eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Podstawy obsługi komputera z obsługą kas fiskalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-29

Nowy Sącz: Podstawy obsługi komputera z obsługą kas fiskalnych
Numer ogłoszenia: 349436 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 302784 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sadecki Urząd Pracy, ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4429110, faks 018 4429984.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podstawy obsługi komputera z obsługą kas fiskalnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia pn Podstawy obsługi komputera z obsługą kas fiskalnych dla 10 osób bezrobotnych w ramach jednej edycji kursowej. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do samodzielnej obsługi komputera oraz nabycia umiejętności obsługi kas fiskalnych. 3. Poprzez przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia rozumie się w szczególności obowiązki Wykonawcy obejmujące: a) Opracowanie programu szkolenia w oparciu o przedstawiony poniżej zakres przedmiotowy, który stanowi minimum programowe: 1) Podstawowe informacje dotyczące systemu operacyjnego i komputera. Właściwa organizacja stanowiska, BHP. Praca na plikach i folderach (tworzenie, kasowanie, edycja, kopiowanie, przenoszenie, sortowanie, wyszukiwanie, kompresja, dekompresja, omówienie najpopularniejszych formatów plików), Prawa autorskie, licencje. Uruchamianie aplikacji. Instalacja i deinstalacja programów. Zapoznanie się z panelem sterowania. Urządzenia WE/WY (drukarki, głośniki, słuchawki itp.). Podłączanie drukarki, skanera, zewnętrznych nośników danych, konfiguracja sieci. Instalowanie sterowników. Zmiana rozdzielczości ekranu. Ochrona antywirusowa. Aplikacje systemowe (paint, notatnik, wordpad, kalkulator). 2) Obsługa edytora tekstów na przykładzie MS Worda. Redagowanie tekstów, Formatowanie, Wstawianie elementów graficznych, wykresów. Funkcje sprawdzania pisowni. Praca z tabelami. Drukowanie dokumentów. Zapisywanie danych, formaty zapisu. Funkcje pomocy. 3) Obsługa arkuszy kalkulacyjnych na przykładzie Excel. Praca na arkuszu (otwieranie, wprowadzanie danych, kasowanie, formatowanie komórek, stopki, nagłówki). Formuły i funkcje - podstawy. Sortowanie danych. Tworzenie wykresów. Zapisywanie plików, drukowanie. Importowanie danych z zewnętrznego źródła. Jednoczesna praca z edytorem tekstu (kopiowanie, przenoszenie danych pomiędzy aplikacjami). 4) Podstawy Internetu oraz obsługa poczty elektronicznej, komunikatory. Obsługa przeglądarki internetowej. Popularne serwisy. Wyszukiwanie danych. Bezpieczeństwo użytkowania. Zakładanie skrzynek pocztowych. Obsługa poczty (tworzenie, wysyłanie, odbieranie poczty, edycja załączników). Obsługa poczty za pomocą programów pocztowych. Komunikatory internetowe. Wykorzystanie Internetu w sprawach codziennych (załatwianie spraw urzędowych, płatności internetowe). 5) Obsługa kas fiskalnych. Wprowadzenie; organizacja sprzedaży. Budowa kas fiskalnych, rodzaje kas. Opis techniczny kas fiskalnych. Praktyczne aspekty obsługi kas fiskalnych - ćwiczenie na różnych typach kas i urządzeniach peryferyjnych (czytnik kodów kreskowych, czytnik kart płatniczych, waga elektroniczna, itp.). Praktyczne zastosowanie funkcji kas fiskalnych (wystawianie dokumentów, ich anulowanie, itd.). Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r. nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. b) Wskazanie miejsca (lokalizacji) zajęć. c) Zapewnienie sali dydaktycznej przystosowanej do wielkości 10 osobowej grupy oraz rodzaju prowadzonych zajęć (wykłady, zajęcia praktyczne). d) Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkolenia (rzutnika, notebook/komputera, flipcharta itp.), niezbędnych mebli biurowych (stoły, krzesła) oraz zaplecza do realizacji zajęć praktycznych, w szczególności 10 komputerów z licencjonowanym oprogramowaniem, 10 kas fiskalnych różnego typu oraz urządzenia peryferyjne różnego typu np. czytnik kodów kreskowych, czytnik kart płatniczych, waga elektroniczna, itp. e) Przeprowadzenie szkolenia oraz wydanie dla każdego uczestnika szkolenia zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia. f) Prowadzenie dokumentacji kursu tj.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia; protokołu i karty ocen z okresowych sprawdzianów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone; rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia. ankiet oceny szkolenia dla uczestników i absolwentów szkolenia. g) Ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem osoby, które: nie posiadają prawa do stypendium szkoleniowego Wykaz osób, które należy objąć ww ubezpieczeniem na czas trwania całego szkolenia Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy najpóźniej do dnia rozpoczęcia szkolenia.Kontynuują szkolenie po podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej. Koszt ewentualnego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków należy uwzględnić przy obliczaniu kosztów szkolenia. h) Zapewnienie dwóch przerw kawowych (zimne i gorące napoje, drobny poczęstunek)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A, ul. Jagiellońska 14, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8170,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.