eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › rozbudowa i modernizacja infrastruktury informatycznej w Urzędzie Gminy Łuków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-03

POZYCJA 34953

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łuków: rozbudowa i modernizacja infrastruktury informatycznej w Urzędzie Gminy Łuków Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Łuków, do kontaktów: Pulik, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982392, fax 025 7982439, e-mail: info@lukow.ug.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.lukow.ug.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa i modernizacja infrastruktury informatycznej w Urzędzie Gminy Łuków. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Budynek Urzędu Gminy Łuków, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: >>> rozbudowa sieci logicznej, >>> wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów, >>> wdrożenie technologii podpisu elektronicznego wraz z wymaganymi urządzeniami, >>> budowa platformy sprzętowej oraz urządzeń peryferyjnych współpracujących z wdrożonym system elektronicznego obiegu dokumentów SEOD, >>> zakup cyfrowego urządzenia wielofunkcyjnego, >>> zakup platformy sprzętowej PC z urządzeniami peryferyjnymi oraz platformy przeznaczonej do archiwizacji (backupu) danych, >>> realizacja idei \e-urzędu\ poprzez zakup infomatu wraz z interaktywnymi formularzami, >>> zakup platformy oprogramowania właściwej dla przyjętych rozwiązań technologicznych. >>> montaż, instalacja, uruchomienie i konfiguracja zakupionych urządzeń, >>> przeprowadzenie szkoleń w zakresie aplikacji biurowych i oraz oprogramowania systemowego. Szczegółowy opis, zakres dostaw i usług w SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: >>> certyfikaty ISO 9001:2000 posiadane przez producenta sprzętu lub oświadczenie dostawcy, że producent posiada takie certyfikaty. Dostarczenie certyfikatów będzie wymagane w przypadku wyboru oferty danego Wykonawcy. >>> certyfikaty CE dla oferowanego sprzętu lub oświadczenie dostawcy, że wszystkie oferowane produkty posiadają takie certyfikaty. Dostarczenie certyfikatów będzie wymagane w przypadku wyboru oferty danego Wykonawcy. >>> certyfikat ISO 9001:2000 posiadany przez producenta elektronicznego systemu obiegu dokumentów w zakresie projektowania, wytwarzania, sprzedaży wyrobów i usług informatycznych oraz szkoleń lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi komputerowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: DOSTAWY: >>> rozbudowa sieci logicznej (szfa montażowa z wyposażeniem, 2 szt. switch 24p rack + 1 szt. switch 24p rack zarządzalny, router-firewall sprzętowy), >>> wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów (SEOD z licencjami na 20 użytkowników do pracy równoległej, osprzet do umieszczania dokumentacji w systemie - 2 szt. skaner automatyczny, drukarka etykiet), >>> wdrożenie technologii podpisu elektronicznego wraz z wymaganymi urządzeniami (3 szt. podpisu kwalifikowanymi wraz z osprzetem), >>> budowa platformy sprzętowej koniecznej do wdrożenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów (serwer z zasilaniem awaryjnym, 40 szt. zestawów komputerowych z zasialniem awaryjnym, 25 szt. drukarek laserowych mono A4, 3 szt. drukarka laserowa mono a4 duplex automatyczny, >>> zakup cyfrowego urządzenia kopiującego color A3 z osprzętem, >>> zakup platformy sprzętowej przeznaczonej do archiwizacji (backupu) danych (streamer z kompletem nośników), >>> realizacja idei \e-urzędu\ poprzez zakup infomatu wraz z interaktywnymi formularzami (multimedialny kiosk interentowy z oprogramowaniem systemowym + 10 szt. formularzy interaktywnych), >>> zakup platformy oprogramowania właściwej dla przyjętych rozwiązań technologicznych (oprogramowanie systemowe dla 1 szt. serwera - 50 licencji + 40 szt. dla zestawów komputerowych, 40 szt. oprogramowania biurowego (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny), oprogramowanie antywirusowe z funkcją firewalla, oprogramowanie wspomagające budowę stron internetowych, oprogramowanie graficzne) USŁUGI: >>> szkolenia z zakresu obsługi oprogramowania systemowego oraz aplikacji biurowych. --Szczegółowy opis, zakres dostaw i usług w SIWZ.-- 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 24.