eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Zakup koparko-ładowarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-29

Ełk: Zakup koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 349846 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku , ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup koparko-ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest Zakup koparko-ładowarki. b) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej kołowej koparko-ładowarki, rok produkcji 2013r. na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku o niżej wymienionych parametrach: - nowa kołowa koparko - ładowarka z 2013r., posiadająca certyfikat zgodności z normami CE, - silnik spalinowy wysokoprężny, chłodzony cieczą o mocy minimum 90 KM, turbo doładowany z chłodnicą powietrza doładowującego, spełniający normę emisji spalin STAGE 3B (TIER IV), - układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min. 150 lit/min, - fabryczne szybkozłącze koparkowe, - maksymalna wysokość maszyny z ramieniem złożonym do transportu do 3800 mm, - napęd na cztery koła z możliwością przełączenia napędu na jedną oś, - kabina o konstrukcji chroniącej operatora przy wywróceniu się maszyny i przed spadającymi przedmiotami, wyposażona w wentylację, ogrzewanie, pneumatycznie zawieszony fotel operatora, pasy bezpieczeństwa, regulowaną kolumnę kierownicy, - drzwi oraz drabinki umożliwiające wsiadanie po obu stronach kabiny, - układ przeniesienia napędu (silnik, skrzynia biegów, mosty) wyprodukowane przez jednego producenta, - dodatkowe światła robocze, przednie i tylne oświetlające miejsce pracy sprzętu, - minimalna wielkość kół jezdnych przednich 18 cali, tylnych 26 cali, wyposażone w błotniki przednie i tylne, ogumienie nowe, (dopuszcza się zastosowanie kół przednich i tylnych o równej wielkości), - przednie koła skrętne, - immobiliser, - blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi załączana pod obciążeniem, - układ hamulcowy wyposażony w funkcję załączania napędu na cztery koła w trakcie hamowania, - zbiornik paliwa o pojemności minimalnej 150 litrów, - alternator o mocy minimum 95 amp, - układ elektryczny 12V zabezpieczony przed wilgocią i negatywnym wpływem drgań, - głębokość kopania ramieniem koparkowym o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym minimum 5000 mm, - łyżka koparkowa z zębami o szerokości 600 mm, - łyżka koparkowa z zębami o szerokości 300 mm, - łyżka do skarpowania o szerokości 1600 mm, - łyżka ładowarki wielofunkcyjna o pojemności minimum 1,0 m3 wyposażona w: lemiesz, widły do palet, zęby, - każda z łyżek musi być wyposażona w komplet sworzni, - kąt obrotu łyżki koparki nie mniej niż 202 stopni, - układ koparki wyposażony w przesuw boczny ramienia koparki, - funkcja automatycznego powrotu do pozycji kopania, - wysokość załadunku łyżki ładowarki do sworznia obrotu minimum 3450 mm, - układ samopoziomowania łyżki ładowarki, - funkcja amortyzacji łyżki ładowarki, - przechył łyżki ładowarki realizowany za pośrednictwem dwóch siłowników hydraulicznych w układzie równoległym, - podpory stabilizacyjne niezależnie wysuwane hydraulicznie z podkładkami gumowymi, - światła drogowe oraz robocze oświetlające miejsce pracy, - niezbędne wyposażenie w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające aktualnym przepisom prawa, - wyposażenie: sygnał cofania, skrzynka narzędziowa z zestawem niezbędnych narzędzi, smarownica, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, lampa migowa, apteczka. Instrukcja obsługi w jęz. Polskim oraz katalog części zamiennych, - pług do odśnieżania (łamany) o parametrach technicznych: cztery pozycje robocze (skośna lewo - prawo, czołowa, prosta), stalowy i gumowy lemiesz zgarniający w pozycji roboczej prostej o szerokości od 2450 mm do 3000 mm, wysokość robocza od 800 do 1000 mm. Na potwierdzenie ww. danych technicznych Wykonawca winien dołączyć do oferty wypełniony Formularz asortymentu - opis techniczny koparko - ładowarki (załącznik nr 2). Użyte w opisie technicznym nazwy, typy, produktu mogą być zastąpione równoważnymi. Warunki dostawy: Koparko-ładowarkę należy dostarczyć na koszt Dostawcy do Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku, ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk (na miejsce wskazane przez Zamawiającego) wraz z odpowiednią dokumentacją: - Certyfikat CE - Instrukcja obsługi w języku polskim, specyfikację techniczną koparko - ładowarki, - Dokument określający warunki serwisowania i gwarancyjnego i pogwarancyjnego, - Wykaz punktów serwisowych, - Katalog części zamiennych, - Zatwierdzony dokument gwarancyjny z gwarancją na minimum 24 miesiące od daty dostarczenia maszyny do Zamawiającego, bez limitu godzin pracy maszyny. - Przy dostawie koparko-ładowarki należy dołączyć potwierdzenie wykonania przeglądu zerowego, co należy udokumentować w książce gwarancyjnej pojazdu, bez wnoszenia dodatkowych opłat przez Zamawiającego. W dniu odbioru koparko-ładowarki zostanie sporządzony protokół odbioru. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości maksymalnej 200 kilometrów od siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku przy ul. Kolonia 1. Wymagany czas na podjęcie fizycznych czynności serwisowych - do 24 godzin. W przypadku konieczności transportu koparko - ładowarki do siedziby serwisu, Wykonawca poniesie jego koszt. Ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Wykonawcy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe zasady wnoszenia wadium określa pkt. 11 SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1. - załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie po analizie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1. - załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie po analizie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1. - załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie po analizie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/powiat_elcki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku, ul. Kolonia 1, 19 - 300 Ełk pok. nr 5. Specyfikację można odebrać osobiście w wersji papierowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku 19 - 300 Ełk ul. Kolonia 1 (sekretariat-pokój nr 2).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.