eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarbimierz › modernizacja drogi gminnej Skarbimierz - Pępice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-03

POZYCJA 34939

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Skarbimierz: modernizacja drogi gminnej Skarbimierz - Pępice Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Skarbimierz, do kontaktów: Grażyna Muszańska, ul. Parkowa 12, 49-318 Skarbimierz, woj. opolskie, tel. 077 4046600, e-mail: ug.skarbimierz@pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.skarbimierz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja drogi gminnej Skarbimierz - Pępice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga gminna Skarbimierz Pępice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej która uwzglednia:*poprawę geometrii drogi *poszerzenie nawierzchni jezdni do 5,5m *profilowanie i wyrównanie podłoża (istniejacej nawierzchni) *wykonanie nowej warstwy ścieralnej nawiechni o gr.5cm*wykonanie poboczy 2x1,00m*wykonanie zjazdów i przepustów rurowych-11szt.*przebudowa przepustów fi60ifi100.*modernizacja właczenia do drogi powiatowej Nr 11770 i drogi gminnej Pępice-Żłobizna .*wukonanie 3 zjazdów na wewnętrzne drogi o nawierzchni betonowej.*oczyszczenie i profilowanie istniejacych rowów odwadniajacych na całęj długości drogi. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: *aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.*akktualnych zaswiadczeń własciwego naczelnika urzędu oraz oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega opłacaniem podatków , opłat oraz składek.aktualnej informacji z Krajowego RejestruKarnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt9 ustawy.*wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia.*wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z ich kwalifikacjami.*sprawozdania finansowego ostatnie 3 lata obrotowe. oświadczenia art.22 ust.1 pkt1-4 i art.24ust.1 i ust.2ustawy Prawo zam.publ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: wartość zamówienia 1 963 475,32 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium należy wnieść /wpłacić w kwocie 19 635,00zł do dnia 26.07.2006r do godz.10:00 w formie przewidzianej prze ustawę Prawo zamówień publicznych art.45ust1 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: *Wykonawcy winni posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.*znajdująsię w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapeniajacej wykonanie zamówienia.*nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: oferta musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty , oświadczenia i załączniki które winny być podpisane przez oferenta lub jego uprawnionego zastępcę. Powinna być napisana w jezyku polskim.Oceny fert dokona komisja składajaca się z nie mniej niż 3osób. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: *Dokument z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłatami. *dokument z ZUS o niezaleganiu z płatnościami. *dokument z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art24 ust.1 pkt9 ustawy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skarbimierz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski, portugalski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.07.2006, godzina 11:00, Urząd Gminy Skarbimierz,Skarbimierz Osiedle ul.Parkowa 12 pok.nr.7, 49-318 Skarbimierz.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego 2004-2006 Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych i powojskowych ,poddziałanie 3.3.2 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.