eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedwabno › Przebudowa i remont drogi zakładowej oraz ułożenie chodników z kostki betonowej przy siedzibie Nadleśnictwa w Jedwabnie, ul. 1 Maja 3, pow. szczycieński

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-29

Jedwabno: Przebudowa i remont drogi zakładowej oraz ułożenie chodników z kostki betonowej przy siedzibie Nadleśnictwa w Jedwabnie, ul. 1 Maja 3, pow. szczycieński
Numer ogłoszenia: 349122 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jedwabno , ul. 1 Maja 3, 12-122 Jedwabno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6213005, 6213775, faks 089 6213015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://jedwabno.olsztyn.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont drogi zakładowej oraz ułożenie chodników z kostki betonowej przy siedzibie Nadleśnictwa w Jedwabnie, ul. 1 Maja 3, pow. szczycieński.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych na drodze zakładowej, związanych z przebudową i remontem drogi od granicy z drogą wojewódzką na długości ok. 188 m, o nawierzchniach - bitumicznej i z betonowych płyt drogowych oraz ułożeniem chodników o nawierzchni z betonowej kostki brukowej. Zakres robót budowlanych związanych z wykonaniem przedmiotu tej części zamówienia obejmuje: - ułożenie nowych warstw bitumicznych na istniejącej nawierzchni drogi odcinku 135 m wraz z zatoką parkingową na 9 stanowisk parkingowych o nawierzchni bitumicznej, - rozbiórkę nawierzchni z betonowych płyt drogowych oraz wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej i z kostki betonowej na odcinku ok. 53 m, - wykonanie nowego chodnika po jednej stronie drogi zakładowej o długości ok. 75 m, - remont jednego zjazdu o nawierzchni z kostki betonowej oraz dwóch zjazdów bitumicznych, - wykonanie wymiany dojazdu do rampy załadunkowej z kostki betonowej na podbudowie w miejsce istniejącej nawierzchni betonowej. Dla projektowanej jezdni zakłada się kategorie ruchu KR2. Uszczegółowienie zakresu robót inwestycyjno-remontowych zawarte zostało w przygotowanych na zlecenie Zamawiającego: projektach - budowlanym i wykonawczym, w przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust. 4) w wysokości 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2) Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3) Wadium może być wniesione w gotówce lub w innych dopuszczonych ustawą formach (art. 45 ust. 6) tj.: - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych; - w gwarancjach ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Szczegółowe informacje na temat wniesienia, zatrzymania i zwrotu wadium zawarte zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie niniejszego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przytoczonej w załączniku nr 2 do SIWZ. Innych specjalnych wymagań w tym zakresie Zamawiający nie stawia. Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku na podstawie treści wymaganego oświadczenia przy zastosowaniu formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie niniejszego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przytoczonej w załączniku nr 2 do SIWZ oraz załącza wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i zakresem co najmniej robotom drogowym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonaniem robót drogowych przy budowie dróg o nawierzchni bitumicznej o łącznej wartości każdego z zamówień min. 200 tys. złotych (netto), w ramach których wykonano warstwy odsączające, podbudowy z kruszywa łamanego lub betonu asfaltowego, nawierzchnie bitumiczne z betonu asfaltowego i ułożono chodniki z kostki betonowej na podbudowie i podsypce cementowo-piaskowej przy ulicach lub drogach, (w formie tabelarycznej, przytoczonej w załączniku nr 5 do SIWZ), z podaniem wartości netto zrealizowanych zamówień oraz daty i miejsca ich wykonania; do wykazu należy załączyć dokumenty, potwierdzające, że roboty te wykonane zostały w sposób należyty (w postaci referencji, udzielonych Wykonawcy przez inwestorów lub ewentualnie kopii końcowych protokółów odbioru robót). Za spełnienie warunku w tym punkcie uważać się będzie wykonanie co najmniej dwóch takich zamówień. