Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-10-07
Sandomierz: Wyposażenie multimedialnej pracowni językowej
w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Sandomierzu
Numer ogłoszenia: 349456 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sandomierzu , ul. Schinzla 13a, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6446076, faks 015 6446006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pwsz.sandomierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie multimedialnej pracowni językowej w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Sandomierzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wyposażenie multimedialnej pracowni językowej w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Sandomierzu. 2. Przedmiotem zamówienia są: Komputer stacjonarny zestaw komputerów 29 szt. Monitor (zestaw monitorów 1) 21 szt. Monitor (zestaw monitorów 2) 5 szt. Monitor (zastaw monitorów 3) 3 szt. Laptop 2 szt. Drukarka 3 szt. Skaner 1 szt. Projektor multimedialny 3 szt. Oprogramowanie komputerowe 60 szt. Jednostka centralka sterująca 1 szt. Głośnik dwudrożny 1 szt. Wzmacniacz 1 szt. Oprogramowanie sterujące PC 1 szt. Oprogramowanie magnetofonu cyfrowego 1 szt. Pulpit dla ucznia 20 szt. Słuchawki z mikrofonem 21 szt. Okablowanie do systemu 1 kpl. 3. Sprzęt ma być fabrycznie nowy. 4. Należy uwzględnić montaż jednego projektora multimedialnego na stałe pod sufit w siedzibie Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 38.52.00.00 - Skanery 38.65.21.00 - Projektory 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.27.00 - Centralna jednostka sterująca 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 32.34.21.00 - Słuchawki 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. 4. Wykonawca dla dostarczonego sprzętu wymaga zapewnienia serwisu gwarancyjnego w następujących okresach: a) Zestawy komputerowe - minimum 24 miesiące, b) Laptopy - minimum 24 miesiące, c) Monitory - minimum 24 miesiące, d) Drukarki i Skaner- minimum 24 miesiące, e) Projektory multimedialne - minimum 24 miesiące, f) Elementy pracowni językowej - minimum 24 miesiące, od daty dostarczenia sprzętu zgodnie z protokołem odbioru. 5. Wykonawca rozpatrzy reklamację od chwili zgłoszenia do daty usunięcia wady lub wymiany towaru na wolny od wad w terminie nie dłuższym niż 3 dni. 6. Wykonawca zapewni, iż usługi gwarancyjne realizowane będą w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca zapewni wymianę uszkodzonych podzespołów dostarczonego sprzętu na wolne od wad w okresie objętym gwarancją w przypadku 3 nieskutecznych napraw, bądź braku możliwości wykonania naprawy w określonym terminie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz celem uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2. Formularz cenowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym Załącznikiem nr 3 do SIWZ uwzględniający nazwę oferowanego przedmiotu zamówienia, ilość, ceną jednostkową netto i brutto, podatek VAT, oraz łączną wartość danego przedmiotu. 3. Opis oferowanego sprzętu sporządzony na podstawie Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. 7. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat zgodny z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ. 8. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów 9. Wymagane jest oświadczenie, iż wszelkie usługi serwisowe w okresie gwarancji będą wykonywana na miejscu u Zamawiającego. 10. Certyfikaty dla dostarczonego asortymentu potwierdzające spełnianie obowiązujących norm dotyczących bezpieczeństwa na rynku polskim lub kopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem). Dokumenty, o których mowa mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem warunków przetargowych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pwsz.sandomierz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Schinzla 13a, 27 - 600 Sandomierz - Rektorat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 10:00, miejsce: ul. Schinzla 13a, 27 - 600 Sandomierz - Rektorat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli i zbiornika
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki surowców wtórnych oraz na odpady komunalne
- Przebudowa, modernizacja dźwigu szpitalnego zamontowanego w Budynku "F" Szpitala w Sandomierzu
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup subskrypcji licencji dla Systemu Wideokonferencyjnego wraz z integracją w środowisku teleinformatycznym statystyki publicznej
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- Dostawa macierzy produkcyjnej.
- Usługa przedłużenia gwarancji producenta systemu enova365 wraz z zakupem nowych licencji i usługa asysty techniczno-merytorycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa komputerów, monitorów LCD oraz oprogramowania Oracle Database Standard Edition 2
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.