eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego złotowego w kwocie 4 000 000,- zł. ( słowniecztery miliony złotych ) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2009 i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-07

Wojnicz: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego złotowego w kwocie 4 000 000,- zł. ( słownie: cztery miliony złotych ) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2009 i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.
Numer ogłoszenia: 349252 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojnicz , Rynek 1, 32-830 Wojnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6790108, faks 014 6790100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego złotowego w kwocie 4 000 000,- zł. ( słownie: cztery miliony złotych ) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2009 i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Bank usługi udzielenie i obsługi długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 4 000 000,- zł. ( słownie: cztery miliony złotych ). Kredyt ten zostanie przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu Budżetu Gminy Wojnicz na rok 2009 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych przez Gminę zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. 2. Łączna kwota kredytu długoterminowego: 4 000 000,- zł. 3. Okres kredytowania: 50 miesięcy ( od 26.10. 2009 r. - 23. 12. 2013 r. ) 4. Karencja w spłacie kredytu: do dnia 29 stycznia 2010 r. 5. Spłata kredytu i odsetek: w ratach miesięcznych do ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od dnia 29 stycznia 2010 r. Ostatnia rata kapitałowa i odsetkowa będzie płatna do dnia 23 grudnia 2013 r. 6. Spłata odsetek: Odsetki od kredytu naliczane są na bieżąco od kwoty faktycznego zadłużenia ( raty malejące ) płatne, co miesiąc począwszy od dnia 29 stycznia 2010 r. wraz z ratą kapitałową kredytu na podstawie przesłanego przez Bank na 3 dni przed terminem płatności zawiadomienia o wysokości naliczonych odsetek. 7. Wysokość spłaty kredytu: a) w 2010 roku kwota - 1 000 000.- zł, tj. w następujących ratach miesięcznych ( 11 rat po 83 300.- zł + 1 x 83 700.- zł. ), b) w 2011 roku kwota - 1 000 000.- zł, tj. w następujących ratach miesięcznych ( 11 rat po 83 300.- zł + 1 x 83 700.- zł. ), c) w 2012 roku kwota - 1 000 000.- zł, tj. w następujących ratach miesięcznych ( 11 rat po 83 300.- zł + 1 x 83 700.- zł. ), d) w 2013 roku kwota - 1 000 000.- zł, tj. w następujących ratach miesięcznych ( 11 rat po 83 300.- zł + 1 x 83 700.- zł. ) 8. Uruchomienie kredytu: nastąpi w dwóch transzach. a) uruchomienie pierwszej transzy kredytu: w dniu 26 października 2009 r. w kwocie 2 000 000.- zł. b) uruchomienie drugiej transzy kredytu: w dniu 29 grudnia 2009 r. w kwocie 2 000 000.- zł. 9. Oprocentowanie kredytu wyrażone będzie jako: suma średniej stawki WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego i marży Banku, przy czym WIBOR 1M będzie stawką zmienną dla każdego okresu odsetkowego. Zmiana oprocentowania dokonywana będzie w okresach miesięcznych w pierwszym dniu roboczym każdego miesiąca w oparciu o średnią stawkę WIBOR 1M z poprzedniego miesiąca. Marża Banku będzie wielkością stałą wyrażoną w punktach procentowych i będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów ( opłat, prowizji ). 11. Prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu stanowi: weksel in blanco, z wystawienia Kredytobiorcy wraz z deklaracją wekslową. 12. Źródłem spłaty zaciągniętego kredytu wraz z odsetkami będą: dochody własne budżetu Gminy Wojnicz w latach 2010 - 2013. 13. Dodatkowe wymagania: a) Bank nie będzie pobierał opłat i prowizji od: - wcześniejszej spłaty kredytu, - innych stosowanych przez Bank prowizji i opłat związanych z obsługą kredytu. Warunek ten nie dotyczy prowizji od przyznanego kredytu. b) Bank przedłoży projekt umowy kredytowej wraz z harmonogramem spłat..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami ) tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający w szczególności wymaga, aby Wykonawca, który będzie ubiegał się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego posiadał uprawnienia do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe ( tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami ) 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków wymaganych od wykonawców w § 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się wg formuły spełnia - nie spełnia. 4. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 5. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania w sprawie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, przez Wykonawcę - ( BANK ) - które powinno być sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 34 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez Bank działalności, wynikające z ustawy z dnia 29 sierpnia 1197 r. Prawo Bankowe ( tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późniejszymi zmianami ), dla banków utworzonych od 1998 r. lub równorzędne dokumenty dla banków utworzonych przed 1998 r. 4. Statut Banku. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. Informacja powinna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. Informacja powinna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Potencjalni Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 i § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 8. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówieniu. Oferta winna zawierać wymagane dokumenty dla każdego z członków konsorcjum z osobna. 9. Gdy oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - będzie żądał przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 10. Zamawiający zgodnie z treścią przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 11. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 13. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojnicz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, 32-830 Wojnicz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 12:45, miejsce: Urząd Miejski w Wojniczu - pokój nr 11 ( Sekretariat ) adres: 32-830 Wojnicz ul. Rynek 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.