eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew › OBSŁUGA KASOWA URZĘDU SKARBOWEGO W SOCHACZEWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-28

Sochaczew: OBSŁUGA KASOWA URZĘDU SKARBOWEGO W SOCHACZEWIE
Numer ogłoszenia: 349218 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sochaczewie , ul. Władysława Grabskiego 4, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622118, faks 046 8622118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/USSochaczew

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA KASOWA URZĘDU SKARBOWEGO W SOCHACZEWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze kasowej Urzędu Skarbowego w Sochaczewie zs. przy ul. Władysława Grabskiego 4. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) przyjmowanie, w wynajmowanym od Zamawiającego, pomieszczeniu kasowym wpłat podatków i niepodatkowych należności budżetowych na rachunki bankowe Zamawiającego, prowadzone w NBP O/O Warszawa : - zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych - PPD*; PPE*; PIT - 28* - podatku dochodowego od osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą i obowiązanych do prowadzenia księgi rachunkowej lub podatkowej księgi przychodów i rozchodów, wyłącznie dla mikroprzedsiebiorców w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej - PIT - 36* ; PIT - 36L *PIT - 37* ; PPL* ;PIT - 7* - podatku dochodowego od osób fizycznych podatków nie związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą - PIT - 23* ; PIT - 37 *, PIT - 38* ;PU1* - podatku dochodowego z papierów wartościowych i instrumentów finansowych - PPW* - podatków pobieranych przez płatników, jeśli dotyczą płatności wymienionych w tiret 1 - 4 form płatności oraz - PIT - 4* ; PIT - 4R* ; PIT - 8AR * - podatków określonych w niniejszym punkcie pobieranych przez inkasentów; 2) przyjmowanie, w wynajmowanym od Zamawiającego, pomieszczeniu kasowym wpłat podatków i niepodatkowych należności budżetowych na rachunki bankowe Zamawiającego, prowadzone w NBP O/O Warszawa : - podatku od towarów i usług dla podatników opodatkowanych w formie zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych lub karty podatkowej oraz prowadzących działalność gospodarczą i obowiązanych do prowadzenia księgi rachunkowej lub podatkowej księgi przychodów i rozchodów, wyłącznie dla mikroprzedsiebiorców w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej - VAT - 7* ; VAT - 7K*; VAT - 8 *, VAT - 9* ; VAT - 10* ,VAT - 12* ; VAI*; VAT - 8 *; VAT - T* ; VAT - Z* VAT - In* ; VU1* , VU2* - podatków określonych w niniejszym punkcie pobieranych przez inkasentów; 3) przyjmowanie, w wynajmowanym od Zamawiającego, pomieszczeniu kasowym wpłat podatków i niepodatkowych należności budżetowych na rachunki bankowe Zamawiającego, prowadzone w NBP O/O Warszawa : - podatku dochodowego od osób fizycznych w formie karty podatkowej KP* - podatku od spadków i darowizn - SD* - podatku od czynności cywilnoprawnych - PCC - 2* - kar porządkowych wymierzonych na podstawie przepisów ordynacji podatkowej - GK*; GKP* - opłaty skarbowej - POZOST* - opłaty restrukturyzacyjnej - OPR - podatków pobieranych przez płatników form płatności - SD - 2*; PCC - 3* - zwrot dotacji - WZD* - podatki zniesione - ZpZ* - podatków określonych w niniejszym punkcie pobieranych przez inkasentów; 4) przyjmowanie, w wynajmowanym od Zamawiającego, pomieszczeniu kasowym wpłat podatków i niepodatkowych należności budżetowych na rachunki bankowe Zamawiającego, prowadzone w NBP O/O Warszawa : - należności wymierzonych na podstawie przepisów karnych skarbowych: mandatów karnych kredytowanych (oryginalny druk mandatu); grzywien DPO (dobrowolne poddanie się odpowiedzialności ) - GK* ; Zkp (zryczałtowane koszty postępowania) - GK*; grzywny na podstawie orzeczeń sądowych (przepadek mienia na rzecz Skarbu Państwa) - GK * ; - należności określone w niniejszym punkcie tiret 1 pobieranych przez inkasentów; - opłaty za wydanie wypisu z rejestru zastawów skarbowych - POZOST*; - opłata za wykonywanie kopii dokumentów - POZOST*; 5) dokonywanie, w wynajmowanym od zamawiającego pomieszczeniu kasowym, wypłat nadpłat podatków z rachunków bankowych Zamawiającego prowadzonych w NBP O/O Warszawa - na podstawie (Wykazu wypłat) zatwierdzonego przez upoważnione osoby; 6) dokonywanie, w wynajmowanym od Zamawiającego pomieszczeniu kasowym, wypłat podatku VAT wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym z rachunku bankowego Zamawiającego prowadzonego przez NBP OO Warszawa - na podstawie (Wykazu wypłat) zatwierdzonego przez upoważnione osoby; 7) przyjmowanie, w wynajmowanym od Zamawiającego pomieszczeniu kasowym, wpłat gotówkowych dokonywanych przez poborców skarbowych (zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego imiennym wykazem poborców skarbowych zatrudnionych u Zamawiającego ) a) na rachunki bankowe Zamawiającego prowadzone w NBP O/O Warszawa b) na rzecz Zamawiającego ściągniętych na podstawie tytułów wykonawczych kosztów egzekucyjnych i opłaty komorniczej na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez NBP O/O Warszawa, 3. Od wpłat i wypłat, o których mowa w ust. 2, Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji bankowych. 