eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego (lepszej jakości) oraz benzyny bezołowiowej 98 do samochodów eksploatowanych przez Zamawiającego w 2009r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-04

Opole: bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego (lepszej jakości) oraz benzyny bezołowiowej 98 do samochodów eksploatowanych przez Zamawiającego w 2009r.
Numer ogłoszenia: 349087 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4524224, faks 077 4524751.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.opole.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego (lepszej jakości) oraz benzyny bezołowiowej 98 do samochodów eksploatowanych przez Zamawiającego w 2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bezgotówkowe zakupy: - benzyny bezołowiowej 95 w ilości 35.000 litrów - oleju napędowego (lepszej jakości) w ilości 25.000 litrów - benzyny bezołowiowej 98 w ilości 18.000 litrów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa 91.30.00.4 - 91.30.00.4 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone pisemnie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Prowadzą działalność zgodną z charakterem niniejszego zamówienia. 3. Posiadają na terenie kraju minimum 2 punkty sprzedaży w każdym mieście wojewódzkim. 4. Umożliwiają bezgotówkowy sposób rozliczania transakcji za pomocą systemu kart elektronicznych wystawionych na numer rejestracyjny samochodu. 5. Zapewnią natychmiastową blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty. 6. Wydadzą karty dodatkowe lub zamienne w miejsce kart utraconych. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1. 2) Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną lub jawną - umowa spółki. 3) Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. 2007 Nr 233 poz. 1655 z póź. zm.) stanowiące Załącznik Nr 2. 4) Parafowany (każda strona) wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 3. 5) Oświadczenie o ilości posiadanych punktów sprzedaży na terenie kraju stanowiące Załącznik nr 4. 6) Oświadczenie o wymaganym rozliczaniu bezgotówkowych transakcji za pomocą systemu kart elektronicznych stanowiące Załącznik nr 5..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opole.uw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu ul.Piastowska 14 45-082 Opole pok. 442 IV piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 13:00, miejsce: Zakład Obsługi Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu ul.Piastowska 14 45-082 Opole pok. 442 IV piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.