eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Roboty budowlano-remontowe mieszkań w budynku w Żywcu przy ul. Dworcowa 1



Ogłoszenie z dnia 2009-10-07

Żywiec: Roboty budowlano-remontowe mieszkań w budynku w Żywcu przy ul. Dworcowa 1
Numer ogłoszenia: 349714 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Żywieckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. , ul. Zamkowa 14, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 4751130, 4751140, 38, faks 033 4751150.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.zywiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlano-remontowe mieszkań w budynku w Żywcu przy ul. Dworcowa 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) wymiana podłóg i posadzek - 180,84 m2, b) roboty wykończeniowe wewnętrzne - uzupełnienie tynków, roboty malarskie, c) wykonanie sufitów podwieszanych - 180,84 m2, d) wymiana instalacji wod-kan., e) wymiana instalacji elektrycznej, f) remont klatki schodowej - uzupełnienie tynków, roboty malarskie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr109, poz.1158 z późniejszymi zmianami ). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: Żywieckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Żywcu, 34-300 Żywiec, ul. Zamkowa 14, nr rach. 28 8137 0009 0030 4717 2000 0010 Bank Spółdzielczy w Żywcu, ul. Rynek 23 Wadium uważać się będzie za wniesione wtedy, kiedy znajdować się będzie ono na rachunku Zamawiającego, lub zostanie zdeponowane w kasie Zamawiającego nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na składanie ofert podając (w tytule) na dowodzie wpłaty nazwę postępowania ( w razie wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz ) Poręczenie lub gwarancja, o których mowa powyżej powinno być ważne przez okres związania ofertą, powinno dotyczyć konkretnego zamówienia i powinno obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art.46 ust.5 ustawy Pzp. Z treści tak wniesionego wadium musi jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń, poręczyciela) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art.46 ust.5 ustawy Pzp, bez jakiejkolwiek potrzeby potwierdzania tych okoliczności. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiednie dokumenty winny być złożone w kasie Zamawiającego w terminie jw., w oryginale. Okres ważności wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz powinien dotyczyć okresu od 27.10.2009 r. do 26.11.2009 r.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. To jest wykażą, iż: a) wykonali z należytą starannością roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia; b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: osobą posiadającą uprawnienia konstrukcyjno - budowlane; Warunki przedstawione w pkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 i 2 pkt 1-4 ustawy PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę (Formularz ofertowy) sporządzony według załącznika nr 1 do SIWZ. II. Pełnomocnictwo dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. III. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak również nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP - załącznik nr 1 do formularza ofertowego W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. IV. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. V. W celu potwierdzenia spełniania warunku zawartego wyżej w pkt 2 lit a) Wykonawca przedłoży: wypełniony i podpisany wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców, jak również załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 2 do formularza ofertowego. VI. W celu potwierdzenia spełniania warunku zawartego wyżej w pkt 2 lit b) Wykonawca przedłoży aktualne dokumenty osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić oraz kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych. VII. Kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z zasadami kosztorysowania robót na podstawie dołączonych do specyfikacji materiałów. VIII. Informacja o zakresie robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom, sporządzona według załącznika nr 3 do formularza ofertowego. Dokument nie wymagany w przypadku gdy wykonawca nie przewiduje powierzenia części zamówienia podwykonawcom. IX. Parafowany przez osoby uprawnione projekt umowy - załącznik nr 2 do specyfikacji, fakultatywnie. X. Dowód wniesienia wadium. XI. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. XII. Sprawozdanie finansowe za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli podlegało ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do składania sprawozdań finansowych - innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - należy przedłożyć odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności. XIII. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym/ej wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków oraz wykazywanych obrotów na rachunku za okres ostatnich 6-ciu miesięcy; wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. XIV. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o których mowa w pozycji 4 wykazu, zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia PRM z dn. 19.05.06 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty wymienione w pkt V p. pkt 5 SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym, lub przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.zywiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ŻTBS ul. Zamkowa 14 Żywiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 12:00, miejsce: ŻTBS ul. Zamkowa 14 Żywiec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.