eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przetarg nieograniczony, zamówienie z dopuszczeniem ofert częściowych na usługę ochrony obiektów i mienia wraz z utrzymaniem w należytym porządku terenów zewnętrznych (dotyczy zadania I) Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-06

Warszawa: Przetarg nieograniczony, zamówienie z dopuszczeniem ofert częściowych na usługę ochrony obiektów i mienia wraz z utrzymaniem w należytym porządku terenów zewnętrznych (dotyczy zadania I) Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie
Numer ogłoszenia: 349187 - 2010; data zamieszczenia: 06.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie , ul. Bartycka 110A, 00-716 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6510707 w. 2008, faks 022 6510676.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony, zamówienie z dopuszczeniem ofert częściowych na usługę ochrony obiektów i mienia wraz z utrzymaniem w należytym porządku terenów zewnętrznych (dotyczy zadania I) Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów i mienia Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie i jego Delegatur oraz utrzymanie w należytym porządku terenów zewnętrznych (dotyczy zadania I), zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Rozdział II dokumentacji oraz innymi postanowieniami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w następujących lokalizacjach: Zadanie I Siedziba Zamawiającego: Warszawa ul. Bartyckiej 110 A, od 31.12.2010 godz. 14.00 do 31.12.2011 godz. 14.00; Zadanie II Siedziba Delegatury WIOS w Ciechanowie: ul. Strażacka 6, od 31.12.2010 godz. 14.00 do 31.12.2011 godz. 14.00; Zadanie III Siedziba Delegatury WIOŚ w Radomiu: ul. Pułaskiego 9; od 31.12.2010 godz. 14.00 do 31.03.2011 godz. 14.00 Zadanie IV Siedziba Laboratorium Delegatury WIOŚ w Płocku: ul. Kochanowskiego 5; od 31.12.2010 godz. 14.00 do 31.02.2011 godz. 14.00 Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej na jedno lub kilka wyżej wymienionych zadań. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w zakresie świadczenia usług bezpośredniej ochrony fizycznej mienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: na zadanie I- 1 200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych), na zadanie II- 1 200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych), na zadanie III- 300 zł (słownie: trzysta złotych), na zadanie IV- 200 zł (słownie: dwieście złotych), na każde z zadań, na które Wykonawca składa ofertę, przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r., Nr 42 poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 44 1010 1010 0038 5413 9120 0000 z dopiskiem:Wadium - PN na usługę ochrony, Zad. nr... . 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym: 1)w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2)dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3)dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 6.Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a kopie dołączyć do oferty. 7.Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj.: posiadać koncesję MSWiA wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 j.t. z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie bezpośredniej ochrony mienia (stałej lub doraźnej), obejmującą okres realizacji kontraktu.Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, których żąda Zamawiający w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są posiadać wiedzę i doświadczenie, tj.:należycie wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie podobne- polegające na usłudze ochrony obiektu, której wartość nie była mniejsza niż: w przypadku zadania I - 40 000 zł brutto, w przypadku zadania II - 40 000 zł brutto, w przypadku zadania III - 10 000 zł brutto, w przypadku zadania IV - 7 000 zł brutto. