eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Naprawa i konserwacja instalacji klimatyzacyjnych w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie KC-zp.272-684/15

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-21

Kraków: Naprawa i konserwacja instalacji klimatyzacyjnych w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie KC-zp.272-684/15
Numer ogłoszenia: 349606 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica , Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.agh.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i konserwacja instalacji klimatyzacyjnych w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie KC-zp.272-684/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonywać prace związane z konserwacją i naprawami bieżącymi instalacji klimatyzacyjnych w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie. Lokalizację i typ urządzeń klimatyzacyjnych objętych przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający przewiduje, że w okresie realizacji zamówienia liczba urządzeń objętych usługa może być zwiększona w granicach wskazanych w załączniku nr 6. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Utrzymanie instalacji klimatyzacyjnych w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH w stałej sprawności technicznej z wyjątkiem postojów urządzeń niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych, w tym: 1) wykonanie okresowych przeglądów technicznych (2 w roku). Terminy przeglądów : pierwszy od IV do V, drugi od X do XI; 2) prowadzenia dokumentacji technicznej przeglądów i konserwacji (założenie i prowadzenie Zeszytu Konserwacji Klimatyzatorów dla poszczególnych obiektów); 3) usuwanie awarii i dokonywanie drobnych napraw we wszystkie dni tygodnia na wezwania telefoniczne Zamawiającego, 2. Wykonywanie napraw w tym wymiany zużytych elementów na podstawie zleceń wystawianych każdorazowo przez Zamawiającego, Ad A: I. Przeglądy techniczne: 1. Zakres czynności - agregaty wody lodowej: 1) przegląd zabrudzenia parownika - wymiennika, 2) przegląd zabrudzenia skraplacza, 3) przegląd poprawnej pracy presostatów freonowych HP i LP /typu on/off, 4) przegląd poprawnych wskazań presostatów freonowych HP i LP /liniowych, 5) przegląd prądów wentylatorów skraplacza, 6) przegląd prądów sprężarki bądź sprężarek, 7) przegląd stanu oleju w sprężarkach, 8) przegląd zakwaszenia układu freonowego, 9) przegląd ciśnień sprężarki, 10) przegląd pracy zaworu przekierowania, 11) przegląd poprawnej pracy zaworów rozprężnych, 12)przegląd pomp wymuszających, 13) przegląd czujnika przepływu, 14) przegląd i mycie filtrów wody lodowej, 15) przegląd wizualny instalacji elektrycznej,16) przegląd wizualny instalacji sterowniczej, 17) przegląd wizualny krótcy połączeniowych, 18 przegląd i sprawdzenie przebić do masy; 2. Zakres czynności - klimatyzatory: 1) przegląd filtrów, 2) przegląd parowników i skraplaczy, 3) przegląd szczelności połączeń freonowych, 4) przegląd stanu czynnika chłodniczego, 5) przegląd poprawności działania urządzeń, 6) ogólne sprawdzenie programatorów, 7) przegląd działania układu odprowadzenia skroplin, 8) przegląd działania regulatorów temperatury, 9) działania elementów automatyki, 10) przegląd stanu konstrukcji i mocowania urządzeń, 3. Zakres czynności - klimakonwektory: 1) przegląd filtrów, 2) przegląd wymiennika,3) przegląd szczelności połączeń rurowych, 4) przegląd stanu czynnika chłodniczego - woda lodowa, 5) przegląd poprawności działania urządzeń,6) ogólne sprawdzenie programatorów, 7) przegląd działania układu odprowadzenia skroplin, 8) przegląd działania regulatorów temperatury, 9) działania elementów automatyki, 10) przegląd stanu konstrukcji i mocowania urządzeń, 11) wykonywanie innych czynności