eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Winnica › Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 720.000,00 zł przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego na rok 2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-23

Ogłoszenie nr 349604 - 2016 z dnia 2016-11-23 r.

Winnica: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 720.000,00 zł przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego na rok 2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 327451-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Winnica, krajowy numer identyfikacyjny 54836000000, ul. ul. Pułtuska  25, 06120   Winnica, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 236 914 092, faks 236 914 025, e-mail winnica@ornet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminwinnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 720.000,00 zł przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego na rok 2016

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IS.271.10.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 720.000,00zł /słownie: siedemset dwadzieścia tysięcy złotych/ , CPV 66.11.30.00 -5 - usługi udzielania kredytu, z przeznaczeniem sfinansowania planowego deficytu budżetowego na rok 2016; Okres kredytowania ustala się od dnia podpisania umowy do 31.12.2026r. Spłata kapitału następować będzie w okresach kwartalnych , począwszy od dnia 31.03.2017r w następujących kwotach: - w dniu 31.03.2017 r. - 7.500,00 zł - w dniu 30.06.2017 r. - 7.500,00 zł - w dniu 30.09.2017 r. - 7.500,00 zł - w dniu 31.12.2017 r. - 7.500,00 zł - w dniu 31.03.2018 r. - 7.500,00 zł - w dniu 30.06.2018 r. - 7.500,00 zł - w dniu 30.09.2018 r. - 7.500,00 zł - w dniu 31.12.2018 r. - 7.500,00 zł - w dniu 31.03.2019 r. - 7.500,00 zł - w dniu 30.06.2019 r. - 7.500,00 zł - w dniu 30.09.2019 r. - 7.500,00 zł - w dniu 31.12.2019 r. - 7.500,00 zł - w dniu 31.03.2020 r. - 10.000,00 zł - w dniu 30.06.2020 r. - 10.000,00 zł - w dniu 30.09.2020 r. - 10.000,00 zł - w dniu 31.12.2020 r. - 10.000,00 zł - w dniu 31.03.2021 r. - 20.000,00 zł - w dniu 30.06.2021 r. - 20.000,00 zł - w dniu 30.09.2021 r. - 20.000,00 zł - w dniu 31.12.2021 r. - 20.000,00 zł - w dniu 31.03.2022 r. - 20.000,00 zł - w dniu 30.06.2022 r. - 20.000,00 zł - w dniu 30.09.2022 r. - 20.000,00 zł - w dniu 31.12.2022 r. - 20.000,00 zł - w dniu 31.03.2023 r. - 22.500,00 zł - w dniu 30.06.2023 r. - 22.500,00 zł - w dniu 30.09.2023 r. - 22.500,00 zł - w dniu 31.12.2023 r. - 22.500,00 zł - w dniu 31.03.2024 r. - 25.000,00 zł - w dniu 30.06.2024 r. - 25.000,00 zł - w dniu 30.09.2024 r. - 25.000,00 zł - w dniu 31.12.2024 r. - 25.000,00 zł - w dniu 31.03.2025 r. - 30.000,00 zł - w dniu 30.06.2025 r. - 30.000,00 zł - w dniu 30.09.2025 r. - 30.000,00 zł - w dniu 31.12.2025 r. - 30.000,00 zł - w dniu 31.03.2026 r. - 30.000,00 zł - w dniu 30.06.2026 r. - 30.000,00 zł - w dniu 30.09.2026 r. - 30.000,00 zł - w dniu 31.12.2026 r. - 30.000,00 zł Spłata odsetek w latach 2017-2026 od wykorzystanego kredytu następować będzie w okresach kwartalnych w dniu spłaty kapitału kredytu Spłata odsetek w roku 2016 od wykorzystanego kredytu /tj. od dnia wykorzystania kredytu do końca IV kwartału/ nastąpi w dniu 31 grudnia 2016 r. Oprocentowanie kredytu oparte jest o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M plus stałą marżę banku. Odsetki będą naliczane za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu miesięcznie, przy rzeczywistej liczbie dni w roku 365/366. Oprocentowanie kredytu ustalone będzie w oparciu o stawkę WIBOR 3 M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kwartału, powiększonej o stałą marże banku. Za pierwszy okres odsetkowy , tj od dnia wykorzystania kredytu do końca IV kwartału 2016 r przyjmuje się oprocentowanie równe sumie stawki WIBOR 3M ustalonej na dwa dni przed wykorzystaniem kredytu bądź jego transzy i marży ustalonej w przedłożonej ofercie. Bank postawi kredyt do dyspozycji zamawiającego w terminie do dwóch dni roboczych po podpisaniu umowy kredytowej w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 31 grudnia 2016 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. Dopuszcza się kredyty finansowane ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Zamówienie nie jest objęte zakresem porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT230000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Legionowie ,  ,  05-120 Legionowo ul. Rynek 4,  05-120,  Legionowo,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 137620,83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 137620,83
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 174035,9
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.