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, których żąda Zamawiający w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w ww. oświadczeniu. Z treści załączonego oświadczenia winno wynikać jednoznacznie, iż wymagany warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj.: dysponować minimum 3 osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, z których każda posiada minimum dwuletnie doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony;Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, których żąda Zamawiający w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w ww. oświadczeniu. Z treści załączonego oświadczenia winno wynikać jednoznacznie, iż wymagany warunek Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełniony i podpisany formularz oferty (Rozdział III SIWZ) wraz z zawartymi w nim oświadczeniami o: - zapoznaniu ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązaniu do stosowania i ścisłego przestrzegania warunków w niej określonych; - akceptacji ogólnych warunków umowy i zobowiązaniu się - w przypadku wyboru oferty do zawarcia umowy na tych warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; - związaniu niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert; - oferowaniu przedmiotu zamówienia zgodnego ze szczegółowym opisem zawartym w rozdz. II; - zdobyciu wszystkich koniecznych informacji potrzebnych do właściwego przygotowania oferty - ewentualnym korzystaniu z podwykonawców 2) Dokumenty potwierdzające, że dokumentację przetargową podpisała osoba do tego umocowana [pełnomocnictwo - jeżeli podpisuje pełnomocnik oraz wpis do rejestru albo w przypadku przedsiębiorców będących osobami fizycznymi aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika kto jest upoważniony do reprezentacji (właścicielem)]. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub potwierdzone notarialnie. Wpis do rejestru albo w przypadku przedsiębiorców będących osobami fizycznymi aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy dopuszczalna będzie w granicach dopuszczonych przez ustawę Prawo zamówień publicznych w art. 144 ust 1. Zamawiający przewiduje, iż zmiany umowy mogą zachodzić w następujących przypadkach: a)Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej - dopuszczalna jest poprawa w zakresie omyłki; b)Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy- dopuszczalna jest zmiana dostosowująca umowę do zmienionych przepisów;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wios.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, 00-716 Warszawa, ul. Bartycka 110 A, w recepcji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, 00-716 Warszawa, ul. Bartycka 110 A, w recepcji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Siedziba Zamawiającego - Warszawa, ul. Bartycka 110A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres Usługi Siedziba Zamawiającego - Warszawa, ul. Bartycka 110A: W dni robocze: posterunek jednoosobowy w godz. 16:00 - 7:00, W weekendy (sobota, niedziela) dni świąteczne i wolne od pracy: posterunek jednoosobowy całodobowo. Charakterystyka obiektu Budynek 4 kondygnacje: piwnica - pomieszczenia biurowo-laboratoryjne, garaż, parter - pomieszczenia biurowe, I piętro - pomieszczenia laboratoryjne, II piętro - techniczne. Łączna powierzchnia budynku: 4 480 m2, Powierzchnia działki : ok. 12 800 m2. Budynek posiada zabezpieczenie przeciw pożarowe i instalację antywłamaniową. Zakres obowiązków pracowników Wykonawcy I. Obowiązki związane z ochroną: 1. Dozór wszelkiego mienia znajdującego się w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Środowiska w Warszawie przy ul. Bartyckiej 110 A., tj. całego budynku, placu oraz sprzętu znajdującego się na placu i w budynku. 2. Codzienna obsługa sygnalizacji przeciwpożarowej. 3.Obserwacja poprzez system monitorów otoczenia budynku i sali recepcyjnej oraz rejestracja stanów nadzwyczajnych. 4. Kontrola ruchu osobowego. 5.Obserwacja i rejestracja co 1 godzinę stanów pracy urządzeń i sygnałów z tablic sterowniczych oraz niezwłoczne poinformowanie o każdej zmianie tych stanów i sygnałów z tablic sterowniczych (centrala p.poż., przepompownia ścieków, przepompownia. wód opadowych, kotłownia) z określeniem czasu wystąpienia zmian. 6. Dokonywanie obchodów wewnątrz budynków i ich rejestracja - częstotliwość: 1 godzina. Podczas obchodu należy zwrócić szczególną uwagę na pracę kotłowni, przepompowni oraz na to, czy pracownicy pozamykali okna i pogasili światło. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, należy poinformować o nich Naczelnika Wydziału Administracyjno-Technicznego. 