eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego na rzecz Zamawiającego przy realizacji II ETAPU inwestycji Zaprojektowanie i budowa przedsięwzięcia pn.Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kałdowie Wsi w części dotyczącej piaskowników i osadników wst

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-07

Malbork: Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego na rzecz Zamawiającego przy realizacji II ETAPU inwestycji Zaprojektowanie i budowa przedsięwzięcia pn.: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kałdowie Wsi w części dotyczącej piaskowników i osadników wstępnych
Numer ogłoszenia: 349108 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 275300 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo "Nogat" Sp. z o.o. Kałdowo Wieś, , 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 2722166, faks 05502722166.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego na rzecz Zamawiającego przy realizacji II ETAPU inwestycji Zaprojektowanie i budowa przedsięwzięcia pn.: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kałdowie Wsi w części dotyczącej piaskowników i osadników wstępnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres obowiązków to: I. Faza WSTĘPNA: 1. Weryfikacja kompletności i dostosowanie istniejącego Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) do wymogów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie II ETAPU inwestycji, w związku z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. 2006, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniami Ministra Infrastruktury z dnia 03-07-2003 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2003i formy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz PFU (Dz. U. 2004, Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.). 2. Uzupełnienie PFU m. in. o opis wymagań Zamawiającego w sprawie szczegółowych właściwości funkcjonalno-użytkowych wszystkich urządzeń technologicznych w oparciu o posiadane oferty. 3. Wycena kosztów prac projektowych oraz robót budowlano - montażowych II ETAPU inwestycji, sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18-05-04 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004, Nr 130, poz.138) 4. Sporządzenie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) do przetargu o zamówienie publiczne na wyłonienie WYKONAWCY II ETAPU inwestycji, zgodnie z Ustawą z dn. 29-04-2001 Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. 2007, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji 5. Udział u boku Zamawiającego w charakterze biegłego w procedurze przetargowej na wybór WYKONAWCY II. Faza REALIZACJI - ZAPROJEKTUJ 1. Weryfikacja graficznej wersji roboczej Projektu budowlanego zaprojektowanych obiektów i urządzeń na mapach do celów projektowych, umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych pod kątem zgodności z PFU i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu 2. Weryfikacja ostatecznej wersji Projektu budowlanego pod kątem zgodności z PFU i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu 3. Weryfikacja wniosku WYKONAWCY, występującego w imieniu Zamawiającego, o Decyzję - pozwolenia na budowę 4. Weryfikacja Projektów Wykonawczych i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu III. Faza REALIZACJI - WYBUDUJ 1. Udział przy przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy dla WYKONAWCY 2. Koordynacja pracy nadzoru autorskiego polegająca na bieżącym zgłaszaniu autorowi projektu budowlanego wad dokumentacji i bieżące egzekwowanie od autora projektu usunięcia wad dokumentacji przy czynnym współudziale Zamawiającego i WYKONAWCY 3. Podporządkowanie procesu budowlanego obowiązującym przepisom BHP, a w szczególności reżimom BHP na czynnym obiekcie Zamawiającego 4. Organizowanie w okresie realizacji zadania narad organizacyjno-technicznych stron procesu budowlanego (tj. Zamawiającego, WYKONAWCY i jeżeli zajdzie taka konieczność - nadzoru autorskiego) 5. Bieżące dokumentowanie procesu budowlanego umożliwiające Zamawiającemu kontrolę nad jego przebiegiem i archiwizacja wszystkich dokumentów procesu budowlanego 6. Udostępnianie Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z realizacją procesu budowlanego 7. Kompletowanie i merytoryczne opiniowanie dokumentów warunkujących bieżące płatności WYKONAWCY - bieżące rozliczanie inwestycji; 8. Przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji wykonania robót zamiennych i lub dodatkowych i lub koniecznych po uprzedniej weryfikacji pod kątem merytoryczno-finansowym 9. Informowanie na piśmie Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, w tym w szczególności o ewentualnych okolicznościach mogących skutkować nieterminową realizacją zadania i lub odstąpieniem WYKONAWCY od jego realizacji 10. Bieżąca weryfikacja Harmonogramu Realizacji Przedmiotu Zamówienia umożliwiająca dostosowanie tempa i zakresu realizacji do przyjętego finansowania 11. W razie uzasadnionych okoliczności przeprowadzenie procedury dodatkowych badań wbudowanych materiałów, urządzeń i jakości wykonanych robót przez WYKONAWCĘ 12. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego (zgodnie z art. 25 i 26 Ustawy Prawo budowlane) we wszystkich branżach technicznych niezbędnych dla prawidłowej realizacji procesu budowlanego, tj. m. in.: a) Sprawowanie kontroli nad realizacją procesu budowlanego zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej b) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych, a w szczególności udział w dokonywaniu odbiorów robót zanikających i lub ulegających zakryciu i lub robót konstrukcyjnych i montażowych, c) Sprawdzanie jakości wbudowywanych materiałów, urządzeń i wyrobów - a w szczególności zapobieganie przed stosowaniem przez WYKONAWCĘ materiałów, urządzeń i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; d) Koordynacja i udział u boku Zamawiającego w procedurze odbiorów częściowych, robót zanikających, ulegających zakryciu i końcowego 13. Udział w rozruchu techniczno-technologicznym II ETAPU inwestycji 14. Przeprowadzenie odbioru końcowego II ETAPU inwestycji 15. Końcowe rozliczenie przedsięwzięcia inwestycyjnego umożliwiającego określenie wartości zgodnie z Rozporządzeniem RM z dn. 30-12-1999 r. - Klasyfikacja Środków Trwałych (Dz.U. 1999, Nr 112, poz. 1317 z późn. zm.) 16. Weryfikacja dostarczonej dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej 17. Weryfikacja wniosku WYKONAWCY, występującego w imieniu Zamawiającego, o Decyzję - pozwolenia na użytkowanie obiektu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 167320 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRONTMIJ POLSKA Sp. z o.o., ul. Ziebicka 35, 60-164 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 204130,40
  • Oferta z najniższą ceną: 204130,40 oferta z najwyższą ceną: 204130,40
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.