eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Przeprowadzenie zabiegów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-29

Grodzisk Mazowiecki: Przeprowadzenie zabiegów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 349392 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 724 15 70, faks 0-22 724 15 70 wew. 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat-grodziski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zabiegów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zabiegów rehabilitacyjnych dla 30 osób niepełnosprawnych, kobiet i mężczyzn, w miejscu ich zamieszkania (teren Powiatu Grodziskiego), w ramach realizacji projektu Poszerzyć krąg, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie podzielone zostało na dwie części. Część I. Usługa polegać będzie na przeprowadzeniu zabiegów rehabilitacyjnych dla 30 osób niepełnosprawnych ruchowo, ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, kobiet i mężczyzn, w miejscu ich zamieszkania (teren Powiatu Grodziskiego), Część II. Usługa polegać będzie na przeprowadzeniu cyklu spotkań z osobami niepełnosprawnymi zakwalifikowanymi do zabiegów kinezyterapeutycznych oraz osobami z ich otoczenia celem udzielenia wsparcia psychologicznego Termin realizacji zamówienia: od 25.09.2013 r. do 15.12.2013 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 85.12.12.70-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg kryterium spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg kryterium spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg kryterium spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg kryterium spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg kryterium spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zastrzega się prawo do dokonania zmian w umowie, które nie są istotne, prawo do zmiany okresu realizacji umowy, zmiany terminu i zasad płatności oraz możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art.144 ust. 1 ustawy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat-grodziski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim, ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, pok. nr 2 - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim, ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, pok. nr 2 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pt.: Poszerzyć Krąg,realizowany w ramach Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji poprzez powiatowe centra pomocy rodzinie, w ramach Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zabiegi rehabilitacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegać będzie na przeprowadzeniu zabiegów rehabilitacyjnych dla 30 osób niepełnosprawnych ruchowo, ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, kobiet i mężczyzn, w miejscu ich zamieszkania (teren Powiatu Grodziskiego) Wykonawca będzie zobowiązany do: 1)Wykonania zabiegów rehabilitacyjnych obejmujących swym zakresem: masaż, ćwiczenia czynne, ćwiczenia bierne, ćwiczenia w odciążeniu, ćwiczenia z obciążeniem; 2)Dostosowania rodzajów wykonywanych zabiegów rehabilitacyjnych odpowiednio do potrzeb poszczególnych osób, zgodnie z indywidualnym zaleceniem lekarza prowadzącego osobę niepełnosprawną; 3)Zapewnienia cyklu zabiegów rehabilitacyjnych dla każdej osoby niepełnosprawnej w łącznej wysokości 40 godzin zegarowych (20 spotkań po 2 godziny zegarowe). Łącznie dla 30 osób planowane jest przeprowadzenie 1.200 godzin zegarowych rehabilitacji; 4)Prowadzenia zabiegów w trybie ciągłym, nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu. Dodatkowo wymagane jest, aby każdy uczestnik projektu był rehabilitowany przez tą sama osobę, przez cały okres objęty usługą; 5)Ustalenia w porozumieniu z poszczególnymi uczestnikami projektu dokładnych dat i godziny zajęć; 6)Zapewnienia aby osoby prowadzące zabiegi rehabilitacyjne posiadały odpowiednie kwalifikacje z zakresu fizjoterapii lub rehabilitacji.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania przez Wykonawcę zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienia w stosunku do treści oferty, wyłącznie na podstawie uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiającego i pod warunkiem, że osoby zastępujące będą spełniały wszystkie wymagania określone w SIWZ tj. będą posiadały wykształcenie wyższe na kierunku fizjoterapia lub rehabilitacja oraz będą posiadały minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe; 7)Ponoszenia wszelkich kosztów związanych z dojazdem do miejsca zamieszkania uczestników projektu oraz zapewnienia niezbędnych sprzętów do prawidłowego i efektywnego prowadzenia rehabilitacji; 8)Prowadzenia indywidualnej karty rehabilitacji dla każdego uczestnika projektu zawierającej: imię i nazwisko rehabilitanta, imię i nazwisko osoby niepełnosprawnej oraz jej opiekuna (jeżeli dotyczy), datę rozpoczęcia i zakończenia rehabilitacji, datę wykonania i rodzaj przeprowadzonych zabiegów, podpis rehabilitanta oraz podpis osoby niepełnosprawnej lub jej opiekuna. Kartę rehabilitacji należy wypełniać każdorazowo po przeprowadzeniu danego zabiegu rehabilitacyjnego; 9)Przedłożenia kart rehabilitacji wraz z fakturą / rachunkiem rozliczającym usługę. Karty rehabilitacji będą podstawą do potwierdzenia prawidłowości i kompletności przeprowadzonych usług; 10)Powiadomienia Zamawiającego o każdym przypadku przerwania zabiegów rehabilitacyjnych przez uczestnika projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wsparcie psychologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegać będzie na przeprowadzeniu cyklu spotkań z 30 osobami niepełnosprawnymi zakwalifikowanymi do zabiegów kinezyterapeutycznych oraz osobami z ich otoczenia celem udzielenia wsparcia psychologicznego Wykonawca będzie zobowiązany do: 1)Zapewnienia 8 h wsparcia psychologicznego dla każdej osoby niepełnosprawnej; 2)Zapewnienia 2 h wsparcia psychologicznego dla otoczenia osoby niepełnosprawnej; 3)Zapewnienia zaplecza kadrowego i technicznego; 4)Zapewnienia wykwalifikowanego personelu; 5)Prowadzenia spotkań w domach osób zakwalifikowanych do zabiegów kinezyterapeutycznych; 6)Wykonania dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych spotkań (indywidualna karta spotkań dla każdego uczestnika)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.