eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Na usługę polegającą na świadczeniu serwisu i konserwacji oprogramowania (Znak sprawy 2/ZP/11).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-31

Warszawa: Na usługę polegającą na świadczeniu serwisu i konserwacji oprogramowania (Znak sprawy 2/ZP/11).
Numer ogłoszenia: 34937 - 2011; data zamieszczenia: 31.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na usługę polegającą na świadczeniu serwisu i konserwacji oprogramowania (Znak sprawy 2/ZP/11)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu i konserwacji podsystemów eksploatowanych w Urzędzie Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, w skład których wchodzą baza danych i oprogramowanie. Usługą objęte są następujące podsystemy: a) Faktury, b) Rejestr zaangażowania, c) Rejestr WAG, d) Korekta Faktur, e) Radcy-sprawy, f) Ewidencja Poborowych, g) Archiwum Pojazdów. Oprogramowanie pracuje pod systemem Windows. Baza danych pracuje pod systemem MS Windows 2003. Wersja bazy MS SQL Server 2000. Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu BORLAND DELPHI 7. Zamawiający posiada licencję niewyłączną na użytkowanie oprogramowania. Właścicielem autorskich praw majątkowych do oprogramowania, w tym kodów źródłowych jest Pan Andrzej Bednarczyk prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Pracownia Informatyczna BIT z siedzibą w Ładach (05-090) przy ul. Długiej 57 . Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest uzyskać od Właściciela autorskich praw majątkowych do oprogramowania prawa do korzystania z oprogramowania, w tym kodów źródłowych, w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia. Zadanie II Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu i konserwacji podsystemu Ewidencji opłaty targowej eksploatowanego w Urzędzie Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, w skład którego wchodzą baza danych i oprogramowanie. Oprogramowanie pracuje pod systemem Windows. Baza danych pracuje pod systemem MS Windows 2003. Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu CLIPPER 5.0 Zamawiający posiada licencję niewyłączną na użytkowanie oprogramowania. Właścicielem autorskich praw majątkowych do oprogramowania, w tym kodów źródłowych jest Pan Jan Bareja prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą MICRO-B z siedzibą w Warszawie (02-776) przy ul. Hawajskiej 17 m.15. Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest uzyskać od Właściciela autorskich praw majątkowych do oprogramowania prawa do korzystania z oprogramowania, w tym kodów źródłowych, w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia. Zadanie III Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu i konserwacji podsystemów, eksploatowanych w Urzędzie Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, w skład których wchodzą baza danych i oprogramowanie. Usługą objęte są następujące podsystemy: a) DOM - dodatki mieszkaniowe, b) Systemu Obsługi Obniżek Czynszu Regulowanego. Oprogramowanie pracuje pod systemem Windows. Baza danych pracuje pod systemem MS Windows 2003 Wersja bazy MS SQL SERVER 2000. Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu MICROSOFT VISUAL C++ 2005. Zamawiający posiada licencję niewyłączną na użytkowanie oprogramowania. Właścicielem autorskich praw majątkowych do oprogramowania, w tym kodów źródłowych jest Pan Wiesław Kachniarz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą WiGSoft II z siedzibą w Piasecznie (05-500) przy ul. Małej Łąki 4. Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest uzyskać od Właściciela autorskich praw majątkowych do oprogramowania prawa do korzystania z oprogramowania, w tym kodów źródłowych, w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia. Zadanie IV Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu i konserwacji oprogramowania Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - OTAGO, zwanego dalej Systemem, eksploatowanego w Urzędzie Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, w skład którego wchodzą baza danych i oprogramowanie. Usługą objęte są następujące podsystemy: a) FKJB - Obsługa finansowo-Księgowa Jednostek Budżetowych, b) FKORG - Obsługa Finansowo-Księgowa Organu, c) KASA - Obsługa Kas Urzędu, d) GRU - Obsługa Generalnego Rejestru Umów, e) OPGRU - Naliczanie Opłat za Wieczyste użytkowanie Gruntów, f) PNIER - Naliczanie Podatków od Nieruchomości, g) PPW - Obsługa Przekształceń Prawa Własności, h) OFA - Obsługa Funduszu Alimentacyjnego, i) SWR - Obsługa Świadczeń Rodzinnych, j) WOGRU - Windykacja Opłat za Wieczyste Użytkowanie Gruntów, k) WPBUD - Obsługa Wpływów Budżetowych, l) WYBUD - Obsługa Wydatków Budżetowych, m) WNIER - Windykacja Podatku od Nieruchomości, n) IWM (Trans Collect) - Obsługa Płatności Masowych Oprogramowanie pracuje pod systemem Windows. Baza danych pracuje pod systemem Solaris 10. Wersja bazy Oracle Database Standard Edition One ver. 9.2.07 Sparc. Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu Oracle Developer 6i. Zamawiający posiada licencję niewyłączną na użytkowanie oprogramowania. Właścicielem autorskich praw majątkowych do oprogramowania, w tym kodów źródłowych jest Zakład Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o. o. z siedzibą w Gdańsku (80-890), Heweliusza 11. Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest uzyskać od Właściciela autorskich praw majątkowych do oprogramowania prawa do korzystania z oprogramowania, w tym kodów źródłowych, w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia. Zakres usługi serwisu i konserwacji oprogramowania dla Zadania I, Zadania II, Zadania III, Zadania IV: 1) usuwanie błędów w działaniu aplikacji, ujawnionych podczas jej eksploatacji, skutkujących błędnymi wynikami lub działaniem niezgodnym z dokumentacją, 2) aktualizacje oprogramowania zapewniające zgodność z wymaganiami zmieniających się  przepisów i regulacji prawnych w ustalonym umową zakresie funkcjonalnym, 3) optymalizacja procedur przetwarzania i struktur danych w celu zapewnienia odpowiedniej wydajności oprogramowania, 4) prowadzenie dokumentacji zmian w oprogramowaniu i udostępnianie jej Zamawiającemu: a) opis struktur i obiektów bazy danych, b) wykaz procedur (formularzy, raportów, etc.) składających się na oprogramowanie, c) dokumentacja użytkowa, 5) świadczenie pomocy telefonicznej w rozwiązywaniu bieżących problemów z eksploatacją oprogramowania w godz. 8.00 - 16.00 i doradztwo w sprawie używania oprogramowania, 6) konsultacje merytoryczne, 7) usuwanie błędów w bazie danych powstałych z powodu nieprawidłowego działania aplikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym sposób świadczenia usług zawarty jest we wzorach umowy dla poszczególnych zadań w nw. załącznikach: nr 5 do SIWZ - dla Zadania I, nr 5a do SIWZ - dla Zadania II, nr 5b do SIWZ - dla Zadania III, nr 5c do SIWZ - dla Zadania IV..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium: .  dla Zadania I - w wysokości 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100), .  dla Zadania II - w wysokości 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100), .  dla Zadania III - w wysokości 250,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) .  dla Zadania IV - w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Za spełnienie warunku, o którym mowa w części IV.1. pkt 1 ppkt. 2, Zamawiający uzna należyte wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. Zadanie I Co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu serwisu i konserwacji oprogramowania, stworzonego za pomocą programu BORLAND DELPHI 7 - wymagany minimum okres zrealizowanej usługi - 6 miesięcy. Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V.1. pkt 4. Zadanie II Co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu usługi serwisu i konserwacji oprogramowania stworzonego za pomocą programu CLIPPER 5.0 - wymagany minimum okres zrealizowanej usługi - 6 miesięcy. Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V.1. pkt 4. Zadanie III Co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu usługi serwisu i konserwacji oprogramowania stworzonego za pomocą programu MICROSOFT VISUAL C++ 2005 - wymagany minimum okres zrealizowanej usługi - 6 miesięcy. Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V.1. pkt 4. Zadanie IV Co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu usługi serwisu i konserwacji oprogramowania stworzonego za pomocą programu Oracle Developer 6i - wymagany minimum okres zrealizowanej usługi - 6 miesięcy. Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V.1. pkt 4.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2. W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty z których wynika umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Stosownie do postanowień art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wobec czego ww zmiany oraz warunki tych zmian zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 i 5a, 5b, 5c do niniejszej Specyfikacji. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy z przyczyn obiektywnych, trudnych do przewidzenia, a zmiany te będą niezbędne do prawidłowego, zgodnego z zamiarem stron zrealizowania umowy. Zmiany umowy dokonywane będą w formie aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności. 3. Na każde zadanie Zamawiający zawrze oddzielną umowe. Wzory umów dla poszczególnych zadań stanowią załączniki do SIWZ, tj. Załącznik nr 5, nr 5a, nr 5b, nr 5c do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 220 Wydziału Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 220 Wydziału Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa polegająca na świadczeniu serwisu i konserwacji oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu i konserwacji podsystemów eksploatowanych w Urzędzie Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, w skład których wchodzą baza danych i oprogramowanie. Usługą objęte są następujące podsystemy: a) Faktury, b) Rejestr zaangażowania, c) Rejestr WAG, d) Korekta Faktur, e) Radcy-sprawy, f) Ewidencja Poborowych, g) Archiwum Pojazdów. Oprogramowanie pracuje pod systemem Windows. Baza danych pracuje pod systemem MS Windows 2003. Wersja bazy MS SQL Server 2000. Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu BORLAND DELPHI 7. Zamawiający posiada licencję niewyłączną na użytkowanie oprogramowania. Właścicielem autorskich praw majątkowych do oprogramowania, w tym kodów źródłowych jest Pan Andrzej Bednarczyk prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Pracownia Informatyczna BIT z siedzibą w Ładach (05-090) przy ul. Długiej 57 . Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest uzyskać od Właściciela autorskich praw majątkowych do oprogramowania prawa do korzystania z oprogramowania, w tym kodów źródłowych, w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia. Zakres usługi serwisu i konserwacji oprogramowania dla Zadania I, Zadania II, Zadania III, Zadania IV: 1) usuwanie błędów w działaniu aplikacji, ujawnionych podczas jej eksploatacji, skutkujących błędnymi wynikami lub działaniem niezgodnym z dokumentacją, 2) aktualizacje oprogramowania zapewniające zgodność z wymaganiami zmieniających się  przepisów i regulacji prawnych w ustalonym umową zakresie funkcjonalnym, 3) optymalizacja procedur przetwarzania i struktur danych w celu zapewnienia odpowiedniej wydajności oprogramowania, 4) prowadzenie dokumentacji zmian w opramowaniu i udostępnianie jej Zamawiającemu: a) opis struktur i obiektów bazy danych, b) wykaz procedur (formularzy, raportów, etc.) składających się na oprogramowanie, c) dokumentacja użytkowa, 5) świadczenie pomocy telefonicznej w rozwiązywaniu bieżących problemów z eksploatacją oprogramowania w godz. 8.00 - 16.00 i doradztwo w sprawie używania oprogramowania, 6) konsultacje merytoryczne, 7) usuwanie błędów w bazie danych powstałych z powodu nieprawidłowego działania aplikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym sposób świadczenia usług zawarty jest we wzorach umowy dla poszczególnych zadań w nw. załączniku: nr 5 do SIWZ - dla Zadania I..