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 7000 zł wnieść w formie wymienionej w art. 45 pkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004 z poźn. zm. Prawo Zamówień Publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: >>> 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; >>> 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a w szczególności: > a. dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty otwarcia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień polegających na instalacji i wdrożeniu systemu obiegu dokumentów dla co najmniej 20 użytkowników oraz co najmniej 3 zamówień polegających na dostawie sprzętu komputerowego o wartości powyżej 100 tys. złotych brutto. > b. dysponują co najmniej 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. 1 osoba z wykształceniem wyższym informatycznym lub administracyjnym lub prawnym na stanowisku kierownika projektu mająca doświadczenie w realizacji nie mniej niż 1 zakończonego projektu odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, 1 osoba z wykształceniem wyższym informatycznym na stanowisku analityka mająca doświadczenie w realizacji nie mniej niż 1 zakończonego projektu odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, 2 osoby z wykształceniem co najmniej średnim programistycznym lub wyższym informatycznym na stanowisku programisty mająca doświadczenie w realizacji nie mniej niż 1 zakończonego projektu odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, 1 osoba z wykształceniem co najmniej średnim na stanowisku wdrożeniowca mająca doświadczenie w realizacji nie mniej niż 1 zakończonego projektu odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. > c. dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi certyfikaty inżynierów systemu operacyjnego Microsoft Windows Serwer 2003. > d. dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi Licencje Certyfikowanych Instalatorów w zakresie wykonywania systemów instalacji okablowania strukturalnego. > e. posiadają zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe zgodnie z normą ISO 9001:2000 w zakresie projektowania, wytwarzania, sprzedaży wyrobów i usług informatycznych oraz szkoleń lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług. >>> 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają środki finansowe niezbędne do zrealizowania zamówienia lub zdolność kredytową do kwoty 100 % wartości brutto oferty; wynik finansowy wykonawcy musi być dodatni za każdy rok przez ostatnie 3 lata. W przypadku oferty wspólnej każdy uczestnik musi spełniać warunek określony w pkt 1) i 3). Przy ocenie spełnienia warunków zawartych w pkt 2) zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów, z wyjątkiem podpunktu e) gdzie każdy oferent w przypadku oferty wspólnej musi spełnić ten warunek. >>> 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta nie spełniająca warunków udziału w postępowaniu zostanie odrzucona. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: >> 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, >> 2/ Wykaz zawierający, co najmniej 3 wdrożenia Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów zrealizowane przez Wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla co najmniej 20 użytkowników każde, potwierdzone referencjami, >> 3/ Wykaz zawierający, co najmniej 3 zrealizowane z należytą starannością przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości powyżej 100 tys. złotych brutto każde, potwierdzone referencjami, >> 4/ Wykaz zawierający co najmniej 3 zrealizowane z należytą starannością przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia polegające na wykonaniu instalacji okablowania strukturalnego dla co najmniej 20 linii logicznych każde, potwierdzone referencjami, >> 5/ Sprawozdanie finansowe, jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, >> 6/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, >> 7/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, >> 8/ Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, >> 9/ Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych niezbędnych do zrealizowania zamówienia lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 100 % wartości brutto oferty, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek ten musi być spełniony łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lukow.ug.gov.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie Urzędu Gminy Łuków lub na konto nr 29 1020 1260 0000 0202 0014 0426. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.07.2006, godzina 10:30, Sala Konferencyjna Urzędu Gminy Łuków - pok. 29, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Rozbudowa i modernizacja infrastruktury informatycznej w Urzędzie Gminy Łuków -Nr Z/2.06/I/1.5/662/05 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.