eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kąty Wrocławskie › PRZEBUDOWA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W SMOLCU GM. KĄTY WROCŁAWSKIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-07

Kąty Wrocławskie: PRZEBUDOWA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W SMOLCU GM. KĄTY WROCŁAWSKIE
Numer ogłoszenia: 349000 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kąty Wrocławskie , ul. Rynek Ratusz 1, 55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3907219, faks 071 3907219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katywroclawskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W SMOLCU GM. KĄTY WROCŁAWSKIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w zakresie pomieszczeń sanitarnych, w tym wewnętrznej instalacji sanitarnej, wodociągowej, zasilającej n/n oraz na budowie wewnętrznej instalacji gazowej i przebudowę dachu, otworów okiennych i odtworzeniu stanu pierwotnego elementów będących w złym stanie technicznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: I. ŚCIANY KONSTRUKCJE I KOMINY - Przemurowania ścian wewnętrznych - otwory drzwiowe w pomieszczeniach 1/13 i 1/3 - Przemurowania ścian zewnętrznych zespołu węzłów sanitarnych - otwory okienne i drzwiowe oraz części do przemurowania ze względu na zużycie. Podwyższenie ścian związane z przebudową dachu nad węzłami sanitarnymi. Wykonanie wieńca. - Kominy - udrożnić przewody kominowe. Na kominach wentylacyjnych zamontować daszki (czapy) kominowe. Otworzyć przewody do poszczególnych pomieszczeń wg projektu. Otynkować komin nad barem. Założyć nowe kratki wentylacyjne. II. DACHY I STROPODACHY - Dach nad salą świetlicy - sprawdzić szczelność pasa okapowego nad kuchnią oraz połączenia połaci z dachem krytym dachówką ceramiczną. Naprawić narożnik południowy połaci krytej dachówką. - Dach nad BAREM- naprawić nieszczelne pokrycie. - Dach nad węzłami sanitarnymi - przebudowa dachu po podwyższeniu wieńca pokrycie dachu z blachy stalowej powlekanej. Obróbki z blachy stalowej ocynkowanej. Pokrycie na łatach 4x6 cm i krokwiach 8x18 cm z przekładką folią półprzepuszczalną. Ocieplenie wełną mineralną grubości 20 cm (15+5). Paraizolacja i podbicie płyt GKFI na ruszcie stalowym. III. IZOLACJE TERMICZNE - Stropodachy - w wypadku stwierdzenia braku ocieplenia stropodachu należy ułożyć warstwę ocieplenia grubości minimum 20 cm z wełny mineralnej o gęstości 18 kg/m3. IV. ŚCIANY DZIAŁOWE - Ściany działowe w węzłach sanitarnych - wszystkie ściany działowe projektowanego zaplecza sanitarnego wymurować od nowa wg. rysunku. - Ściana działowa zmywalni naczyń - ścianka szkieletowa z profili aluminiowych 50x50 o rozstawie maksymalnym 80 cm z wypełnieniem płytami kanalikowymi grubości 8 mm. V. STOLARKA OKIENNA - Okna - wymiana na nowe okna jednoramowe z PCV z wyłączeniem oznaczonych okien w elewacji północno-wschodniej. Łukowe okno nad drzwiami ewakuacyjnymi świetlicy podwyższone o wysokość pasa zdemontowanych pustaków szklanych, podziału i układ szprosów według istniejącego wzoru. Okna w elewacji północno-wschodniej spełniające warunek E 30. - Doświetlenie pomieszczenia 1/3 - przemurowanie 2 szt. nowych otworów w ścianie zachodniej pustakami szklanymi w celu uzyskania odpowiedniego doświetlenia światłem