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa polegająca na świadczeniu serwisu i konserwacji oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu i konserwacji podsystemu Ewidencji opłaty targowej eksploatowanego w Urzędzie Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, w skład którego wchodzą baza danych i oprogramowanie. Oprogramowanie pracuje pod systemem Windows. Baza danych pracuje pod systemem MS Windows 2003. Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu CLIPPER 5.0 Zamawiający posiada licencję niewyłączną na użytkowanie oprogramowania. Właścicielem autorskich praw majątkowych do oprogramowania, w tym kodów źródłowych jest Pan Jan Bareja prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą MICRO-B z siedzibą w Warszawie (02-776) przy ul. Hawajskiej 17 m.15. Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest uzyskać od Właściciela autorskich praw majątkowych do oprogramowania prawa do korzystania z oprogramowania, w tym kodów źródłowych, w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia. SzczegóZakres usługi serwisu i konserwacji oprogramowania dla Zadania I, Zadania II, Zadania III, Zadania IV: 1) usuwanie błędów w działaniu aplikacji, ujawnionych podczas jej eksploatacji, skutkujących błędnymi wynikami lub działaniem niezgodnym z dokumentacją, 2) aktualizacje oprogramowania zapewniające zgodność z wymaganiami zmieniających się przepisów i regulacji prawnych w ustalonym umową zakresie funkcjonalnym, 3) optymalizacja procedur przetwarzania i struktur danych w celu zapewnienia odpowiedniej wydajności oprogramowania, 4) prowadzenie dokumentacji zmian w opramowaniu i udostępnianie jej Zamawiającemu: a) opis struktur i obiektów bazy danych, b) wykaz procedur (formularzy, raportów, etc.) składających się na oprogramowanie, c) dokumentacja użytkowa, 5) świadczenie pomocy telefonicznej w rozwiązywaniu bieżących problemów z eksploatacją oprogramowania w godz. 8.00 - 16.00 i doradztwo w sprawie używania oprogramowania, 6) konsultacje merytoryczne, 7) usuwanie błędów w bazie danych powstałych z powodu nieprawidłowego działania aplikacji. łowy opis przedmiotu zamówienia, w tym sposób świadczenia usług zawarty jest we wzorach umowy dla poszczególnych zadań w nw. załączniku: nr 5a do SIWZ - dla Zadania II,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa polegająca na świadczeniu serwisu i konserwacji oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu i konserwacji podsystemów, eksploatowanych w Urzędzie Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, w skład których wchodzą baza danych i oprogramowanie. Usługą objęte są następujące podsystemy: a) DOM - dodatki mieszkaniowe, b) Systemu Obsługi Obniżek Czynszu Regulowanego Oprogramowanie pracuje pod systemem Windows. Baza danych pracuje pod systemem MS Windows 2003 Wersja bazy MS SQL SERVER 2000. Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu MICROSOFT VISUAL C++ 2005. Zamawiający posiada licencję niewyłączną na użytkowanie oprogramowania. Właścicielem autorskich praw majątkowych do oprogramowania, w tym kodów źródłowych jest Pan Wiesław Kachniarz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą WiGSoft II z siedzibą w Piasecznie (05-500) przy ul. Małej Łąki 4. Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest uzyskać od Właściciela autorskich praw majątkowych do oprogramowania prawa do korzystania z oprogramowania, w tym kodów źródłowych, w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia. Zakres usługi serwisu i konserwacji oprogramowania dla Zadania I, Zadania II, Zadania III, Zadania IV: 1) usuwanie błędów w działaniu aplikacji, ujawnionych podczas jej eksploatacji, skutkujących błędnymi wynikami lub działaniem niezgodnym z dokumentacją, 2) aktualizacje oprogramowania zapewniające zgodność z wymaganiami zmieniających się przepisów i regulacji prawnych w ustalonym umową zakresie funkcjonalnym, 3) optymalizacja procedur