eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Przebudowa Domu Kultury w Żernicy - wyposażenie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-20

Pilchowice: Przebudowa Domu Kultury w Żernicy - wyposażenie
Numer ogłoszenia: 349698 - 2014; data zamieszczenia: 20.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 306756 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilchowice, ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 32 235 65 21, faks 32 235 69 38.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Domu Kultury w Żernicy - wyposażenie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia Domu Kultury w Żernicy przy ul. Szafranka 9 w zakresie zakupu: krzesło tapicerowane - 260 szt., stół 10-osobowy - 20 szt., sofa 2-osobowa - 2 szt., fotel - 2 szt., sofa 3-osobowa - 1 szt., stolik niski okrągły - 3 szt., stolik wysoki ,barowy - 6 szt., stolik półokrągły - 10 szt., szafa ubraniowa przesuwna z lustrem - 4 szt., projektor multimedialny - 1 szt., laptop - 1szt., ekran mocowany do sufitu elektryczny - 1szt., patelnia elektryczna - 1 szt., lodówka - 2 szt., piec gazowy (6-cio palnikowy) - 1 szt., piec elektryczny (6-cio palnikowy) - 1 szt., łapacz pary - 1 szt., meble kuchenne na parter - 1 szt., regały na żywność - 3 szt., krzesła kuchenne - 6 szt., wieszaki do szatni - 20 szt., telewizor LED 60 cali - 1 szt., szafy biurowe - 3 szt., meble kuchenne na piętro - 1 szt., mikrofalówka - 2 szt., ekspres ciśnieniowy do kawy - 2 szt. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 3a. Wszystkie urządzenia wymagające montażu i instalacji winny być zamontowane na koszt dostawy ww. sprzętu zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuk budowlaną. Za zrealizowane zamówienie uznaje się zakup, dostawę i montaż wyposażenia. 3b. Dla krzeseł tapicerowanych zamawiający wymaga następujących, aktualnych (ważnych) atestów: - atest wytrzymałości, trwałości i bezpieczeństwa potwierdzający spełnianie normy PN-EN 16139:2013. - atest higieniczny tapicerki zastosowanej na krzesłach, - raporty z wykonywania testów na: odporność na ścieranie 100000 cykli Martindalea (BS EN ISO 12947-2), odporność na pilling 4 (PN-EN ISO 12945-2) - dotyczy tkaniny, odporność na światło 4-6 (EN ISO 105-B02), trudnopalność - papieros (PN-EN 1021-1), trudnopalność - zapałka (PN-EN 1021-2). Zamawiający wymaga również atestu higienicznego w zakresie zaoferowanych płyt oraz obrzeży. Zgodnie z pkt. 3.6. SIWZ wszystkie sprzęty stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać wymagane prawem atesty, dopuszczenia, certyfikaty i oznaczenia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił ww. dokumenty w języku polskim. Dodatkowo dostarczony przez Wykonawcę sprzęt elektroniczny, komputerowy oraz AGD musi posiadać drukowane instrukcje obsługi w języku polskim. 4. Oferty z rozwiązaniami równoważnymi: Przedstawione w dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych oferowanego ww. elementu oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. 5. Wykonawca udzieli gwarancji oraz rękojmi na przedmiot zamówienia objęty niniejszą umową na okres 36 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wraz z protokołem odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu karty gwarancyjne, atesty oraz inne niezbędne dokumenty do użytkowania sprzętu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny. Wszystkie wymienione sprzęty stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać wymagane prawem atesty, dopuszczenia, certyfikaty i oznaczenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.12.00 - Stoły 39.12.20.00 - Kredensy i biblioteczki 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.71.11.30 - Chłodziarki 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 39.11.31.00 - Fotele 39.14.33.10 - Stoliki 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.17.30.00 - Meble do przechowywania 39.15.10.00 - Meble różne 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZPH LUMAR Jacek Ogórkiewicz 85-374, ul. Wierzbowa 3, 85-374 Bydgoszcz, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168512,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 201134,52

  • Oferta z najniższą ceną: 155595,00 / Oferta z najwyższą ceną: 291704,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.