eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przetarg nieograniczony na dostawę mebli biurowych (sprawa nr 92/C/08)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-04

Białystok: Przetarg nieograniczony na dostawę mebli biurowych (sprawa nr 92/C/08).
Numer ogłoszenia: 349555 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253957 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6773137, faks 085 6772842.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę mebli biurowych (sprawa nr 92/C/08)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa mebli biurowych spełniających wymagania SIWZ , tj. m.in. dostarczony asortyment musi być w gatunku I, fabrycznie nowy, z terminem gwarancji min. 12 miesięcy. KOD CPV: 39130000-2 - Meble biurowe Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie dostawę całego asortymentu mebli biurowych w zakresie Zadania nr 1, Zadania nr 2, Zadania nr, Zadania nr 4, Zadania nr 5 lub Zadania nr 6. Wykonawca dowolnie wybiera zadania, które moSe zrealizować i wypełnia odpowiednie załączniki (1A-1E) SIWZ. Zadanie nr 1 Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 5A 1 Biurko 2-szafkowe szt. 225; 2 Biurko pod komputer szt. 159; 3 Stół kwadratowy/klubowo-kasynowy/ szt. 78; 4 Stół konferencyjny szt. 31; 5 Szafa 2- drzwiowa ubraniowa szt. 217; 6 Szafa 2- drzwiowa ubraniowa z nadstawką szt. 30; 7 Szafa 2- drzwiowa biurowa szt. 148; 8 Szafa 2- drzwiowa biurowa wys. 150 cm szt. 6; 9 Szafa 1- drzwiowa biurowa szt. 41; 10 Szafa 1- drzwiowa ubraniowa szt. 31; Zadanie nr 2 Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 5B 1 Krzesło miękkie szt. 1049; 2 Krzesło obrotowe szt. 452; 3 Fotel obrotowy szt. 33; Zadanie nr 3 Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 5C 1 Szafa depozytowa z 30 skrytkami szt. 2; Zadanie nr 4 Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 5D 1 Szafa metalowa 1- skarbczykowa klasy A szt. 54; 2 Szafa metalowa bhp szt. 40; 3 Regał magazynowy metalowy szt. 91; 4 Wieszak stojący metalowy szt. 114; Zadanie nr 5 Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 5E 1 Amerykanka/Fotel rozkładany szt. 3; 2 Kanapa / naroSnik szt. 1. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 5a - 5e do SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert równowaSnych. Wskazanie na znak firmowy w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia określa minimalne wymagania co do parametrów technicznych poszczególnych składników zamówienia oraz gwarancji jakości. Dobrane urządzenia lub materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, dopuszczając do zastosowania (zaproponowania) innych odpowiedników rynkowych (równowaSnych), z zastrzeSeniem jednak, Se nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez Zamawiającego, zagwarantują uzyskanie tych samych (lub lepszych) parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. Wartość szacunkowa zamówienia netto: 444.487,71zł..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 376674.39 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mebli biurowych

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe, MEBLO-FAL Import & Export Roman Faliński, Milejowice, ul. Radomska 47, 26-652 Zakrzew, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 185183.00
  • Oferta z najniższą ceną: 185183.00 oferta z najwyższą ceną: 288696.72
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa mebli biurowych

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOBO Datczuk Spółka Jawna, ul. Mickiewicza 92, 15-232 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 105211.92
  • Oferta z najniższą ceną: 105211.92 oferta z najwyższą ceną: 154225.41
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa mebli biurowych

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOBO Datczuk Spółka Jawna, ul. Mickiewicza 92, 15-232 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4426.23
  • Oferta z najniższą ceną: 4426.23 oferta z najwyższą ceną: 5539,34
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa mebli biurowych

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABES, Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Ryszard Cieślicki, ul. Smolna 34/21, 00-375 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 81853.25
  • Oferta z najniższą ceną: 81853.25 oferta z najwyższą ceną: 132627.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.