przetwarzania i struktur danych w celu zapewnienia odpowiedniej wydajności oprogramowania, 4) prowadzenie dokumentacji zmian w opramowaniu i udostępnianie jej Zamawiającemu: a) opis struktur i obiektów bazy danych, b) wykaz procedur (formularzy, raportów, etc.) składających się na oprogramowanie, c) dokumentacja użytkowa, 5) świadczenie pomocy telefonicznej w rozwiązywaniu bieżących problemów z eksploatacją oprogramowania w godz. 8.00 - 16.00 i doradztwo w sprawie używania oprogramowania, 6) konsultacje merytoryczne, 7) usuwanie błędów w bazie danych powstałych z powodu nieprawidłowego działania aplikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym sposób świadczenia usług zawarty jest we wzorach umowy dla poszczególnych zadań w nw. załączniku: nr 5b do SIWZ - dla Zadania III,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa polegająca na świadczeniu serwisu i konserwacji oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IV Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu i konserwacji oprogramowania Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - OTAGO, zwanego dalej Systemem, eksploatowanego w Urzędzie Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, w skład którego wchodzą baza danych i oprogramowanie. Usługą objęte są następujące podsystemy: a) FKJB - Obsługa finansowo-Księgowa Jednostek Budżetowych, b) FKORG - Obsługa Finansowo-Księgowa Organu, c) KASA - Obsługa Kas Urzędu, d) GRU - Obsługa Generalnego Rejestru Umów, e) OPGRU - Naliczanie Opłat za Wieczyste użytkowanie Gruntów, f) PNIER - Naliczanie Podatków od Nieruchomości, g) PPW - Obsługa Przekształceń Prawa Własności, h) OFA - Obsługa Funduszu Alimentacyjnego, i) SWR - Obsługa Świadczeń Rodzinnych, j) WOGRU - Windykacja Opłat za Wieczyste Użytkowanie Gruntów, k) WPBUD - Obsługa Wpływów Budżetowych, l) WYBUD - Obsługa Wydatków Budżetowych, m) WNIER - Windykacja Podatku od Nieruchomości, n) IWM (Trans Collect) - Obsługa Płatności Masowych Oprogramowanie pracuje pod systemem Windows. Baza danych pracuje pod systemem Solaris 10. Wersja bazy Oracle Database Standard Edition One ver. 9.2.07 Sparc. Oprogramowanie zostało stworzone za pomocą programu Oracle Developer 6i. Zamawiający posiada licencję niewyłączną na użytkowanie oprogramowania. Właścicielem autorskich praw majątkowych do oprogramowania, w tym kodów źródłowych jest Zakład Usług Informatycznych OTAGO Sp. z o. o. z siedzibą w Gdańsku (80-90), ul. Heweliusza 11. Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest uzyskać od Właściciela autorskich praw majątkowych do oprogramowania prawa do korzystania z oprogramowania, w tym kodów źródłowych, w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia. Zakres usługi serwisu i konserwacji oprogramowania dla Zadania I, Zadania II, Zadania III, Zadania IV: 1) usuwanie błędów w działaniu aplikacji, ujawnionych podczas jej eksploatacji, skutkujących błędnymi wynikami lub działaniem niezgodnym z dokumentacją, 2) aktualizacje oprogramowania zapewniające zgodność z wymaganiami zmieniających się przepisów i regulacji prawnych w ustalonym umową zakresie funkcjonalnym, 3) optymalizacja procedur przetwarzania i struktur danych w celu zapewnienia odpowiedniej wydajności oprogramowania, 4) prowadzenie dokumentacji zmian w opramowaniu i udostępnianie jej Zamawiającemu: a) opis struktur i obiektów bazy danych, b) wykaz procedur (formularzy, raportów, etc.) składających się na oprogramowanie, c) dokumentacja użytkowa, 5) świadczenie pomocy telefonicznej w rozwiązywaniu bieżących problemów z eksploatacją oprogramowania w godz. 8.00 - 16.00 i doradztwo w sprawie używania oprogramowania, 6) konsultacje merytoryczne, 7) usuwanie błędów w bazie danych powstałych z powodu nieprawidłowego działania aplikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym sposób świadczenia usług zawarty jest we wzorach umowy dla poszczególnych zadań w nw. załączniku: nr 5c do SIWZ - dla Zadania IV..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.