konserwacyjnych przewidzianych instrukcjami obsługi. II. Konserwacja i serwisowanie agregatów wody lodowej 1. Zakres czynności - agregaty wody lodowej: 1) mycie obudowy z wewnątrz i wewnątrz, 2) dokładne mycie skraplacza, 3) dokładne mycie parownika, 4) kontrola i kalibracja presostatów freonowych HP i LP liniowych, 5) kontrola zakwaszenia oleju w razie potrzeby wymiana oleju i gazu, 6) kontrola wilgotności freonu - w razie potrzeby osuszenie układu i wymiana osuszacza, 7) wymiana filtra osuszacza lub jego instalacja w przypadku rozszczelnienia instalacji freonowej, 8) wymiana filtra osuszacza lub jego instalacja w przypadku spalenia bądź zatarcia sprężarki, 9) wymiana filtra osuszacza lub jego instalacja w przypadku wymiany oleju w sprężarce, 10) kontrola instalacji freonowej w szczególności miejsca łączeń i zaworów i króćców, 11) kontrola mechaniczna wentylatorów dokręcenie luzów, 12) kontrola mechaniczna silników dokręcenie luzów, 13) kontrola mechaniczna obudowy dokręcenie luzów, 14) kontrola wizualna instalacji elektrycznej, 15) kontrola wizualna instalacji sterowniczej,16) pomiary prądów, 17) pomiary przebicia do masy, 2. Zakres czynności - klimatyzatory: a) czyszczenie a w razie konieczności wymiana filtrów, b) czyszczenie wymiennika ciepła, c) kosmetyka urządzenia, d) sprawdzanie poprawności nastaw regulatorów , e) sprawdzenie poprawności działania wentylatorów, f) sprawdzenie nastaw programatorów, g) sprawdzenie działania elementów automatyki, h) sprawdzenie stanu konstrukcji i mocowania urządzeń, i) wykonywanie innych czynności konserwacyjnych przewidzianych instrukcjami obsługi j) sprawdzenie ciśnienia w układzie, k) sprawdzenie poprawności działania funkcji klimatyzatora, l) sprawdzenie szczelności połączeń rurociągów z czynnikiem, m) sprawdzenie i ewentualnie czyszczenie tacy ociekowej jednostki wewnętrznej oraz zewnętrznej, n) kontrola odprowadzenia skroplin, o) sprawdzenie stanu połączeń elektrycznych, p) dezynfekcja klimatyzatora preparatem bakterio i grzybobójczym, q) pomiar wydajności chłodniczej r) test pracy urządzenia z zakresu temperatury i ciśnienia, s) wymiana baterii w sterowniku bezprzewodowym (jeżeli są już zużyte), t) wykonywanie innych czynności konserwacyjnych przewidzianych instrukcjami obsługi, u) wpis do książki obiektu 3. Zakres czynności - klimakonwektory: 1) czyszczenie a w razie konieczności wymiana filtrów, 2) czyszczenie wymiennika ciepła, 3) kosmetyka urządzenia, 4) sprawdzanie poprawności nastaw regulatorów , 5) sprawdzenie poprawności działania wentylatorów, 6) sprawdzenie nastaw programatorów, 7) sprawdzenie działania elementów automatyki, 8) sprawdzenie stanu konstrukcji i mocowania urządzeń, 9) wykonywanie innych czynności konserwacyjnych przewidzianych instrukcjami obsługi, 10) sprawdzenie ciśnienia w układzie, 11) sprawdzenie poprawności działania funkcji klimakonwektora, 12) sprawdzenie szczelności połączeń rurociągów wody lodowej, 13) sprawdzenie i ewentualnie czyszczenie tacy ociekowej klimakonwewktora 14) kontrola odprowadzenia skroplin, 15) sprawdzenie stanu połączeń elektrycznych, 16) dezynfekcja klimatyzatora preparatem bakterio i grzybobójczym 17) pomiar wydajności chłodniczej 18) test pracy urządzenia z zakresu temperatury i ciśnienia - regulacja zaworu i nastaw, 19) wymiana baterii w sterowniku bezprzewodowym (jeżeli są już zużyte), 20) wpis do książki obiektu. III. Zakres napraw. 