7. Konieczne codzienne potwierdzenie wpisów w dokumentacji służby u Naczelnika A-T, zamykanie wszystkich drzwi wejściowych do budynku po godzinach pracy i otwieranie ich następnego dnia rano. 8.Kontrola i rejestracja osób przebywających na terenie budynku po godzinach urzędowania. 9. Znajomość obsługi centrali p.poż. i sposobu lokalizacji pożaru. 10. Znajomość lokalizacji i obsługi zaworów głównych odcinających: wody, gazu, energii elektrycznej (wewnątrz i na zewnątrz budynku). 11. Niezwłoczne powiadamianie osób odpowiedzialnych ze strony użytkownika budynku o zauważonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach. 12. Bezwzględne przestrzeganie zakazu palenia tytoniu w budynku. 13.Przyjmowanie telefonów po godzinach pracy WIOŚ w Warszawie, dotyczących zgłoszeń z zakresu Nadzwyczajnych Zagrożeń Środowiska i zawiadamianie o tym właściwego (wg. listy) pracownika WIOŚ. Należy zwrócić szczególną uwagę na ruch samochodowy i pieszy, obserwację monitorów, kontrolę p.poż. oraz przestrzeń na placu przed siedzibą WIOŚ. II. Pozostałe obowiązki Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należy: Sprzątanie i utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego (w szczególności droga, parkingi, chodniki, teren zielony, teren przyległy do posesji wzdłuż ulicy Bartyckiej), Dbanie o teren zielony: koszenie trawy, podlewanie w razie potrzeby, Odśnieżanie terenu zewnętrznego (chodniki, droga, parkingi, teren przyległy do posesji wzdłuż ulicy Bartyckiej) Sprzątanie garaży o powierzchni 490 m2 raz w tygodniu. Wykonawca musi zapewnić czystość i odśnieżanie terenu zewnętrznego bez względu na czas w którym pracownik Wykonawcy świadczy usługę ochrony (tj. np. w przypadku opadów śniegu w godzinach, w których nie ma pracownika świadczącego usługę ochrony Wykonawca musi również zapewnić odśnieżanie). Zamawiający informuje, iż zapewni pracownikom Wykonawcy sprzęt do odśnieżania i koszenia tj. odśnieżarkę samojezdną i kosiarkę samojezdną. Zamawiający wymaga, aby pracownik był wyposażony w przycisk antynapadowy oraz urządzenia do łączności bezprzewodowej, umożliwiające wezwanie i akcję w razie potrzeby grupy interwencyjnej. Czas dojazdu grupy interwencyjnej do miejsca świadczenia usługi nie może przekraczać 10 minut od wezwania. Wykonawca musi zapewnić pracownikom ochrony estetyczne umundurowanie z identyfikatorami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Siedziba Delegatury WIOŚ w Ciechanowie-ul. Strażacka 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek będący w zarządzie trwałym Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie Delegatura w Ciechanowie oraz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie Delegatury w Ciechanowie przy ul. Strażackiej 6 o kubaturze 8432 m3 - łączna powierzchnia pomieszczeń biurowych i laboratoryjnych w budynku w którym świadczona będzie usługa wynosi 1990.75 m2, w tym 141 m2 to powierzchnia zajmowana przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie Delegatura w Ciechanowie. - budynek zlokalizowany jest na działce o powierzchni 4117 m2, ogrodzonej i całkowicie zamkniętej (bramy wjazdowe i 2 zamykane furtki) 1809/1990 części powierzchni działki jest w trwałym zarządzie Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie Delegatura w Ciechanowie - na terenie posesji znajdują się dwa garaże blaszane w tym jeden należący do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie Delegatura w Ciechanowie. Zakres usługi : - ochrona w formie fizycznego dozoru terenu i pomieszczeń znajdujących się w budynku oraz garaży znajdujących się na terenie posesji przy ul. Strażackiej 6 w Ciechanowie. - godziny pracy Wykonawcy : W dni robocze posterunek jednoosobowy całodobowo. W weekendy (sobota, niedziela) dni świąteczne i wolne od pracy- posterunek jednoosobowy całodobowo. Obowiązki Wykonawcy : - wykonywanie czynności polegających na przekazywaniu kluczy do pomieszczeń laboratoryjnych i biurowych wiszących w pomieszczeniu portierni pracownikom Delegatury oraz odbiór ich od osób sprzątających pomieszczenia po zakończonej pracy. - w razie potrzeby udostępnienie wejścia na teren firmy poza godzinami pracy osobom pełniącym dyżur w ramach NZŚ oraz pracownikom posiadającym upoważnienie