eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Rozbudowa budynku oraz zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej Nr 84 ul. Otomińska 72 w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-23

Ogłoszenie nr 349641 - 2016 z dnia 2016-11-23 r.

Gdańsk: Rozbudowa budynku oraz zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej Nr 84 ul. Otomińska 72 w Gdańsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 316095


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, krajowy numer identyfikacyjny 16837200000, ul. ul. Żaglowa  11, 80560   Gdańsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 583 205 100, faks 583 205 105, e-mail sekretariat@drmg.gdansk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.drmg.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa budynku oraz zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej Nr 84 ul. Otomińska 72 w Gdańsku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

M/PN/179/2016/KW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Rozbudowa budynku oraz zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej Nr 84 ul. Otomińska 72 w Gdańsku". Efektem końcowym zadania jest rozbudowa budynku szkolnego o pow. użytkowej 869,44 m2 i kubaturze 2730,51 m3 wraz z uzbrojeniem i urządzeniem terenu. Realizacja zadania przebiegać będzie w Szkole Podstawowej nr 84, przy ul. Otomińska 72 w Gdańsku . 2. Program zadania przewiduje wykonanie zadania w dwóch etapach: 2.1.ETAP I Rozbudowa budynku szkoły : ? wycinka drzew; ? rozbiórka istniejącego budynku gospodarczego adaptowanego obecnie na potrzeby sali gimnastycznej; ? dobudowa do istniejącego budynku szkoły nowej dwukondygnacyjnej części w tym: sale gimnastyczną z szatniami i zapleczem sanitarnym, pomieszczenia na sprzęt sportowy, szatnie ogólne oraz jadalnię z zapleczem kuchennym, sale dydaktyczne z sanitariatami, salę korekcyjną z szatniami i węzłem sanitarnym wraz z wykonaniem instalacji wod.kan., gaz, co, elektrycznych, wentylacji mechanicznej; ? wyposażenie sali gimnastycznej i sali korekcyjnej w sprzęt sportowy; ? wykonanie połączenia starej części szkoły z nową; ? wykonanie nowego wejścia głównego do budynku od części dobudowanej z uwagi na nowoprojektowany układ komunikacyjny; ? dostarczenie i montaż dźwigu wraz dokumentacja odbiorową UDT; ? dostawę i montaż elementów urządzeń branży sanitarnej i wyposażenia meblowego (montowane na stałe). 2.2.ETAP II Zagospodarowanie terenu ? wykonanie zagospodarowanie terenu i uzbrojenia terenu, ? wykonanie elementów małej architektury , ? wykonanie drogi dojazdowej, miejsc parkingowych, ciągów pieszych, stanowisk stojaków rowerowych, ? odtworzenie elementów środowiska w tym nasadzenia drzew i krzewów z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym, ? usunięcie kolizji z istniejącym zagospodarowaniem i uzbrojeniem terenu, ? dostarczenie i montaż tablicy informacyjnej wymiarach 1,80 x1,35 m. Zniszczone elementy zagospodarowania terenu w tym ogrodzenia podczas prowadzenie prac należy odtworzyć i pomalować. Uwaga: Wykonawca winien przedstawić i uzgodnić z Zamawiającym etapową realizację robót uwzględniając tymczasową organizację ruchu dla użytkowników szkoły w okresie trwania roku szkolnego tj. od września 2016 r. do czerwca 2017 r. oraz przed przystąpieniem do robót należy zinwentaryzować budynek szkoły i teren wokół obiektu wraz z ogrodzeniem. 3. Zakres rzeczowy zamówienia. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe, demontażowe, ziemne. 2) Roboty budowlano-montażowe. 3) Roboty sanitarne, w tym m.in. wentylacja mechaniczna, instalacja c.o, wewnętrzna instalacja wod-kan, sanit., gaz, zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej, przyłącze wody. 4) Roboty elektryczne wewnętrzne, instalacja odgromowa, instalacja teletechniczna wewnętrzna wraz przyłączem telekomunikacyjnym, zewnętrzne instalacje elektryczne i oświetleniowe, instalacja przyzywowa w pom. WC dla osób niepełnosprawnych. 5) Roboty zagospodarowania terenu i zieleni.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45220000-5, 45214210-5, 45233140-2, 45310000-3, 45314000-1, 45330000-9, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4087058.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TYM-BUD Zakład Remontowo-Budowlany Waldemar Tymoszewski,  tymosz@pro.onet.pl,  ul. Komunalna 12,  83-000,  Pruszcz Gdański,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3997422.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3997422.82
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6315784.32
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Instalacje sanitarne - "Instalacje Hydrauliczne i Ogólnobudowlane" Krzysztof Rembisz Instalacje elektryczne - Firma Elektryczna Irena Nieżurawska Dostawa i montaż stolarki -Krzysztof Zduńczyk PPH-U "ALKOM" Dostawa i montaż podłogi sportowej - "INVEST BIURO" Sp. z o.o.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.