1 Agregaty wody lodowej: 1) uszkodzenia mechaniczne spowodowane obluzowaniem się wentylatorów, silników i innych części w urządzeniu, 2) uszkodzenie sprężarki spowodowane brakiem czynnika, 3) uszkodzenie sprężarki spowodowane nadmierną ilością czynnika, 4) uszkodzenie sprężarki spowodowane zatkaniem układu freonowego, 5) uszkodzenia sprężarki i wentylatorów spowodowane złym stanem instalacji elektrycznej i sterowniczej, 6) uszkodzenia wymienników ciepła, 7) uszkodzeniem obudowy urządzenia, 8) wymiana uszkodzonych elementów takich jak: a) elementy zabezpieczające układ chłodzenia, b) sprężarka, c) silnik elektryczny. d) skraplacz, e) wentylator skraplacza, f) wymiany termostatów (z systemem odszraniania, z wyświetlaczami), g) wymiana systemu sterującego, h) wymiana sprężarki chłodniczej / agregatu,, i) wymiana przekaźników rozruchowych. 2 Klimatyzatory: 1) wymiana filtrów, 2) silnika wentylatorów, 3) wymiana czynnika chłodniczego,4) wymiana baterii w pilocie. 3 Klimakonwektory: 1) wymiana filtrów, 2) silnika wentylatorów 3) wymiana czynnika chłodniczego. Podstawowe obowiązki Wykonawcy: 1. Przyjmowanie zgłoszeń o awariach na czynny od godz. 7.00 do 21.00 w dni robocze faks , telefon /stacjonarny , komórkowy/ i całodobowo na adres e-mail, 2. Reagowanie na nieprawidłowości w pracy urządzeń zgłaszane przez Zamawiającego we wszystkie dni tygodnia. Przybycie na miejsce i przystąpienie do usunięcia awarii lub usterki w ciągu najbliższych maksimum 7 dni roboczych (zadeklarowany czas reakcji podlegać będzie ocenie w kryterium; czas minimalny to 2 dni, a maksymalny 7 dni) od otrzymania zgłoszenia na czynny całą dobę numer telefonu Wykonawcy. 3. Dostarczenie na czas naprawy trwającej dłużej niż 7 dni urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż urządzenie naprawiane. 4. Usuwanie awarii lub uszkodzeń obowiązuje Wykonawcę w godzinach od 8:00 do 21:00 w dni robocze. Wykonawca winien potwierdzać usunięcia zgłaszanych awarii i usterek w założonych i prowadzonych w poszczególnych obiektach (Zeszytach Konserwacji Klimatyzatorów). Zeszyt Konserwacji winien zawierać min. :a) Nazwę obiektu, b) Wykaz osób uprawnionych do dokonywania konserwacji oraz wpisów ze strony Wykonawcy c) Numer wpisu oraz imię i nazwisko osoby dokonującej wpisu d) Opis czynności lub zdarzenia wraz z datą jego dokonania. e) Datę i godzinę wezwania ( w przypadku awarii) oraz przybycia i przystąpienia do usuwania awarii. f) Miejsce na uwagi oraz podpis Zamawiającego. 5. Podanie imiennego wykazu osób o odpowiednich kwalifikacjach, które będą wykonywały przeglądy konserwacyjne. Wykonawca winien uaktualniać ten wykaz w przypadku zmian w terminie do 2 dni roboczych przed przybyciem osoby skierowanej do realizacji umowy. 6. Przestrzeganie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wewnętrznych przepisów obowiązujących na terenie obiektów. 7. Sporządzanie na koniec każdego przeglądu protokołu z prowadzonych czynności przeglądowo-konserwacyjnych. Uwagi: 1. Z tytułu wykonywania czynności wymienionych punkcie A Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie ryczałtowe dwa razy w roku po przeprowadzeniu przeglądu wszystkich klimatyzatorów,2. Wycenę usługi Wykonawca musi przeprowadzić na załączniku nr 6 do SIWZ. 3. W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszt materiałów niezbędnych do realizacji usługi w tym drobnych elementy związane z wykonywaniem prac konserwatorskich o cenie jednostkowej do 20 zł. 4. Wykaz instalacji klimatyzacyjnych w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH podano w załączniku nr 10 do SIWZ. 5. obiekty wymienione w załączniku 9 można oglądać w godzinach pracy administracji Miasteczka Studenckiego tj. w dni robocze od godz. 8:00 do godz. 15:00. Ad. B. Wykonanie napraw instalacji klimatyzacyjnych; 1. Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie napraw elementów instalacji klimatyzacyjnych, które Wykonawca musi przyjąć do realizacji. 2. W celu przeprowadzenia naprawy Wykonawca we własnym zakresie dokona zakupu niezbędnych materiałów i części zamiennych. 