eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup różnego wyposażenia Oddziałów Szpitala oraz części serwisowych do aparatury medycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-17

Kraków: Zakup różnego wyposażenia Oddziałów Szpitala oraz części serwisowych do aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 34936 - 2016; data zamieszczenia: 17.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup różnego wyposażenia Oddziałów Szpitala oraz części serwisowych do aparatury medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup różnego wyposażenia Oddziałów Szpitala oraz części serwisowych do aparatury medycznej Wartość zamówienia wynosi poniżej 820 000, 00 tyś zł netto, a powyżej 770 000,00 tyś zł netto.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.50.00-3, 33.16.20.00-3, 39.13.60.00-4, 33.19.00.00-8, 33.11.23.40-3, 33.15.78.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Do oferty należy dołączyć deklarację zgodności dla oferowanego produktu w języku polskim lub angielskim(pakiet 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11);Do oferty należy dołączyć katalogi lub ulotki informacyjne producenta dotyczące zaoferowanego produktu w języku polskim lub angielskim(pakiet 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Parametry techniczne - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa (na sukcesywną dostawę Pakiet I, II, IV): Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, lub b. w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczanego sprzętu , lub c. zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub, d. potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e. potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego. Umowa na dzierżawę (pakiet III): Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy, wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. Przedmiotowe zmiany są możliwe w zakresie dopuszczalnym w myśl ustawy prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) zmiany jakości, parametrów lub innych cech technicznych, charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, 2) zmiany terminu wygaśnięcia umowy. Przedmiotowe zmiany są dopuszczalne pod warunkiem: 3) możliwości wydzierżawienia przez Wydzierżawiającego aparatu zmodyfikowanego bądź udoskonalonego, o lepszej jakości, parametrach lub cechach technicznych, lub 4) wystąpi trwałe i nieodwracalne uszkodzenie aparatu, przy jednoczesnej niemożliwości wydzierżawienia przez Wydzierżawiającego aparatu o identycznych parametrach, przy możliwości wydzierżawienia aparatu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, lub 5) nastąpi zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, w szczególności w zakresie organizacji pracy jednostki korzystającej z przedmiotu dzierżawy, lub 6) nastąpi zmiana w zakresie liczby badań objętych zapotrzebowaniem Dzierżawcy, lub 7) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego świadczeń zdrowotnych, 8) w wyniku zmiany umowy możliwe będzie podniesienie poziomu lub jakości świadczeń zdrowotnych udzielanych przez Zamawiającego, lub 9) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa, lub 10) zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu. Umowa na sukcesywną dostawę (pakiet III): Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy, wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. Przedmiotowe zmiany są możliwe w zakresie dopuszczalnym w myśl ustawy prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) zmiany jakości, parametrów lub innych cech technicznych, charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, 2) zmiany terminu wygaśnięcia umowy. Przedmiotowe zmiany są dopuszczalne pod warunkiem: 3) nastąpi zmiana w zakresie liczby badań objętych zapotrzebowaniem Dzierżawcy, lub 4) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego świadczeń zdrowotnych, 5) w wyniku zmiany umowy możliwe będzie podniesienie poziomu lub jakości świadczeń zdrowotnych udzielanych przez Zamawiającego, lub 6) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa, lub 7) zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu. Umowa na jednorazową dostawę (pakiet: V,VI,VII,VIII,IX,X,XI) Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w zakresie parametrów technicznych przedmiotu umowy, warunków płatności oraz terminów w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, lub b. w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczanego sprzętu , lub c. zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub, d. potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e. potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie. Kancelaria dziennika podawczego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akcesoria do rejestratorów holterowskich EKG oraz rejestratorów holterowskich RR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do rejestratorów holterowskich EKG oraz rejestratorów holterowskich RR. Między innymi Tasiemka fizelinowa, pokrowce jednorazowe, karta pamięci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Części serwisowe do aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części serwisowe do aparatury medycznej. Między innymi: Przewód komunikacyjny MAC 5000 - 3 szt., Pas piersiowy do aparatów EKG - 16 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt do interwencji wewnątrzczaszkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do interwencji wewnątrzczaszkowych. Między innymi: Cewnik reperfuzyjny - 5 szt., Koszulka naczyniowa, długa z cewnikiem prowadzącym - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: System do mechanicznej trombektomii naczyń mózgowych (udar niedokrwienny).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do mechanicznej trombektomii naczyń mózgowych (udar niedokrwienny). Między innymi: Cewnik prowadzący z balonem do zabiegu trombektomii - 3 zestawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stojak na fartuchy RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stojak na fartuchy RTG - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Różne wyposażenie medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne wyposażenie medyczne. Między innymi: Pulsometr - 15 szt., Waga elektroniczna ze wzrostomierzem - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Głowica przezprzełykowa do posiadanego przez Zamawiającego aparatu CX50 firmy Philips lub równoważna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głowica przezprzełykowa do posiadanego przez Zamawiającego aparatu CX50 firmy Philips lub równoważna. Wartość poniżej 140 000 tyś zł netto, a powyżej 90 000, 00 tyś zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Głowica sektorowa do posiadanego przez Zamawiającego aparatu firmy GE Healthcare lub równoważna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głowica sektorowa do posiadanego przez Zamawiającego aparatu firmy GE Healthcare lub równoważna. Wartość zamówienia wynosi poniżej 30 000, 00 tyś zł netto, a powyżej 20 000,00 tyś zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Elektryczne urządzenia do odsysania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektryczne urządzenia do odsysania. Między innymi: Ssak elektryczny na sale operacyjne - 2 szt.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wyposażenie Oddziału Neuroinfekcji i Neurologii Dziecięcej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie Oddziału Neuroinfekcji i Neurologii Dziecięcej. Między innymi: Składane łóżko dla rodziców - 18 szt., Łóżko duże - 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Nawilżacze ze zintegrowanym generatorem przepływu wraz z zestawem akcesorii jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nawilżacze ze zintegrowanym generatorem przepływu wraz z zestawem akcesorii jednorazowego użytku. Między innymi: Nawilżacz ze zintegrowanym generatorem przepływu - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.