eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › modernizacja i rozbudowa Warszawskiego Szpitala dla Dzieci - etap IIIb rozbudowy budynku B polegający na budowie budynku administracyjnego oraz rozbudowie Centralnej Tlenowni i Sprężarkowni



Ogłoszenie z dnia 2006-07-03

POZYCJA 34980

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja i rozbudowa Warszawskiego Szpitala dla Dzieci - etap IIIb rozbudowy budynku B polegający na budowie budynku administracyjnego oraz rozbudowie Centralnej Tlenowni i Sprężarkowni Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Warszawski Szpital dla Dzieci Samodzielnny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Alicja Michalik, ul. Kopernika 43, 00-328 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 8267781, 8288999, e-mail: dyrekcja@wsdz.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja i rozbudowa Warszawskiego Szpitala dla Dzieci - etap IIIb rozbudowy budynku B polegający na budowie budynku administracyjnego oraz rozbudowie Centralnej Tlenowni i Sprężarkowni. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawski Szpital dla Dzieci - Warszawa, ul. Kopernika 43. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje kolejny etap modrnizacji i rozbudowy Warszawskiego Szpitala dla Dzieci. Etap ten obejmuje roboty budowlane polegające na dobudowie do istniejącego budynku szpitalnego wraz z budową Centralnej Tlenowni i Sprężarkowni w miejscu dotychczasowych obiektów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zadania obejmuje: 1) Roboty budowlane: rozbiórkowe, ziemne, ogólnobudowlane 2) Instalacyjne branż: wod-kan, elektryczne, gazów medycznych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 10.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 13500 PLN wymagane przy składaniu ofert 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Wykażą, iż posiadają potencjał kadrowy, tj. dysponują pracownikami posiadającymi uprawnienia kierowników robót w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, architektonicznej ?, instalacji sanitarnych w tym gazów medycznych, instalacji elektrycznych, 4. Wykażą, iż w ciągu ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert wykonali jako główny wykonawca co najmniej 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 1.500.000 zł brutto (jednego miliona pięciuset tysięcy złotych) każda, w tym nie mniej niż 1 w obiektach służby zdrowia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 22 czerwca 2005 roku w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 116 poz. 985). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły\spełnia - nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów załączonych do wniosku. W przypadku, gdy warunki udziału w postępowaniu będzie spełniało więcej niż 7 wykonawców, Zamawiający dokona kwalifikacji Wykonawców wg. następujących zasad: Wykonawca otrzyma 10 pkt. za każdą dodatkową (ponad wymaganą warunkiem udziału w postępowaniu) wykonaną i udokumentowaną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 1.500.000 zł brutto i 20 pkt. za każdą dodatkową (ponad wymaganą warunkiem udziału w postępowaniu) wykonaną i udokumentowaną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 1.500.000 zł brutto wykonaną w obiektach służby zdrowia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 22 czerwca 2005 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U. z 2005 r. Nr 116, poz.985). Do składania ofert zaproszeni zostaną Wykonawcy, którzy otrzymają największą ilość punktów ale nie więcej niż 7. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wszelkie dokumenty załączone do wniosku muszą być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Za osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć do wniosku w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone notarialnie. Do wniosku należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art.22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków) , aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, właściwego oddziału ZUS lub KRUS, aktualna informacja z KRK z art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i z art. 24 ust. 1 pkt 9,4. 4. Wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia do którego należy załączyć uprawnienia tych osób do kierowania robotami w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych w tym gazów medycznych, instalacji elektrycznych, wraz z zaświadczeniami o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 5.Wykaz wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi iż roboty te zostały wykonane należycie. II. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie 1)Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2)Pełnomocnictwo określające zakres reprezentowania musi zostać załączone do wniosku o ile nie wynika ono z innych załączonych do wniosku dokumentów (np. umowy konsorcjum) 3)Wykonawcy, o których mowa wyżej , składają jeden wniosek, przy czym: oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz aktualny odpis z właściwego rejestru bądź aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa każdy z wykonawców oddzielnie. 4)Wniosek oraz wszelkie dokumenty muszą być podpisane przez Pełnomocnika zgodnie z określonymi wyżej zasadami. II. Zadady udzialu w postępowaniu podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w 3 ppkt. 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2006 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.