eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › sprzątanie nieruchomości stanowiących własność 100% m.st. Warszawy tj. sprzątanie powierzchni zewnętrznych utwardzonych wraz z odśnieżaniem w okresie zimowym i opróżnianiem koszy ulicznych oraz koszy na odchody zwierzęce, sprzątanie powierzchni wewnętrznych oraz sprzątanie i pielęgnowanie terenów zieleni nieobsługiwanych przez dozorców, a także sprzątanie nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego w ramach zastępstw urlopowych i chorobowych dozorców, zarządzanych przez ZGN w Dz. Wola m.st. Warszawy, w obrębie admNowolipki, Ogrodowa styczeń-luty 2016 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-21

Warszawa: sprzątanie nieruchomości stanowiących własność 100% m.st. Warszawy tj. sprzątanie powierzchni zewnętrznych utwardzonych wraz z odśnieżaniem w okresie zimowym i opróżnianiem koszy ulicznych oraz koszy na odchody zwierzęce, sprzątanie powierzchni wewnętrznych oraz sprzątanie i pielęgnowanie terenów zieleni nieobsługiwanych przez dozorców, a także sprzątanie nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego w ramach zastępstw urlopowych i chorobowych dozorców, zarządzanych przez ZGN w Dz. Wola m.st. Warszawy, w obrębie adm: Nowolipki, Ogrodowa styczeń-luty 2016 roku
Numer ogłoszenia: 349154 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 322824 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, faks 022 6327242.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie nieruchomości stanowiących własność 100% m.st. Warszawy tj. sprzątanie powierzchni zewnętrznych utwardzonych wraz z odśnieżaniem w okresie zimowym i opróżnianiem koszy ulicznych oraz koszy na odchody zwierzęce, sprzątanie powierzchni wewnętrznych oraz sprzątanie i pielęgnowanie terenów zieleni nieobsługiwanych przez dozorców, a także sprzątanie nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego w ramach zastępstw urlopowych i chorobowych dozorców, zarządzanych przez ZGN w Dz. Wola m.st. Warszawy, w obrębie adm: Nowolipki, Ogrodowa styczeń-luty 2016 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Oferta częściowa nr I - sprzątanie nieruchomości stanowiących własność 100% m.st. Warszawy to jest sprzątanie powierzchni zewnętrznych utwardzonych wraz z odśnieżaniem w okresie zimowym i opróżnianiem koszy ulicznych oraz koszy na odchody zwierzęce, sprzątanie powierzchni wewnętrznych oraz sprzątanie i pielęgnowanie terenów zieleni nieobsługiwanych przez dozorców, a także sprzątanie nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego w ramach zastępstw urlopowych i chorobowych dozorców, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, w obrębie administracji Nowolipki w miesiącu styczeń-luty 2016 roku, OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakres prac objętych przedmiotowych zamówieniem w odniesieniu do 1 m-ca obejmuje: - sprzątanie powierzchni wewnętrznej - 19 254,35 m2 - sprzątanie powierzchni zewnętrznej - 74 911,47 m2 - sprzątanie terenów zieleni - 75 553,74 m2 Zakres usługi obejmuje: sprzątanie posesji i terenów zielonych na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy, zgodnie z wykazem adresowym stanowiącym załącznik nr 1 do istotnych postanowień umowy oraz zakresem czynności i obowiązków stanowiącym załącznik nr 2 do istotnych postanowień umowy, załączonymi do s.i.w.z. Teren przy ul. Piaskowej 7, na którym prowadzony jest handel obwoźny, wymaga sprzątania w dniach od poniedziałku do soboty po godzinie 1800. Hale Garażowe w budynkach przy ul. Piaskowej 7 i 9 (powierzchnia 3 786,41 m2) wymagają jednorazowego mycia specjalistycznego tj. dwukrotnego użycia maszyny szorująco - zbierającej z wykorzystaniem wody i płynów niskopieniących o właściwościach antypoślizgowych oraz mycia brzegów powierzchni niedostępnych dla specjalistycznego sprzętu. W cenę jednostkową sprzątania 1 m2 powierzchni zewnętrznej i powierzchni terenów zielonych należy wkalkulować opróżnianie koszy ulicznych i koszy na odchody zwierzęce wraz z wymianą worków na nowe: - kosze uliczne - 82 szt., - kosze na odchody zwierzęce - 37 szt. Wykonawca nie odpowiada za wywóz śmieci, które zbierze z terenu i w budynkach w ramach usługi sprzątania nieruchomości. Śmieci zebranych z terenu Zamawiającego nie można wyrzucać do kontenerów na śmieci komunalne należących do Zamawiającego. Zamawiający zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 1996 r. Dz. U.1996 Nr 132 poz.622 z późn. zmianami oraz Uchwałą Nr XIV/292/2015 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 9 lipca 2015 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta stołecznego Warszawy, zobowiązuje się do wywozu odpadów zielonych, które winny być gromadzone zgodnie z zapisami przedmiotowego regulaminu i załącznikiem nr 2 do istotnych postanowień umowy tj. zakresem czynności i obowiązków Wykonawcy. Zamawiający zapewnia pojemniki do składowania odpadów z opróżnianych ogólnodostępnych koszy ulicznych i koszy na psie odchody, które będą zlokalizowane przy siedzibach administracji lub miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Oferta częściowa nr II - sprzątanie nieruchomości stanowiących własność 100% m.st. Warszawy to jest sprzątanie powierzchni zewnętrznych utwardzonych wraz z odśnieżaniem w okresie zimowym i opróżnianiem koszy ulicznych oraz koszy na odchody zwierzęce, sprzątanie powierzchni wewnętrznych oraz sprzątanie i pielęgnowanie terenów zieleni nieobsługiwanych przez dozorców, a także sprzątanie nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego w ramach zastępstw urlopowych i chorobowych dozorców, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, w obrębie administracji Ogrodowa w miesiącu styczeń-luty 2016 roku. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakres prac objętych przedmiotowych zamówieniem w odniesieniu do 1 m-ca obejmuje: - sprzątanie powierzchni wewnętrznej - 25 765,43 m2 - sprzątanie powierzchni zewnętrznej - 67 734,17 m2 - sprzątanie terenów zieleni - 27 312,63 m2 Zakres usługi obejmuje: sprzątanie posesji i terenów zielonych na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy, zgodnie z wykazem adresowym stanowiącym załącznik nr 1 do istotnych postanowień umowy oraz zakresem czynności i obowiązków stanowiącym załącznik nr 2 do istotnych postanowień umowy, załączonymi do s.i.w.z. W cenę jednostkową sprzątania 1 m2 powierzchni zewnętrznej i powierzchni terenów zielonych należy wkalkulować opróżnianie koszy ulicznych i koszy na odchody zwierzęce wraz z wymianą worków na nowe: - kosze uliczne - 27 szt., - kosze na odchody zwierzęce - 41 szt. Wykonawca nie odpowiada za wywóz śmieci, które zbierze z terenu i w budynkach w ramach usługi sprzątania nieruchomości. Śmieci zebranych z terenu Zamawiającego nie można wyrzucać do kontenerów na śmieci komunalne należących do Zamawiającego. Zamawiający zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 1996 r. Dz. U.1996 Nr 132 poz.622 z późn. zmianami oraz Uchwałą Nr XIV/292/2015 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 9 lipca 2015 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta stołecznego Warszawy, zobowiązuje się do wywozu odpadów zielonych, które winny być gromadzone zgodnie z zapisami przedmiotowego regulaminu i załącznikiem nr 2 do istotnych postanowień umowy tj. zakresem czynności i obowiązków Wykonawcy. Zamawiający zapewnia pojemniki do składowania odpadów z opróżnianych ogólnodostępnych koszy ulicznych i koszy na psie odchody, które będą zlokalizowane przy siedzibach administracji lub miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia - KLAUZULA SPOŁECZNA Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4) ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudnione były minimum 2 osoby, zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu. Powyższy warunek dotyczy każdej części zamówienia. W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia, aby spełnić dodatkowe wymagania, Wykonawca zobowiązany będzie zatrudnić co najmniej 4 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Klauzula społeczna będzie zastosowana w poszczególnych częściach zamówienia jako społeczne kryterium oceny ofert. Zamawiający będzie premiował Wykonawców deklarujących jak najwyższy udział osób zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę przy realizacji niniejszego zamówienia, tj. maksimum punktów w tym kryterium oceny otrzyma Wykonawca, który zadeklaruje najwyższą liczbę pracowników (zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy), a pozostali Wykonawcy proporcjonalnie mniej. Składając w ofercie oświadczenie dotyczące zatrudnienia określonej liczby osób, Wykonawca będzie zobowiązany przestrzegać tego zobowiązania nieprzerwanie przez cały okres realizacji zamówienia pod rygorem zastosowania przez Zamawiającego kar umownych przewidzianych za nienależyte wykonanie zamówienia. W celu weryfikacji realizacji ww. zobowiązania, Wykonawca ten będzie zobowiązany w terminie do 10 dnia każdego miesiąca do raportowania, w formie umożliwiającej Zamawiającemu stwierdzić spełnienie przez Wykonawcę warunku zatrudnienia z zastrzeżeniem przestrzegania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, stanu zatrudnienia przez cały okres realizacji zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca będzie zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. W przypadku rażąco nienależytego wykonania ww. obowiązku, Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od powiadomienia wykonawcy o stwierdzonej niezgodności co do stanu zatrudnienia przy realizacji zamówienia i wezwania do niezwłocznego przywrócenia stanu zgodnego z ofertą. W przypadku, gdy Wykonawca przy realizacji usług będzie współpracować z podwykonawcą, dodatkowe wymagania w zakresie klauzuli społecznej dotyczyć będą ww. podwykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: sprzątanie nieruch. stanowiących własn. 100% m.st. Warszawy tj. sprzątanie pow. zewn. utwardzonych wraz z odśnieżaniem w okr. zimowym i opróżnianiem koszy ulicznych koszy na odchody zwierzęce, sprzątanie pow. wewn., sprzątanie i pielęgnowanie terenów zieleni nieobsługiwanych przez dozorców, a także sprzątanie nieruch. wskazanych przez Zam. w ramach zastępstw urlopowych i chorobowych dozorców, zarządzanych przez ZGN w Dz.Wola w obrębie adm. Nowolipki styczeń-luty 2016

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKROMAK Sp. z o. o., ul. Górczewska 80 lok. 18, 01-401 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62888,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91463,04

  • Oferta z najniższą ceną: 91463,04 / Oferta z najwyższą ceną: 91463,04

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: sprzątanie nieruch. stanowiących własn. 100% m.st. Warszawy tj. sprzątanie pow. zewn. utwardzonych wraz z odśnieżaniem w okr. zimowym i opróżnianiem koszy ulicznych koszy na odchody zwierzęce, sprzątanie pow. wewn., sprzątanie i pielęgnowanie terenów zieleni nieobsługiwanych przez dozorców, a także sprzątanie nieruch. wskazanych przez Zam. w ramach zastępstw urlopowych i chorobowych dozorców, zarządzanych przez ZGN w Dz.Wola w obrębie adm. Ogrodowa styczeń-luty 2016

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKROMAK Sp. z o. o., ul. Górczewska 80 lok. 18, 01-401 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47889,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81052,22

  • Oferta z najniższą ceną: 81052,22 / Oferta z najwyższą ceną: 81052,22

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.