eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Wyłapywanie bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt z terenu administracyjnego miasta Knurów i ich utrzymanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-04

Knurów: Wyłapywanie bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt z terenu administracyjnego miasta Knurów i ich utrzymanie
Numer ogłoszenia: 349459 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, faks 032 2351521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłapywanie bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt z terenu administracyjnego miasta Knurów i ich utrzymanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wyłapywanie z terenu miasta Knurowa bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt w szczególności psów i kotów w tym: 1.1)przeprowadzenie wyłapywania zwierząt, 1.2)przewiezienie i umieszczenie zwierząt w schronisku. 1.3)zapewnienie właściwej opieki weterynaryjnej i utrzymania zwierząt 2.Wyłapywanie bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt następowało będzie na telefoniczne zgłoszenia pracowników Wydziału GKRiOŚ lub Straży Miejskiej niezwłocznie, natychmiast po zgłoszeniu , jednak nie później niż do 2 godzin od przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę. Wyłapywanie zwierząt odbywać sie będzie we wszystkie dni tygodnia (w tym soboty, niedziele i dni świąteczne). Usługi świadczone będą w godzinach 6.00- 23.00. Szacuje się 75 szt. psów, 30 szt. kotów, 5 ślepych miotów rocznie. 3.Zabieranie do schroniska zwierząt bezdomnych rannych w wypadkach. Wykonanie usługi następowało będzie na telefoniczne zgłoszenia pracowników Wydziału GKRiOŚ lub Straży Miejskiej niezwłocznie,natychmiast po zgłoszeniu, jednak nie później niż do 1 godziny od przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę, we wszystkie dni tygodnia (w tym soboty, niedziele i dni świąteczne), w godzinach 6.00- 23.00. Szacuje się ok. 5 szt. zwierząt rocznie. 4.Opieka i nadzór weterynaryjny nad wyłapanymi zwierzętami (badanie, leczenie, karmienie, eutanazja). 5.Zapewnienie obserwacji bezdomnych zwierząt podejrzanych o wściekliznę i wydawanie zaświadczeń po jej zakończeniu zainteresowanym stronom, przez osoby posiadające wymagane uprawnienia. Szacuje się ok. 3 szt. zwierząt rocznie. 6.Zabieranie do schroniska zwierząt bezdomnych, które zostały złapane przez inne osoby i przetrzymane w pomieszczeniu zamkniętym. 7.Prowadzenie działań, mających na celu przekazywanie bezdomnych psów i kotów nowym opiekunom oraz lokowanie tych zwierząt u opiekunów chętnych do ich przyjęcia za pisemnym potwierdzeniem osoby przyjmującej. 8.Wydawanie właścicielom zabranych do schroniska zwierząt pozostawionych bez opieki, w terminie 14 dni od dnia wyłapania, po okazaniu pisma wyrażającego taką zgodę podpisanego przez naczelnika lub upoważnionego pracownika Wydziału GKRiOŚ stosownie do Uchwały Nr LII/661/2006 Rady Miasta Knurów z dnia 06 lipca 2006r. Szacuje się ok. 5 szt. zwierząt rocznie. 9.Wykonywanie innych usług towarzyszących związanych z prowadzeniem akcji likwidacji bezdomnych zwierząt uzgodnionych ze Zleceniodawcą. 10.Prowadzenie ewidencji przyjmowania i wydawania zwierząt, zawierającej dane dotyczące wyłapanych zwierząt (rasa, płeć, wiek, stan zdrowia, przebieg obserwacji, dalsze losy, dane osób którym przekazano zwierzę ). 11.Zapewnienie stałego kontaktu telefonicznego we wszystkie dni tygodnia (w tym soboty, niedziele i dni świąteczne), w godzinach 6.00- 23.00. 12.Składanie do Urzędu Miasta w Knurowie miesięcznych sprawozdań z podjętych działań i przedkładanie do wglądu prowadzonej ewidencji zwierząt (na życzenie)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.50.00.00 - Usługi hodowli zwierząt 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, które powinni spełniać wykonawcy: 1. wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2. wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 3. wykonawca winien wykazać się w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej 1 zamówienia polegającego na realizacji usług związanych z wyłapaniem i transportem do schroniska minimum 50 sztuk zwierząt rocznie, 4. wykonawca winien dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych urządzeń i narzędzi, w tym: - 3 chwytaki, - 2 siatki, - 3 kagańce, - samochód przystosowany do transportu zwierząt, 5. wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 20.000 zł. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz. V pkt 1 SIWZ wykonawca winien załączyć do oferty: 1. oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp 2. oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz wykonanych, jak również wykonywanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości prac, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie, 5. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń - jeżeli wykonawca nimi dysponuje lub będzie dysponował oraz pisemne zobowiązanie(a) innego(ych) podmiotu(ów) do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń, jeżeli wykonawca wykaże się narzędziami i urządzeniami, którymi będzie dysponował, 6. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 53, w godz. 8:00 - 13:30 lub za zaliczeniem pocztowym po uiszczeniu opłaty na konto zamawiającego. Opłata 5,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 53..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda, tel. (032) 339-23-08, Inspektor Wydziału Zamówień Publicznych - Monika Szczuk, tel. (032) 339-23-06. Fax (032) 339-22-92, e-mail zp@knurow.pl..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.