eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagórzany › Dostawa 12 drukarek termicznych do rejestratorów leśniczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-04

Zagórzany: Dostawa 12 drukarek termicznych do rejestratorów leśniczego
Numer ogłoszenia: 349723 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Gorlice , Zagórzany 343, 38-333 Zagórzany, woj. małopolskie, tel. 018 3511387, faks 018 3511389.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 12 drukarek termicznych do rejestratorów leśniczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 12 drukarek termicznych do rejestratorów leśniczego do siedziby Zamawiającego. Drukarki powinny być fabrycznie nowe o parametrach zgodnych z załączoną specyfikacją techniczną. Nie może być to sprzęt z ekspozycji, testowy lub użytkowany jako zastępczy. Dostawa drukarek w terminie do 31.12.2008 roku. Wymagane przez Zamawiającego warunki techniczne, minimalne wyposażenie oraz warunki gwarancji przedstawione są poniżej. 1.Metoda wydruku termiczna, 2.Połączenie z komputerem w standardzie RS 232 C poprzez kabel z wtykiem DB 9 (żeński), bluetooth, Wi - Fi (802.11b) 3.Waga urządzenia z papierem i akumulatorem nie więcej niż 1500 g, 4.Wydruk na papierze o szerokości min. 112 mm ( 4 cale), 5.Długość rolki papieru minimum 20 m, 6.Temperatura pracy drukarki: od -10°C do + 50°C, 7.Wskaźniki statusu minimum: stan baterii, tryb zasilania/komunikacji, 8.Obsługa wzbudzania i wyłączania drukarki poprzez sygnał podany z komputera, 9.Ładowarka sieciowa, 10.Akumulator: wymienialny, ładowalny litowo-jonowy, min 2200 mAh 11.Obsługa standardu Latin 2 DOS, Latin 2 ISO, Mazovia, 12.Obsługa od 40 do 80 znaków w 1 linii, 13.Minimalna szybkość transmisji 9600 baud, 14.Obsługa polskich znaków diakrytycznych, 15.Pełna instrukcja w języku polskim oraz torba inkasencka na umieszczenie drukarki i komputera(rejestratora leśniczego). 16.Urządzenie musi spełniać wszelkie obowiązujące w Polsce wymagania dla tego typu urządzeń, w szczególności określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 marca2007 r. w sprawie szczegółowych wymagań ograniczenia wykorzystywania w sprzęcie elektronicznymi elektrycznym niektórych substancji mogących negatywnie oddziaływać na środowisko. Spełnienie powyższych wymagań musi być potwierdzone w oświadczeniu dostawcy. 17.Gwarancja minimum 36 miesięcy, usunięcie usterek w ciągu 2 dni roboczych, dopuszcza się wymianę na sprzęt zastępczy na czas naprawy, koszt ewentualnego transportu pokrywa dostawca drukarek. 18.Atesty i normy: FCC Class B, znak CE, IEC 68 Zamawiający wymaga aby oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymienione wyżej parametry. Niespełnienie choćby jednego z nich spowoduje odrzucenie oferty i wykluczenie z przetargu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 2)posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 5)złożą formularz oferty wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ, 6)spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 5 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 5 lub złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, po bezskutecznym upływie którego wykonawca zostanie wykluczony z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A/ W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń. 4.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego B/Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1,2,3,4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.krakow.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Gorlice 38-333 Zagórzany 343.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Nadleśnictwa Gorlice 38-333 Zagórzany 343, pokój Nr 2 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.