZ. 2. W przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulega kwota wynagrodzenia netto, bez zmiany kwot brutto. 3. Termin realizacji zamówienia może zostać przesunięty w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej. 4. Możliwa jest zmian osób przewidzianych do wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ jedynie pod warunkiem, że Wykonawca wykaże że osoba nowo proponowana posiada kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie nie niższe niż osoba zastępowana. Z wnioskiem takim Wykonawca musi zwrócić się na piśmie. Zamawiający wyrazi swoje stanowisko w ciągu 7 dni. Brak odpowiedzi równoznaczny będzie ze zgodą Zamawiającego na dokonanie zmiany. 5. Możliwa jest zmiana miejsca prowadzenia szkoleń pod warunkiem że nowie miejsca będą nie gorsze niż standard opisany w wymaganiach szczegółowych, ust. 1 pkt 2. Z wnioskiem takim Wykonawca musi zwrócić się na piśmie. Zamawiający wyrazi swoje stanowisko w ciągu 7 dni. Brak odpowiedzi równoznaczny będzie ze zgodą Zamawiającego na dokonanie zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mops.krasnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku ul. Grunwaldzka 4a 23-210 Kraśnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku ul. Grunwaldzka 4a 23-210 Kraśnik Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 02.12.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.