eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Zarządzanie Projektem pt. Budowa obejścia m. Połczyn Zdrój w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 173

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-07

Koszalin: Zarządzanie Projektem pt. Budowa obejścia m. Połczyn Zdrój w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 173
Numer ogłoszenia: 349732 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, faks 094 3424328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie Projektem pt. Budowa obejścia m. Połczyn Zdrój w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 173.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zarządzania Projektem pt.: Budowa obejścia m. Połczyn Zdrój w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 173 . Usługa obejmuje: - zarządzanie i koordynację wszystkich czynności związanych z realizacją Projektu; - pełnienie nadzoru inwestorskiego i kontrolę nad realizacją robót budowlanych zgodnie z Prawem budowlanym; - działania mające na celu terminowe wykonanie robót budowlanych; - dokumentowanie postępu robót, działanie informacyjno - promocyjne związane z realizacją projektu; - wypełnianie obowiązków sprawozdawczych wynikających z wymagań Instytucji Pośredniczącej - uzgodnionych z Kierownikiem Projektu. Szczegółowo zakres usług określa Artykuł 7 do 15 Warunków Umowy. Charakterystyka projektu, nad którym sprawowane będzie zarządzanie: Inwestycja zawiera branżę drogową, wodno- kanalizacyjną, elektryczną i teletechniczną. Zakres robót obejmuje: Budowę łącznika drogi wojewódzkiej nr 163 i 173 w m. Połczyn Zdrój na długości ok. 1,3 km: - budowa nowego odcinka drogi wraz z budową dwóch skrzyżowań: skrzyżowania skanalizowanego na drodze woj. Nr 163 oraz włączenia i przebudowy skrzyżowania z drogą 173. - wykonanie odwodnienia drogi oraz przyległego terenu, w tym: budowa kanalizacji deszczowej o długości ok. 750 mb, wykonanie korytek betonowych przy jezdni drogi, wykonanie rowów przydrożnych i ścieków skarpowych, budowa przepustów pod zjazdami oraz pod drogą. - usuniecie kolizji z urządzeniami obcymi w tym: teletechnicznych, elektrycznych. - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. Szczegółowo roboty budowlane określają załączniki zawarte w Rozdziale IV SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1 800,00 zł. (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy: Bank PKO Bank Polski S.A. I/O Koszalin 58 1020 2791 0000 7602 0093 1428 na adres: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 31. 2. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy. 3. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 31. 4. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz winno być wniesione w imieniu konsorcjum

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki Formalne 1.1. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ustawy. 1.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Warunki techniczne. 2.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub musi przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia nw. osób: 1) Inżynier Projektu - posiadający doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) t.j.: pełnił funkcję Inżyniera Kontraktu (Projektu) lub Kierownika Projektu lub równoważną na co najmniej 1 projekcie (zadaniu) drogowym współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej o wartości min. 8 mln PLN (brutto), przy czym projekt (zadanie) został zakończony - przekazany do użytkowania oraz posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.) lub ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2) Inspektor Nadzoru Robót Drogowych - posiadający doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) t.j.: posiada min. 60 miesięcy doświadczenia w wykonawstwie robót drogowych (w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót) lub w nadzorze nad robotami drogowymi (w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru), posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń - wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz należący do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Inspektor Nadzoru Robót Instalacyjnych - w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - posiadający doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) tj.: min. 36 miesięcy doświadczenia w wykonawstwie robót wodno-kanalizacyjnych (w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót) lub w nadzorze robót wodno-kanalizacyjnych (w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru), posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz należący do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Dobór ilości osób w zespole należy do Wykonawcy. Zamawiający stawia wymagania minimalne i oczekuje od Inżyniera Projektu ciągłości nadzoru na budowie. Wykonawca w zależności od potrzeb, niemożliwych do przewidzenia na etapie prowadzenia postępowania, zapewni Inspektorów Nadzoru innych specjalności do nadzoru robót związanych z poszczególnymi branżami tj. sanitarną, energetyczną i gazową (jeśli w trakcie realizacji robót wystąpi taka konieczność). Wykonawca może przewidzieć zatrudnienie dodatkowych osób, których wynagrodzenie należy uwzględnić w wynagrodzeniu personelu podstawowego. Dopuszcza się łączenie dwóch funkcji osób z minimalnego składu zespołu Inżyniera Projektu. W takim przypadku osoba, która będzie pełnić obie funkcje, powinna wykazać się doświadczeniem i kwalifikacjami wymaganymi dla obu funkcji, które będzie pełniła na budowie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą łącznie spełniać ten warunek. 2.2. Doświadczenie Wykonawcy. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na zarządzaniu projektem (zadaniem) drogowym współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej o wartości min. 8 mln PLN (brutto), przy czym projekt (zadanie) został zakończony - przekazany do użytkowania. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie z załącznikiem nr I.1 do SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Informacja o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu p.n.: Potencjał kadrowy przewidziany do realizacji zamówienia - załącznik nr I.2 do Instrukcji dla Wykonawców oraz Potencjał kadrowy. Potwierdzenie kwalifikacji - załącznik nr I.3 do Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku wskazania w wykazie osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 2.1. Opisu warunków udziału w postępowaniu. Do informacji winny być dołączone wymagane uprawnienia oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (dla specjalności, dla których jest ono wymagane). 2.2. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu p.n.: Doświadczenie Wykonawcy - załącznik nr I.4 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 2.2. Opisu warunków udziału w postępowaniu. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 3.1. W pkt 1.2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.1. i 3.2. winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 1.2. 4. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.1. Dokument wymieniony w pkt. 1.1. musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia bądź pełnomocnik występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.2. Dokument wymieniony w pkt. 1.2. albo odpowiadający mu dokument określony w pkt 3.1, winien być przedłożony przez każdego Wykonawcę. 5.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, dokumenty wymienione w 2.1 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców, którzy łącznie wykazują spełnienie warunku. 5.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, dokumenty wymienione w pkt 2.2. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, który wykazuje spełnienie warunku..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie, ul. Szczecińska 31, pokój nr 19. Koszt specyfikacji 1 360,00 PLN plus ewentualne koszty przesyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 10:20, miejsce: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie, ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, sekretariat (pokój nr 200).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany w ramach poddziałania 2.1.1 Regionalna infrastruktura drogowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego Termin zakończenia zamówienia - 30 dni od dnia spisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. Planowany termin rozpoczęcia robót budowlanych oraz rozpoczęcia zarządzania Projektem październik 2009r. Zamawiający zastrzega, że ze względów proceduralnych termin ten może ulec zmianie. Termin uzależniony jest od pozytywnego rozstrzygnięcia postępowania przetargowego na realizację robot budowlanych i podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych. Wykonawca będzie pełnił swoje usługi, w trakcie trwania robót budowlanych (planowany termin zakończenia robót budowlanych 30.09.2010r.) oraz w okresie 30 dni liczonym od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót budowlanych..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.