Kierownika Delegatury WIOŚ. - w razie potrzeby udostępnienie wejścia na teren firmy poza godzinami pracy pracownikom posiadającym upoważnienie Kierownika Delegatury Urzędu Ochrony Zabytków - zamykanie drzwi wejściowych do budynku oraz bramy wjazdowej i furtek po opuszczeniu budynku przez pracowników, oraz otwieranie ich rano, - włączanie i wyłączanie oświetlenia w budynku oraz na zewnątrz - informowanie Zamawiającego o zdarzeniach mających wpływ na bezpieczeństwo obiektu, zaistniałych podczas pełnionej służby, - utrzymywanie porządku w pomieszczeniu (portierni) udostępnionej pracownikom Wykonawcy, Zamawiający wymaga, aby pracownik był wyposażony w przycisk antynapadowy oraz urządzenia do łączności bezprzewodowej, umożliwiające wezwanie i akcję w razie potrzeby grupy interwencyjnej. Czas dojazdu grupy interwencyjnej do miejsca świadczenia usługi nie może przekraczać 10 minut od wezwania. Wykonawca musi zapewnić pracownikom ochrony estetyczne umundurowanie z identyfikatorami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 Siedziba Delegatury WIOS w Radomiu - ul. Pułaskiego 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozór jednoosobowy wykonywany będzie w jednym punkcie ochronnym - W dni robocze: posterunek jednoosobowy w godz. 15.30 - 7.30, W weekendy (sobota, niedziela) dni świąteczne i wolne od pracy: posterunek jednoosobowy całodobowo. I. Charakterystyka obiektu WIOŚ w Warszawie Delegatura w Radomiu posiada budynki: administracyjno -laboratoryjny, warsztatowo-garażowy i stacji trafo przy ul. Pułaskiego 9. Budynek adm. - laboratoryjny, o powierzchni użytkowej 2.463,80 m2, jest murowany, dwupiętrowy, do którego prowadzą dwa wejścia, jedno główne zabezpieczone sygnałem szyfrowym i drugie awaryjne, zamknięte, okratowane (otwierane doraźnie dla określonych potrzeb), okna parteru zabezpieczone kratami. Do budynku przylega drugi budynek murowany (szkolny) - połączone są łącznikiem z zamkniętymi drzwiami ewakuacyjnymi - nie wchodzi w zakres ochrony. Budynek warsztatowo-garażowy, o powierzchni użytkowej 229 m2 jest parterowy, znajduje się w nim 8 garaży oraz pomieszczenia warsztatowe, okna zakratowane. Teren o powierzchni 4.385,- m2 wokół budynków jest ogrodzony z wyjątkiem stacji trafo, która znajduje się poza parkanem przy wjeździe (bramie) do Delegatury. W budynku administracyjno - laboratoryjnym zlokalizowano następujące urządzenia i wyposażenie: - na parterze pomieszczenia magazynowe, gospodarcze i wynajmowane, - na I piętrze pomieszczenia laboratorium wyposażone w wartościowy sprzęt (laboratoryjny, aparatura kontrolno-pomiarowa, zestawy komputerowe, sprzęt biurowy), - na II piętrze znajdują się 3 pomieszczenia laboratoryjne, archiwum, pozostałe administracjo - biurowe, wyposażone w wartościowy sprzęt (biurowy, zestawy komputerowe, aparatura kontrolno-pomiarowa). Klucze od archiwum są plombowane przez pracownika administracji i nie mogą być wydawane po godzinach pracy. Praca w Delegaturze odbywa się w dni robocze w godz. 7.30 -15.30. Klucze od pomieszczeń biurowych pobierane są przez pracowników z portierni i zdawane po zakończeniu pracy. Po godzinie 15.30 sprzątane są pomieszczenia administracyjne i laboratoryjne. Osoby sprzątające zdają klucze - po zamknięciu pomieszczeń i wejść na piętra - dozorującemu. Pobór i zdanie wszystkich kluczy jest ewidencjonowany. II. Zakres usługi: Ochrona w formie fizycznego dozoru wszelkiego mienia Delegatury w Radomiu przy ul. Pułaskiego 9, tj. budynków, placu i terenu zieleni, sprzętu i samochodów służbowych znajdujących się na placu i w garażach oraz wyposażenia budynków. III. Przewidywana organizacja służby ochronnej. Do podstawowych obowiązków pracowników ochrony należeć będzie: - przejęcie służby zgodnie z przyjętymi zasadami wykonywania obowiązków pracownika ochrony, - jawna zewnętrzna obserwacja otoczenia - osób wchodzących i wychodzących z budynków, terenu i obiektów chronionych, - stałe przebywanie i czuwanie w powierzonych do ochrony obiektach oraz patrolowanie przyległego terenu, - dokonywanie obchodów - sprawdzanie pomieszczeń, a w szczególności tych gdzie znajduje się drogie wyposażenie, czy drzwi są zamknięte a klucze zdane do portierni, tam gdzie obowiązują plomby