3. Ceny usług naprawczych związanych z wykorzystaniem podstawowego asortymentu części zamiennych ( materiały, robocizna, transport itp.) Wykonawca określi wypełniając załącznik nr 6 do SIWZ (Formularz specyfikacji cenowej). 4. Koszty napraw rozliczane będą na podstawie oddzielnych zleceń, po przedstawieniu przez Wykonawcę kosztorysu sporządzonego w oparciu o ceny podane w ofercie w załączniku nr 6 (Formularz specyfikacji cenowej). W przypadku konieczności użycia do naprawy części nie objętych załączonym wykazem Wykonawca sporządzi kosztorys zgodnie z zaoferowaną w ofercie stawką roboczogodziny, ceny jednostkowe materiałów dostarczane przez Wykonawcę w tym przypadku będą ustalane wg. cen Sekocenbudu za kwartał dla rejonu Małopolski poprzedzający każde zlecenie cząstkowe. Każdorazowo przed przystąpieniem do prac przez Wykonawcę wymagana jest akceptacja kosztorysu przez Zamawiającego. Nie zaakceptowanie proponowanych przez Wykonawcę cen dostawy nie zwalnia go z wykonania usługi z wykorzystaniem części dostarczonych przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonane naprawy (materiały i robocizna) na okres minimum 24 miesięcy liczony od dnia odbioru usługi. 6. Łączna wartość w.w zleceń w okresie trwania umowy, nie może przekroczyć kwoty 50.000,00 zł, 7. Użyte przez Wykonawcę do naprawy części i materiały muszą: a) być zgodne z odpowiednimi normami PN-ISO, b) być oznakowane i posiadać wymagane prawem certyfikaty bezpieczeństwa, c) być w pełni kompatybilne z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem,d) być nowe w gatunku I, e) posiadać dokumentację techniczną niezbędną do normalnego korzystania przez Zamawiającego taką jak: gwarancje, instrukcje, pouczenia, opisy techniczne, sporządzoną w języku polskim. Uwagi ogólne: 1. Cena oferty wyliczona przez Wykonawcę musi uwzględniać wszystkie poniesione koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym koszty materiałów, robocizny i dojazdów do miejsc realizacji usług. 2. Naprawy instalacji klimatyzatcyjnych będą realizowane przez Wykonawcę zgodnie z zamówieniami cząstkowymi Zamawiającego stosownie do jego bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy, 3. Wykonawca musi realizować zlecenie w terminach wskazanym przez Zamawiającego 4. Wykonawca musi wycenić wszystkie pozycje podane w załączniku nr 6 (FORMULARZ SPECYFIKACJI CENOWEJ), gdyż wyliczone na nich kwoty posłużą Zamawiającemu do porównania ofert w trakcie ich oceny. 5. Wykonawca winien wyrazić zgodę na minimalny okres płatności 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje lub jest w trakcie realizacji maksymalnie 3 zamówienia łącznie na kwotę minimum: 60.000,00 zł (brutto), polegających na usługach w zakresie konserwacji i naprawy instalacji klimatyzacyjnych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu usług (zał. nr 5) i dowodów, metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Formularz oferty 2 Formularz Specyfikacji Cenowej 3 Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Cena (stawka) roboczogodziny - 20
  • 3 - Cena pakietu usług naprawczych - 30
  • 4 - Czas reakcji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1) wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, b) ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia, 2) osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków, nienależyte wykonywanie obowiązków, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie. 4. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. 5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.agh.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat MS AGH ul. Rostafińskiego 7a 30-072 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat MS AGH ul. Rostafińskiego 7a 30-072 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.