To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-23
Ogłoszenie nr 349125 - 2016 z dnia 2016-11-23 r.
Bydgoszcz: Wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych: a) w Klinice Chorób Oczu w zakresie: o zespołu pomieszczeń zabiegowych nr 2124, 2125, 2126, o utworzenia łazienki dla osób niepełnosprawnych z toalety nr 2338, o remontu łazienki pacjentów nr 2339; b) w Budynku Zespołu Poradni Przyklinicznych w zakresie: o utworzenia z istniejącego węzła sanitarnego przy realizacji poradni na parterze toalety ogólnodostępnej dla osób niepełnosprawnych, remontu toalety ogólnodostępnej damskiej i męskiej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 314966 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 316719 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny
112607400000, ul.
ul. M. Skłodowskiej-Curie
9,
85094
Bydgoszcz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
525 854 304, faks
525 854 076, e-mail
zamowienia@jurasza.pl
Adres strony internetowej (URL): wwwjurasza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych: a) w Klinice Chorób Oczu w zakresie: o zespołu pomieszczeń zabiegowych nr 2124, 2125, 2126, o utworzenia łazienki dla osób niepełnosprawnych z toalety nr 2338, o remontu łazienki pacjentów nr 2339; b) w Budynku Zespołu Poradni Przyklinicznych w zakresie: o utworzenia z istniejącego węzła sanitarnego przy realizacji poradni na parterze toalety ogólnodostępnej dla osób niepełnosprawnych, remontu toalety ogólnodostępnej damskiej i męskiej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SU/NLZ/361-1/53-16
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych a) w Klinice Chorób Oczu w zakresie: o zespołu pomieszczeń zabiegowych nr 2124, 2125, 2126, o utworzenia łazienki dla osób niepełnosprawnych z toalety nr 2338, o remontu łazienki pacjentów nr 2339; b) w Budynku Zespołu Poradni Przyklinicznych w zakresie: o utworzenia z istniejącego węzła sanitarnego przy rejestracji poradni na parterze toalety ogólnodostępnej dla osób niepełnosprawnych, remontu toalety ogólnodostępnej damskiej i męskiej. Miejscem wykonania powyższych prac jest Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 9. 2.2 Przedmiot oraz zakres zamówienia został opisany w dokumentacji załączonej do SIWZ. 2.3 Zamówienie obejmuje wykonanie prac remontowo - modernizacyjnych zgodnie z załączoną dokumentacją, tj: 1) dokumentacją projektową rysunkową wraz z opisem zasadniczych prac remontowych do wykonania, stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ, 2) przedmiarem robót - załącznik nr 11 do SIWZ, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 12 do SIWZ 2.4 Załączone przedmiary robót nie stanowią bezpośredniej podstawy ustalenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy, są materiałem pomocniczym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45421000-4,
45431000-7,
45432111-5,
45442100-8,
45450000-6,
45331000-6,
45310000-3,
45332000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), unieważnił postępowanie o zamówienie publiczne z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu gastronomicznego i stołowego
- Aktualizacja oraz serwis techniczny systemów informatycznych
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 7 zadań
- SZPiFP-36-24 Dostawa papieru toaletowego
- Dostawy sukcesywne ubrań i obuwia BHP
- Dostawa i montaż dygestorium na potrzeby UKW
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.