sprawdzić ich nienaruszalność, - sprawdzać bezpieczeństwo ppoż. budynków oraz terenu i w tym celu dokonywać sprawdzenia zabezpieczenia urządzeń: centralki ppoż. (p.12), rozdzielni prądu i akumulatorni z prostownikami (mieszczą się w sąsiadującej z Delegaturą szkole na parterze - ewentualny kontakt telefoniczny z portierem szkoły), - znajomość obsługi centrali p.poż. i sposobu lokalizacji pożaru, - znajomość lokalizacji i obsługi zaworów głównych odcinających: wody, gazu, energii elektrycznej, - sprawdzanie terenu i pomieszczeń czy nie przebywają tam osoby nieuprawnione - sprawdzanie w czasie obchodu terenu stanu ogrodzenia, oświetlenia, komory K-2 (przy szkole), wymiennikowni wody i co (znajduje się poza ogrodzeniem w budynku szkoły), - po stwierdzeniu ewentualnych uszkodzeń i zniszczeń powiadomić przełożonych, - nie dopuszczanie do wchodzenia lub wjazdu na teren osób nieuprawnionych, - interweniowanie w każdym przypadku stwierdzenia naruszenia ładu i porządku w rejonie ochranianym, - zamykanie bramy wjazdowej po godzinach pracy w uzgodnieniu z portierem sąsiadującej Politechniki Radomskiej (wspólny wjazd), - rejestracja wydawania kluczy do pomieszczeń znajdujących się w budynkach, - ewidencjonowanie pracowników pozostających po godzinach pracy w odpowiednim rejestrze, - ewidencja ruchu samochodów służbowych po godzinach pracy, - przyjmowanie telefonów poza godzinami pracy Delegatury dotyczących zgłoszeń Poważnych Awarii i zawiadamianie o tym wyznaczonego pracownika Delegatury (dyżur pełni inspektor ochrony środowiska w godzinach 15.30 do 20.30 w dni robocze od poniedziałku do piątku, w sobotę od 7.30 do 20.30, w niedziele i święta powiadomić Kierownika Delegatury ), - utrzymywanie porządku w pomieszczeniu (portierni) udostępnionym pracownikom Wykonawcy, - wykonywanie doraźnych poleceń Kierownika Delegatury lub uprawnionych pracowników dot. ochrony obiektów, - ścisłe przestrzeganie regulaminu wykonywania obowiązków pracownika ochrony mienia. Zamawiający wymaga, aby pracownik był wyposażony w przycisk antynapadowy oraz urządzenia do łączności bezprzewodowej, umożliwiające wezwanie i akcję w razie potrzeby grupy interwencyjnej. Czas dojazdu grupy interwencyjnej do miejsca świadczenia usługi nie może przekraczać 10 minut od wezwania. Wykonawca musi zapewnić pracownikom ochrony estetyczne umundurowanie z identyfikatorami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadania 4 Siedziba Laboratorium Delegatury WIOS w Płocku - ul. Kochanowskiego 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okres na jaki będzie zawarta umowa: styczeń i luty 2011 r. Zakres usługi : - ochrona w formie fizycznego dozoru, pomieszczeń laboratoryjnych i biurowych, jednego garażu oraz samochodów służbowych WIOŚ, garażowanych przed budynkiem na terenie posesji przy ul. Kochanowskiego 5 w Płocku. - pomieszczenia zajmowane przez WIOŚ W-wa Delegatura w Płocku wynajmowane są od Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. na podstawie umowy najmu, - łączna powierzchnia pomieszczeń zajmowana przez Delegaturę WIOŚ w budynku, w którym świadczona będzie usługa wynosi 514,77 m2, pozostała powierzchnia pozostaje w dyspozycji MZGM TBS Sp. z o.o i nie jest objęta zakresem usługi, - pomieszczenia znajdują się w budynku zlokalizowanym na działce o powierzchni 4.025 m2, ogrodzonej i całkowicie zamkniętej (brama wjazdowa i 2 zamykane furtki), - godziny pracy Wykonawcy : w dni robocze od godz. 15.15 do godz. 7.45 w dni wolne od pracy - całą dobę Dodatkowe obowiązki Wykonawcy : - wykonywanie czynności określonych instrukcją pobierania i zdawania kluczy od pomieszczeń znajdujących się w budynku, - włączanie i wyłączanie zainstalowanych w pomieszczeniach systemów alarmowych, - zamykanie drzwi wejściowych do laboratorium (szt 2) oraz bramy wjazdowej i furtek po opuszczeniu budynku przez pracowników oraz otwieranie ich rano, - włączanie i wyłączanie oświetlenia w budynku oraz na zewnątrz, - informowanie Zamawiającego o zdarzeniach mających wpływ na bezpieczeństwo obiektu, zaistniałych podczas pełnionej służby, - utrzymywanie porządku w pomieszczeniu (portierni) udostępnionej pracownikom Wykonawcy,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.