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku na podstawie treści wymaganych - oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie niniejszego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, przytoczonej w załączniku nr 2 do SIWZ oraz załącza wykaz sprzętu, narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wg załącznika nr 6 do SIWZ). Przy wykonywaniu robót ziemnych i drogowych Wykonawca musi dysponować dostosowanym do przyjętej metody robót niezbędnym sprzętem technicznym w postaci maszyn do odspajania, wydobywania i przemieszczania gruntów (np. spycharek, równiarek, koparek, ładowarek itp.), sprzętu do demontażu i załadunku płyt drogowych (np. żurawi samochodowych), środków transportowych (np. samochodów wywrotek, samochodów skrzyniowych itp.), sprzętu do zagęszczania (np. walców ogumionych i stalowych wibracyjnych lub statycznych, ubijaków, płyt wibracyjnych itp.), sprzętu, związanego z wykonaniem nawierzchni z betonu asfaltowego (np. skrapiarki do bitumu, układarki mieszanki bitumicznej, samochodów samowyładowczych z przekryciem brezentowym itp.) i sprzętu drobnego (np. młotów wyburzeniowych, przycinarki, szlifierki z tarczą, ubijaków ręcznych lub mechanicznych, płytowej zagęszczarki wibracyjnej z wykładziną elastomerową itp.); Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji danej części zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie niniejszego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, przytoczonej w załączniku nr 2 do SIWZ, że w całym okresie realizowanego przez niego przedmiotu zamówienia, będzie dysponował osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy; Do oferty Wykonawca załącza wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (w formie tabelarycznej, wskazanej w załączniku nr 4 do SIWZ); na spełnienie tego warunku w tym punkcie, Zamawiający za wystarczające uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobą, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy w specjalności drogowej w zakresie kierowania robotami drogowymi; osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie w wykonawstwie robót drogowych poprzez pełnienie funkcji kierownika budowy przy realizacji co najmniej 2 zamówień, związanych z budową lub remontem dróg o nawierzchni asfaltowej i wymagane prawem uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (uprawnienia budowlane) w specjalności drogowej w zakresie kierowania robotami drogowymi i posiadać wymagane prawem ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zawodowej w okresie wykonywania przez Wykonawcę zamówienia (wg załącznika nr 2 do SIWZ). Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia pochodzących od innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował on tymi zasobami (osobami) niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (osób) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na spełnienie niniejszego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, przytoczonej w załączniku nr 2 do SIWZ) oraz załącza do oferty opłaconą, na dzień składania ofert, polisę ubezpieczeniową (w postaci potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii) lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 100.000 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionego warunku na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie wypełnionego formularza o treści formularza, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ).;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadku, kiedy: a) zmiany nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, b) zmiany są korzystne dla Zamawiającego, a konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) zmiany dotyczą przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych, których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty i o ile nie jest możliwe równoległe wykonywanie tych robót z robotami podstawowymi, d) zmiany dotyczą wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy robót, e) zmiany dotyczą zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), f) zmiany dotyczą przedmiotu zamówienia i konieczność ich wprowadzenia jest skutkiem zmiany przepisów prawa. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: a) terminu zakończenia realizacji robót na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta nie wynika z winy Wykonawcy, b) w uzasadnionym przypadku - zmiany kierownika budowy na innego, spełniającego również wymagania postawione w SIWZ, c) innych istotnych zmian, wynikających ze zmiany przepisów prawa, jeżeli będą one miały wpływ na przedmiot zamówienia. Składając pisemny wniosek o zmianę postanowień umowy, strona występująca o ich zmianę zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia choćby jednej z ww. okoliczności. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_jedwabno
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: u specj. ds. bud. mgr inż. Mirosława Frąckiewicza w siedzibie Nadleśnictwo Jedwabno w Jedwabnie, ul. 1 Maja 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2013 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie siedziby Zamawiającego w siedzibie Nadleśnictwo Jedwabno w Jedwabnie, ul. 1 Maja 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.