eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW TYPU HONKER, LUBLIN, SCAM SM T-50. SPRAWA NR 112/PN/2014.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-20

Krosno Odrzańskie: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW TYPU HONKER, LUBLIN, SCAM SM T-50. SPRAWA NR 112/PN/2014.
Numer ogłoszenia: 349360 - 2014; data zamieszczenia: 20.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 323130 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5286, ul. Obrońców Stalingradu 10, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 3672 404, faks 68 3672 556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW TYPU HONKER, LUBLIN, SCAM SM T-50. SPRAWA NR 112/PN/2014..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części zamiennych. Dostarczone części zamienne muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta; powinny być nowe, nieużywane i w pierwszej kategorii, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób. Zamawiający nie dopuszcza dostawy części zamiennych regenerowanych. Dostarczone części zamienne powinny być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych z wyszczególnionymi w formularzach cenowych - ofertach. Dopuszcza się stosowanie innych oznaczeń katalogowych (numerów, rysunków) pod warunkiem zamienności zespołów i części, których zmiany dotyczą. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na niezawodną pracę oferowanych części zamiennych na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od daty faktycznego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad fizycznych w dostarczonym asortymencie, Wykonawca: a) rozpatrzy Protokół reklamacji w terminie 7 dni licząc od daty jego otrzymania; b) usunie wadę w terminie 14 dni licząc od daty otrzymania Protokołu reklamacji; c) asortyment wolny od wad zostanie dostarczony przez Wykonawcę, na własny koszt do miejsca w którym wadę ujawniono w terminie określonym w podpunkcie b). Wykonawca dostarczy towar do magazynu Zamawiającego znajdującego się w: - 66-016 Czerwieńsk, ul. Składowa 10, Wykonawca oznakuje towar właściwym kodem kreskowym zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. Minimalna trwałość etykiety musi wynosić co najmniej 24 miesiące. Wykonawca najpóźniej na dwa tygodnie przed dostawą towaru dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD/DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DACHY POLSKA SP. Z O.O., UL. TRAUGUTTA 2A, LUBIN, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89590,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115105,12

  • Oferta z najniższą ceną: 115105,12 / Oferta z najwyższą ceną: 115105,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.