eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Miasto Oława

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-23

Ogłoszenie nr 349098 - 2016 z dnia 2016-11-23 r.

Oława: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Miasto Oława
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 327365-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zamawiający i jego jednostki organizacyjne: 1. Gmina Miasto Oława, 55-200 Oława., pl. Zamkowy 15 2. Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława, pl. Zamkowy 15 3.Oławskie Centrum Kultury Fizycznej, ul. Sportowa 1, 55-200 Oława NIP - 9121808266 , REGON - 020362762 osoba do kontaktu: Dyrektor Dariusz Witkowski, tel: 071 313 22 24 4.Centrum Sztuki w Oławie, ul. Młyńska 3, 55-200 Oława NIP - 9121397337 , REGON - 285630 Podmioty, w imieniu i na rzecz których Zamawiający prowadzi postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Pzp: 1)Szkoła Podstawowa NR 1, ul. Żołnierzy Armii Krajowej 21, 55-200 Oława NIP - 9121772634 , REGON - 000704793 osoba do kontaktu: Dyrektor Zdzisława Golańska, tel: 071 303 35 44 2)Szkoła Podstawowa NR 2, ul. Rybacka 6, 55-200 Oława NIP - 9121772640 , REGON - 000704787 osoba do kontaktu: Dyrektor Wiesław Jagodziński, tel:071 313 24 23 3)Szkoła Podstawowa NR 4, ul. W. Broniewskiego 6, 55-200 Oława NIP - 9121772628 , REGON - 000704764 osoba do kontaktu:Dyrektor Jerzy Łuś, tel: 071 313 25 41 4)Szkoła Podstawowa NR 5, ul. Kamienna 8, 55-200 Oława NIP - 9121772611 , REGON - 000704385 osoba do kontaktu: Dyrektor Zenon Leja, tel: 071 313 28 32 5)Szkoła Podstawowa NR 8, ul. Iwaszkiewicza 11, 55-200 Oława NIP - 9121772605 , REGON - 001101341 osoba do kontaktu: Dyrektor Barbara Jarocka, tel: 071 303 80 14 6)Gimnazjum NR 1, ul. Sportowa 6, 55-200 Oława NIP - 9121772597 , REGON - 932055650 osoba do kontaktu: Dyrektor Barbara Turczynowska, tel: 071 313 72 56 7)Gimnazjum NR 2, ul. Lwowska 3, 55-200 Oława NIP - 9121772574 , REGON - 932055689 osoba do kontaktu: Dyrektor Ireneusz Pętal, tel: 71 303 33 01 8)Miejskie Przedszkole NR 2, ul. Lipowa 20A, 55-200 Oława NIP - 9121862604 , REGON - 021394623 osoba do kontaktu: Dyrektor Lucyna Urbańska, tel: 071 313 25 42 9)Miejskie Przedszkole NR 3, ul. B. Chrobrego 30A, 55-200 Oława NIP - 9121862320 , REGON - 021394617 osoba do kontaktu: Dyrektor Dorota Piksa, tel: 071 313 74 29 10)Miejskie Przedszkole NR 4, ul.1 Maja 33, 55-200 Oława NIP - 9121862343 , REGON - 021394646 osoba do kontaktu: Dyrektor Barbara Skotnicka, tel: 71 313 23 79 11)Żłobek Miejski , ul. B. Chrobrego 106A , 55-200 Oława NIP - 9121827335 , REGON - 020653465 osoba do kontaktu:Dyrektor Irena Kozioł-Manecka , 071 313 76 54

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Oława, krajowy numer identyfikacyjny 52500400000, ul. Plac Zamkowy  15, 55200   Oława, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 71 303 55 01, faks 71 303 55 00, e-mail olawam@dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Miasto Oława

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

INW.271/23/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa codzienna- całodobowa energii elektrycznej o napięciu znamionowym 230/400 V o częstotliwości 50 Hz w czasie 12 miesięcy na potrzeby Gminy Miasto Oława zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012r. poz. 1059, z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy w ilości szacunkowej 2 548 569 kWh w tym: 1)ilość energii dla budynków (ppe opisane w zał.7)- 1 312 341 kWh 2)ilość energii na oświetlenie uliczne (ppe opisane w zał.8)- 1 236 228 kWh w tym: - ilość energii na oświetlenie uliczne - energia dzienna - 308 052 kWh - ilość energii na oświetlenie uliczne - energia nocna - 928 176 kWh

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV: 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT544119.48
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Tauron Sprzedaż Sp. z o.o.,  ,  ul. Łagiewnicka 60,  30-417 ,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 628828,82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 628828,82
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 641017,37
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.