Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-30
Łochów: Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów gminnych na terenie miasta Łochów
Numer ogłoszenia: 349749 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łochowie , Al. Pokoju 75, 07-130 Łochów, woj. mazowieckie, tel. 025 675 12 35, faks 025 675 12 35.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalochow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów gminnych na terenie miasta Łochów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie miasta - utrzymanie czystości na terenie miasta Łochów. Zakres zamówienia obejmuje: I. Codzienne sprzątanie wymienionych niżej ulic i placów, z wyłączeniem niedziel i świąt: a) park Dębinka i chodnik od MiGOK do ul. Nowowiejskiej w godz. 600- 800, b) ulice wg załączonej mapy: Długa, Kościuszki, Chopina, Sienkiewicza, Mickiewicza, Kolejowa, Armii Krajowej, Rynkowa, Al. Pokoju, M. Sadzewicz, Świerkowa w godz. 800- 1800, c) osiedle ,Węgrowska: ulice - XXX - lecia PRL, Waryńskiego, Krótka, 22 lipca, Jana Kazimierza, Prusa, Cicha, Żytnia, ulica z parkingiem naprzeciwko sklepu Biedronka w godz. 800-1800, d) teren przy Urzędzie Miejskim w godz. 600- 800, e) plac zabaw na osiedlu Węgrowska i przy ul. Kościuszki w godz. 800-1800, f) osiedle ,Leśna: ulice - Leśna, Sikorskiego, X -lecia Łochowa w godz. 800-1800, g) ulice: Przemysłowa, Fabryczna, Baczkowska oraz dojazd do FSO w godz. 800-1800. II. Codzienne sprzątanie wymienionych niżej ulic i placów, w niedziele i święta włącznie: a) teren przy szalecie miejskim wraz z postojem Taxi w godz. 600- 800, b) parking przy ul. Kolejowej w godz. 500- 700, c) parking przy Al. Łochowskiej w godz. 500- 700, d) stacja PKP w godz. 500- 700, e) teren wokół zajezdni autobusowej PKS w godz. 500- 700. III. Zimowe utrzymanie terenów (usuwanie śniegu, lodu, śliskości): - teren przy Urzędzie Miejskim: chodniki i parkingi, chodnik, parkingi przy Al. Pokoju na wysokości UM, - chodnik przy ulicy Kolejowej - od Al. Pokoju do przedszkola, parking przy Ulicy Kolejowej, - parking przy ul. 1-go Maja, teren przy szalecie miejskim i postoju Taxi, - chodnik do Szkoły Podstawowej Nr 3 - od Miejskiego i Gminnego Ośrodka Kultury do ul. Nowowiejskiej, - chodnik przy placu gminnym przy Al. Pokoju (naprzeciwko Przychodni Rejonowej SPZOZ oraz parking przy Przychodni Rejonowej - Al. Pokoju). Szczegółowy zakres prac obejmuje: 1. Zbieranie i usuwanie piasku z ulic o nawierzchni utwardzonej: na bieżąco w miarę potrzeb, co najmniej 1 raz w miesiącu. 2. Pielęgnacja zadrzewienia przy chodnikach: a) usuwanie odrostów przy gruncie - na bieżąco, b) usuwanie odrostów z części dolnej korony - na bieżąco, c) usuwanie odrostów z części górnej (formowanie korony) - w zależności od potrzeby (co najmniej 1 raz w roku w okresie jesienno - wiosennym), d) pielęgnacja kwiatów i krzewów ozdobnych na parkingu przy ul. Kolejowej oraz przy parkingu na ul. 1 Maja na przeciwko Urzędu Pocztowego, wraz z podlewaniem roślin w okresie wiosennym i letnim w zależności od potrzeby. e) zbieranie i usuwanie liści - na ulicach wg załączonej mapki (zał. Nr 6 do SIWZ) - na bieżąco. 3. Koszenie trawników - na ulicach: ul. Kościuszki, ul. Chopina, ul. Sienkiewicza, ul. Fabryczna, ul. Świerkowa, ul. Mickiewicza, ul. Kolejowa, ul. Armii Krajowej, ul. Rynkowa, Al. Pokoju, ul. M. Sadzewicz, osiedle Węgrowska, osiedle Leśna, ul. Przemysłowa - na bieżąco koszenie po obu stronach chodnika i po obu stronach jezdni. 4. Koszenie trawy w parku Dębinka - w okresie wegetacji 1 raz w miesiącu. 5. Koszenie trawy na placach zabaw - na bieżąco. 6. Usuwanie śniegu, lodu, śliskości: teren przy Urzędzie Miejskim: chodniki i parkingi, chodnik przy ulicy Kolejowej - od Al. Pokoju do przedszkola, parking przy ulicy Kolejowej, parking przy ul. 1-go Maja, teren przy szalecie miejskim i postoju Taxi, chodnik do Szkoły Podstawowej Nr 3 - od Miejskiego i Gminnego Ośrodka Kultury do ul. Nowowiejskiej - na bieżąco (codziennie). W zakresie robót należy uwzględnić wywóz nieczystości powstałych w wyniku prowadzonych prac na teren wysypiska, łącznie z należnymi opłatami. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie własnym sprzętem, z wykorzystaniem własnych środków i przy pomocy własnego personelu. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe przy realizacji usług. Mapa poglądowa lokalizacji prac stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi na terenie miasta lub osiedla mieszkaniowego dotyczące utrzymania czystości ulic, chodników i placów, odśnieżania i usuwania oblodzeń przez okres co najmniej 12 miesięcy - każda z usług, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalochow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łochowie, Al. Pokoju 75, 07-130 Łochów, pokój nr 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łochowie, Al. Pokoju 75, 07-130 Łochów, pokój nr 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŁOCHÓW
więcej: przetargi ŁOCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Pozimowe oczyszczanie jezdni i chodników
- Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni m.in. na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, oraz utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego.
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Mechaniczne pozimowe oczyszczanie ulic/dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego.
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2024/2025 r. dla nieruchomości Zarządu Mienia m. st. Warszawy - z podziałem na części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.