eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stoczek Łukowski › Budowa chodnika w ciągu drogi krajowej Nr 76 w Jamielniku - Kolonia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-29

Stoczek Łukowski: Budowa chodnika w ciągu drogi krajowej Nr 76 w Jamielniku - Kolonia
Numer ogłoszenia: 349702 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stoczek Łukowski , Pl. T. Kościuszki 1, 21-450 Stoczek Łukowski, woj. lubelskie, tel. 025 7970182, faks (025) 797 00 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoczeklukowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu drogi krajowej Nr 76 w Jamielniku - Kolonia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje: 1) Wykonanie robót ziemnych, 2) Wykonanie podbudowy cementowo - piaskowej pod chodnikiem - 660m2, 3) Wykonanie podbudowy tłuczniowej pod zjazdami - 110m2, 4) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na powierzchni 770m2, 5) Wykonanie wszelkich innych robót, czynności i dokumentów niezbędnych do zrealizowania i rozliczenia inwestycji w tym m.in.: - przygotowanie zaplecza budowy, - zapewnienie bezpieczeństwa dla osób i mienia, - wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonanie badań i sprawdzeń - wykonanie innych robót, usług i opłat niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, - zabezpieczenie i oznakowanie robót oraz dbałość o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zamówienia, - uporządkowanie terenu zaplecza i placu budowy po zakończeniu robót, itp. 2. Gmina Stoczek Łukowski zapewnia część materiałów, które są zgromadzone na placu obwodu drogowego GDDKiA w Łukowie ul. Łapiguz 112 a mianowicie: 1) kostka brukowa kolorowa gr. 6 cm - 250m2 2) kostka brukowa kolorowa gr. 8 cm - 200m2 3. Wykonawcy w złożonych ofertach są zobowiązani uwzględnić koszt transportu kostki brukowej z Łukowa na miejsce wbudowania. Wartość i ilość przekazanej kostki należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, 2. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przynajmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowne, które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy: a) wynagrodzenie Wykonawcy z zastrzeżeniem, że ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie, b) termin płatności, c) termin zakończenia, d) osoba inspektora nadzoru inwestorskiego, e) osoba kierownika budowy, f) zmiana podwykonawcy robót. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) Zmiany stawki podatku VAT na przedmiot zamówienia; 2) Zmiany podwykonawcy wykazanego do wykonania części zamówienia; 3) Zmiany personelu kierowniczego wykonawcy; 4) Zmiany inspektora nadzoru; 5) Wystąpienia nieprzewidzianych warunków atmosferycznych (anomalia pogodowa); 6) Wystąpienia nieprzewidzianych warunków fizycznych; 7) Wystąpienia nieprzewidzianych wykopalisk o znaczeniu archeologicznym; 8) Konieczności zmiany harmonogramu robót, na skutek działania siły wyższej, zdarzeń losowych oraz działań władz i organów Państwa; 9) Ujawnienia w trakcie realizacji umowy braków i wad w dokumentacji projektowej; 10) Konieczność wprowadzenia w trakcie realizacji umowy nieistotnych zmian w dokumentacji projektowej, od których może zależeć osiągnięcie rezultatów rzeczowych inwestycji; 11) Działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym. 12) Wykonanie zamówienia lub jego części w określonym pierwotnie terminie i ilości nie leży w interesie zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stoczeklukowskiug.bip.e-zeto.com/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stoczek Łukowski, 21-450 Stoczek Łukowski, Pl. T Kościuszki 1, pok.112.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2013 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Stoczek Łukowski, 21-450 Stoczek Łukowski, Pl. T Kościuszki 1, pok.102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.