4. Dokonywanie przez Wykonawcę wypłat, o których mowa w ust. 2 pkt 5 - 6 następuje z otrzymanych środków pieniężnych przekazanych przez Zamawiającego : 1) z rachunku 07101010100161992223000000 dotyczące zwrotu nadpłat w podatku dochodowym od osób fizycznych, 2) z rachunku 98101010100161992227000000 dotyczące nadpłat karty podatkowej i podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych, 3) z rachunku 57101010100161992222000000 dotyczące zwrotu wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym zgodnie z decyzją Naczelnika Urzędu, na rachunek Wykonawcy 5. Podstawą dokonywania wypłat, o których mowa w ust. 2 pkt 5 - 6 jest dowód wypłaty KW wraz z zestawieniem oraz wystawione przez Zamawiającego w trzech egzemplarzach, który zawiera dane umożliwiające identyfikację podatnika. 6. Wypłaty dokonywane będą przez Wykonawcę począwszy od następnego dnia po otrzymaniu środków na rachunek Wykonawcy, oraz dowodów wypłaty KW wraz z zestawieniami. 7. Wykonawca realizuje wypłaty w terminie jednego miesiąca od dnia przekazania środków wraz z zestawieniem i dowodami KW. Nie zrealizowane wypłaty Wykonawca przekazuje na właściwe rachunki Zamawiającego łączną kwotą wraz z zestawieniem i dowodami KW. 8. Wykonawca przekazuje otrzymane wpłaty na bieżąco, bezpośrednio przy wpłacającym na wskazany rachunek przez wpłacającego zgodnie z brzmieniem wskazanym przez Zamawiającego rachunków bankowych w NBP O/O Warszawa 9. Czas pracy punktu kasowego określa się na : 1) od poniedziałku do piątku, w godzinach : 8 : 00 - 15 : 00, z możliwością wydłużenia czasu pracy wg potrzeb Zamawiającego (w szczególnych okolicznościach i w terminach uzgodnionych przez Wykonawcę i Zamawiającego) oraz z 15 minutową przerwą dla pracownika w godz. 12 : 00 - 12 : 15 2) w wybrane soboty, z zastrzeżeniem że będą to nie więcej niż cztery soboty w ciągu roku kalendarzowego. O konieczności świadczenia obsługi kasowej w sobotę Zamawiający zawiadomi telefonicznie, bądź pisemnie Wykonawcę każdorazowo co najmniej na trzy dni wcześniej. 10. Wykonawca może w udostępnionym pomieszczeniu kasowym przyjmować inne niż wymienione w ust.2 należności oraz dokonywać wypłat innych niż wymienione w ust.2 należności, z zastrzeżeniem, że zachowane zostanie pierwszeństwo dla wpłat i wypłat podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych od klientów, wpłat dokonywanych przez poborców skarbowych . 11. Zamawiający umożliwi Wykonawcy wykonanie usługi obsługi kasowej Urzędu Skarbowego w Sochaczewie poprzez wynajęcie pomieszczenia kasowego o powierzchni 16, 6 m2, zlokalizowanego na parterze budynku siedziby głównej Urzędu Skarbowego w Sochaczewie, przy ul. Władysława Grabskiego 4: 1) miesięczny koszt wynajmu pomieszczenia kasowego wynosi brutto 398, 40 zł /słownie : trzysta dziewięćdziesiąt osiem złotych i czterdzieści groszy/; 2) szczegółowe zasady najmu pomieszczenia kasowego określone zostały w załączniku Nr 2 do SIWZ Średnia ilość dokonywanych w kasie wpłat, w ciągu jednego miesiąca - 1 242 sztuki, na kwotę 446 402 zł. Średnia ilość dokonywanych w kasie wypłat, w ciągu jednego miesiąca - 128 sztuk, na kwotę 118 476 zł. 12. Zamawiający zastrzega, że zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom. * Symbol formularza - tytułu płatności.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 16.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) złożą ofertę zgodną ze SIWZ i przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) oraz wymagane dokumenty i oświadczenia, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 w/w ustawy dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają status banku w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą : zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego lub Prezesa NBP na utworzenie banku lub oświadczenia Wykonawcy, że jest upoważniony do wykonywania czynności bankowych - zgodnie z art. 178 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ww. ustawy dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanego w rozdziale VI SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ww. ustawy dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanego w rozdziale VI SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ww. ustawy dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanego w rozdziale VI SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USSochaczew
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, w pok. nr 17 (II piętro) Urzędu Skarbowego w Sochaczewie przy ul. Władysława Grabskiego 4, 96-500 Sochaczew - w godz. 8:00- 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w pok. nr 17 (II piętro) Urzędu Skarbowego w Sochaczewie przy ul. Władysława Grabskiego 4, 96-500 Sochaczew - w godz. 8:00 - 15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.