eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Monitoring obiektów MOPS w Krakowie w 2012 r. - zamówienie uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Kraków: Monitoring obiektów MOPS w Krakowie w 2012 r. - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 349829 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring obiektów MOPS w Krakowie w 2012 r. - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszej umowy jest usługa monitoringu obiektów MOPS w Krakowie zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1. Monitorowanie systemów alarmowych przeciwwłamaniowych w obiektach: 1) przy ul. Bardosa 9 w Krakowie (łącze gsm), 2) przy ul. Koprowej 4 w Krakowie (łącze gsm), 3) przy ul. Piłsudskiego 29 w Krakowie (łącze telefoniczne), 2. Czas realizacji usługi, całodobowo przez 7 dni w tygodniu. 3. Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadamiania odpowiednich służb oraz pracowników Zamawiającego w przypadku: awarii systemu, pożaru, włamania i innych zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu. 4. Zamawiający wymaga, aby czas dojazdu grupy interwencyjnej do wymienionych wyżej obiektów nie był dłuższy niż 10 minut. 5. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o każdym przypadku dezaktywacji alarmu jeżeli odpowiedni wcześniej nie zostanie powiadomiony telefonicznie o zamiarze dezaktywacji alarmu przez osobę do tego upoważnioną lub nie załączenia systemu alarmowego do godziny 15.30. 6. W przypadku braku sygnału w centrali, Wykonawca natychmiast powiadomi o tym Zamawiającego. 7. Grupa interwencyjna potwierdza swoje przybycie do obiektu, wpisując kod na klawiaturze centralki systemu alarmowego, zainstalowanej w danym obiekcie. 8. Grupa interwencyjna, która przybędzie do obiektu w przypadku gdy uruchomi się sygnał alarmowy ma obowiązek sprawdzić obiekt i powiadomić o wynikach Zamawiającego. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody w mieniu Zamawiającego powstałe w wyniku braku interwencji ze strony Wykonawcy w czasie, o którym mowa w ust. 4 oraz za szkody powstałe w wyniku nienależytej realizacji przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający zobowiązuje się do utrzymania systemu alarmowego, przez cały czas trwania umowy, w stanie ciągłej gotowości, dokonując odpowiednich czynności konserwacyjnych. 11. Zamawiający zobowiązuje się do powiadamiania Wykonawcy o planowanych próbach systemu alarmowego, otwarcia obiektu poza godzinami pracy lub innych okolicznościach istotnych dla sposobu wykonywania ochrony i dozoru mienia Zamawiającego. 12. Wcześniejsze dezaktywacje systemów alarmowych oraz późniejsze ich załączanie, niż wymieniono w ust. 5, Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy z wyprzedzeniem. 13. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności materialnej za szkody w mieniu Zamawiającego, powstałe w wyniku nie włączenia się systemu alarmowego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 14. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy wykazu pracowników poszczególnych obiektów wraz z telefonami kontaktowymi, których należy powiadomić w przypadku: awarii systemu, pożaru, włamania i innych zdarzeń zagrażających chronionemu mieniu. 15. W ramach usługi Wykonawca użyczy Zamawiającemu oraz zainstaluje dialer GSM/GPRS w lokalu przy ul. Bardosa 9. 16. W ramach usługi Wykonawca użyczy Zamawiającemu dialer GSM/GPRS w lokalu przy ul. Koprowej 4. 17. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt zasilać dialery zainstalowane w budynkach przy ul. Koprowej 4 oraz przy ul. Bardosa 9 celem zapewnienia łączności monitoringu z systemem Wykonawcy. 18. Cena usługi zawiera również koszt dojazdu grup interwencyjnych. 19. Wykonawca zobowiązany jest podłączyć i uruchomić monitoring obiektów Zamawiającego w terminie: 1) 30.12.2011 r. o godz. 13.00 - dot. lokalu przy ul. Piłsudskiego 29, 2) do 30.12.2011 r. do godz. 10.00 - dot. lokalu przy ul. Bardosa 9. 20. Monitoring obiektu przy ul. Koprowej 4 jest podłączony do systemu Wykonawcy. 21. Wykonawca dokona zresetowania i przeprogramowania centrali w lokalu przy ul. Piłsudskiego 29..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dyskam - Ekotrade Sp. z o.o., ul.Reymonta 22, 30-059 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 608,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 836,40

  • Oferta z najniższą ceną: 836,40 / Oferta z najwyższą ceną: 836,40

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienia udziela się dotychczasowemu wykonawcy usług. Wartość zamówienia nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.