eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilamowice › Prowadzenie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Gminy Wilamowice oraz gminnych jednostek budżetowych, finansowanych z budżetu gminy Wilamowice w latach 2015-2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-20

Wilamowice: Prowadzenie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Gminy Wilamowice oraz gminnych jednostek budżetowych, finansowanych z budżetu gminy Wilamowice w latach 2015-2018
Numer ogłoszenia: 349684 - 2014; data zamieszczenia: 20.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wilamowice , ul. Rynek 1, 43-330 Wilamowice, woj. śląskie, tel. (033) 845 74 12, faks (033) 845 74 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilamowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Gminy Wilamowice oraz gminnych jednostek budżetowych, finansowanych z budżetu gminy Wilamowice w latach 2015-2018.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Gminy Wilamowice oraz gminnych jednostek budżetowych, finansowanych z budżetu gminy Wilamowice w latach 2015-2018. Gminne jednostki budżetowe finansowane z budżetu gminy Wilamowice: - Urząd Gminy w Wilamowicach, - Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli w Wilamowicach, - Zespół Szkół w Dankowicach - Zespół Szkół w Wilamowicach - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Hecznarowicach - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Starej Wsi - Szkoła Podstawowa w Pisarzowicach - Gimnazjum w Pisarzowicach - Przedszkole w Pisarzowicach - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wilamowicach - Placówka Wsparcia Dziennego w Wilamowicach 3) Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 1 obejmuje w szczególności: - otwarcie i likwidację bieżących, pomocniczych i walutowych rachunków bankowych, - prowadzenie oprocentowanych bieżących, pomocniczych i walutowych rachunków bankowych, - przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych gotówkowych i bezgotówkowych (w formie elektronicznych lub i papierowych zleceń), - wypłatę (obsługa gotówkowa) świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych osobom uprawnionym przekazanych Bankowi przez Urząd Gminy w Wilamowicach, - wypłatę (obsługa gotówkowa) świadczeń i zasiłków z Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej osobom uprawnionym przekazanych Bankowi przez GOPS w Wilamowicach, - przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych wysokokwotowych w czasie rzeczywistym, - przeprowadzanie rozliczeń zagranicznych, - sporządzanie wyciągów bankowych w formie papierowej za każdy dzień, w którym dokonano operacji finansowych na rachunku, z wykazaniem salda rachunku, a także udostępnianie odbioru tych wyciągów wraz z załącznikami najpóźniej w następnym dniu roboczym, udostępnienie elektronicznego podglądu i wydruku bieżącego wyciągu bankowego i historii rachunku, - wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku, - automatyczne lokowanie środków finansowych w postaci depozytów overnight, - możliwość lokowania wolnych środków finansowych na lokatach terminowych zgodnie z przepisami art. 48 ustawy o finansach publicznych, - krótkoterminowy kredyt odnawialny w rachunku bieżącym z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu, - obsługa rachunków bankowych za pośrednictwem bankowości elektronicznej internetowej, - telefoniczne informowanie o saldzie i obrotach na rachunkach bankowych, - kwartalną kapitalizację odsetek na rachunkach bieżących i pomocniczych, - automatyczne przekazywanie skapitalizowanych odsetek z wybranych rachunków bankowych na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego, - prowadzenie systemu płatności masowych, - możliwość zakładania lokat na dowolną ilość dni, po telefonicznym uzgodnieniu wielkości lokaty, terminu lokaty i wynegocjowanym oprocentowaniu potwierdzonym na piśmie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Bank wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku oraz podjęcie działalności gospodarczej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1376 z późn. zm.), a dla banków utworzonych przed wejściem w życie cyt. ustawy, zgodę Prezesa Narodowego Banku Polskiego na utworzenie banku, a w przypadku banków państwowych rozporządzenie Rady Ministrów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia: Bank wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. prowadzenie przez Bank co najmniej jednego rachunku bieżącego dla jednostki sektora finansów publicznych przez okres co najmniej 1 roku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie przez Zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca przedłoży następujące dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie przez Zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca przedłoży następujące dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie przez Zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca przedłoży następujące dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 92
  • 2 - Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych oraz lokat typu Overnight O/N - 8

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

10. Dopuszcza się zmianę umowy w następujących przypadkach: - zmiany danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego, - zmiana ilości rachunków bankowych oraz form organizacyjnych jednostek powiązanych z budżetem Miasta.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wilamowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: 43 - 330 Wilamowice, ul. Rynek 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - sekretariat ( I piętro ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.