eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Ortoperii Urazowej wraz z wymianą dźwigu towarowo-osobowego



Ogłoszenie z dnia 2006-07-03

POZYCJA 34931

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pisz: modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Ortoperii Urazowej wraz z wymianą dźwigu towarowo-osobowego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu, do kontaktów: Bogdan Anikin tel. 087 426 36 00 wew. 214 poniedziałek-piątek od godz. 8:00-14:00, ul. Sienkiewicza 2, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4233600, 0606 301480, fax 087 4232150, e-mail: poczta@szpital.pisz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital.pisz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Ortoperii Urazowej wraz z wymianą dźwigu towarowo-osobowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu, 12-200 Pisz , ul. Sienkiewicza 2 - budynek szpitala I piętro. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Ortopedii Urazowej wraz z wymianą dźwigu towarowo-osobowego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z wymogami rozdziału III ust. 3 SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przetarg powyżej 60 000 Euro. Zakres robót : roboty ogólnobudowlane, roboty instalacji wod-kan., c.o., c.t., c.w., roboty wentylacji mechanicznej, roboty instalacji gazów medycznych, roboty elektryczne ( instalacje elektryczne i teletechniczne ). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15 000,00 zł. Formy wniesienia wadium - rozdział V ust.1 pkt.1 SIWZ. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Oferent zobowiązany jest do przedstawienia niżej wymienionych dokumentów : a) szczegółowe kosztorysy ofertowe robót i dostawy urządzeń poszczególnych branż /wykonane ściśle w/g załączonych przedmiarów robót/, b) oświadczenie oferenta , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa Zamówień Publicznych, c) oświadczenie oferenta , że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, d) oświadczenie o ilości wykonanych przez oferenta w ostatnich pięciu latach robót tożsamych z przedmiotem zamówienia w obiektach służby zdrowia / o wartości poszczególnego zamówienia minimum 400 tys. zł./ - udokumentowane referencjami zamawiających / inwestorów / lub , że oferent nie wykonywał takich zamówień, e) oświadczenie, że oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) zaakceptowany przez oferenta projekt umowy / Zał. Nr 1 / g) dowód wpłacenia / wniesienia wadium /, h) zaświadczenie z właściwych organów podatkowych oraz właściwego ZUS potwierdzających, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub też uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie raty zaległych płatności. Zaświadczenia te będą uznawane za ważne jeżeli obejmą dzień składania ofert i zostały wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed tym terminem. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna być : a) sporządzona w języku polskim, b) napisana na komputerze , maszynie do pisania lub nieścieralnym atramentem, c) podpisana przez upoważnionego przedstawiciela oferenta, d) wszystkie stronice oferty powinny być ponumerowane. 2. Oferta winna zawierać: a) cenę oferenta za całość robót / wraz z podatkiem VAT / - z rozbiciem na poszczególne branże robót / zgodnie z załączonymi przedmiarami robót /, b)termin rozpoczęcia i zakończenia robót , c)cenę roboczogodziny , wysokość kosztów pośrednich \Kp\ / w % do \R\ i\S\ /, wysokość zysku \Z\ / w % do \R\,\S\ i \Kp /, wysokość kosztów zakupu\Kz\ / do materiałów / - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, d)3 letni okres udzielenia gwarancji na wykonane roboty i dostarczone urządzenia, e) nazwy ewentualnych podwykonawców / firm / i zakres powierzonego im części zamówienia. 3. Do oferty powinny być załączone n/w dokumenty: a) szczegółowe kosztorysy ofertowe robót i dostawy urządzeń poszczególnych branż /wykonane ściśle w/g załączonych przedmiarów robót /, b) oświadczenie oferenta , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa Zamówień Publicznych, c) oświadczenie oferenta , że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, d) oświadczenie o ilości wykonanych przez oferenta w ostatnich pięciu latach robót tożsamych z przedmiotem zamówienia w obiektach służby zdrowia / o wartości poszczególnego zamówienia minimum 400 tys. zł./ - udokumentowane referencjami zamawiających / inwestorów / lub , że oferent nie wykonywał takich zamówień, e) oświadczenie, że oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) zaakceptowany przez oferenta projekt umowy / Zał. Nr 1 / g) dowód wpłacenia / wniesienia wadium /, h) zaświadczenie z właściwych organów podatkowych oraz właściwego ZUS potwierdzających, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub też uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenia te będą uznawane za ważne jeżeli obejmą dzień składania ofert i zostały wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed tym terminem. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak wyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Doświadczenie w realizacji zadań - robót tożsamych z przedmiotem zamówienia 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.pisz.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek wykonawcy forma pisemna: w siedzibie zamawiającego (SP ZOZ Szpital Powiatowy w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Chopina 1, pokój nr 8 na parterze).Za siwz w formie pisemnej zamawiający pobiera opłatę w wysokości 100,00 PLN. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.07.2006, godzina 12:15, SP ZOZ Szpital Powiatowy w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Chopina 1 - sekretariat SP ZOZ.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Dodatkowe osoby do kontaktu z oferentami : Marek Skarzyński - tel. (087) 423 21 50 lub kom. 0 606 301 480; od pon. do pt. w godz. 8:00-14:00 Marian Jusiel - (087) 423 36 00 wew. 225 ; od pon. do pt. w godz. 8:00-14:00 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.