dziennym. VI. STOLARKA DRZWIOWA - Drzwi zewnętrzne - wymienić drzwi na nowe ze szkrzydłem o szerokości minimum 0,9 m w świetle. - Drzwi zewn. kotłowni - montaż z certyfikatem El-30. - Drzwi zewnętrzne baru - demontaż drzwi. - Drzwi wewn. świetlicy - wymienić na nowe ze skrzydłem o szer. min. 0,9 m w świetle. - Drzwi wewnętrzne węzłów sanitarnych - wymienić wszystkie drzwi na nowe spełniające przepisowe wymagania szerokości. Z materiałów drewnopodobnych i stalowe zaopatrzone w kratki wentylacyjne. Drzwi do poszczególnych węzłów zaopatrzone w samozamykacze. - Drzwi wewnętrzne klepkowe - dwuskrzydłowe drzwi pomiędzy pomieszczeniami 1/1, 1./2 i 1/13 wymienić na nowe dwuskrzydłowe drzwi drewniane typu płycinowego ze skrzydłem o szerokości minimum 0,9 m w świetle. Górna połowa skrzydeł przeszklona szkłem bezpiecznym ESG. Drzwi do pomieszczenia 1/14 wymienić na stalowe, gładkie zaopatrzone w kratkę wentylacyjną. - Drzwi do pomieszczenia 1/3 - Drzwi z pomieszczenia 1/2 do 1/3 wymienić na nowe o szerokości 90 cm w świetle przejścia. Skrzydło pełne, drewniane - płycinowe. - Drzwi z pomieszczenia 1/1 do 1/3 wykonać jako nowe. Skrzydło jak wyżej. VII. PARAPETY - Parapety - Istniejące parapety wymienić na nowe, szersze ze względu na ocieplenie elewacji. Zamontować parapety typowe, wykonane z powlekanej blachy stalowej. - Podokienniki - W kuchni i kotłowni podokienniki wyłożyć płytkami ceramicznymi jak okładziny ścian. W pozostałych pomieszczeniach podokienniki wyłożyć płytami z konglomeratu grubości 2,5 cm. VIII. WEWNĘTRZNE TYNKI - Tynki - Zagrzybione połacie tynku należy skuć. Podłoże naprawić [jeśli jest taka potrzeba] i odkazić preparatem grzybobójczym. Uzupełnić ubytki tynku. - W pomieszczeniu 1/3 zaleca się wymianę tynku na suficie lub wykonanie dodatkowego sufitu podwieszonego z płyt gipsowo - kartonowych. - W węzłach sanitarnych wszystkie tynki nowe. Zastosować tynki wapienno - gipsowe układane na mokro. Dopuszczalne zastosowanie tynków cementowo - wapiennych. -Okładziny - Okładziny w kuchni wymieniane w zakresie niezbędnym wynikającym ze zmian w technologii kuchni. W węzłach sanitarnych wszystkie okładziny nowe. Pozostawienie boazerii w pomieszczeniu 1/3 dopuszczalne - według uznania Inwestora. IX. MALOWANIE - Wewnętrzne - Należy wykonać nowe powłoki malarskie w całym obiekcie za wyjątkiem sali głównej świetlicy. W tym pomieszczeniu do malowania tylko sufit i ościeża otworów okiennych. X. PODŁOGI - Podłoga w pomieszczeniu nr 1/11 [sala główna) - Całą podłogę należy zdemontować. Nie rozpoznano podłoża pod podłogą. Zakłada się brak masywnej podbudowy. Należy wykonać podsypke piaskową gr 10 cm, ułożyć podwójnie folię PE, 10 cm styropianu FS 20, folię PE i wykonać wylewkę betonowa grubości 8 cm [dylatacje!]. Na betonie wylać jastrych samopoziomujący i ułożyć parkiet dębowy grubości minimum 22 mm. - Podłoga w węzłach sanitarnych - Na całej powierzchni węzłów sanitarnych i kotłowni wykonać nowa posadzkę z płytek ceramicznych. Warstwy podbudowy jak w sali świetlicy do wylewki betonowej włącznie. - Podłoga w pomieszczeniu 1/3 - Wymiana warstw podłogowych jak w świetlicy. Na jastrychu samopoziomujacym ułożyć wykładzinę z PCW. -Podłoga w pomieszczeniu 1/12 - Wymiana podłogi. Po zdemontowaniu podłogi drewnianej wykonać wyrównującą podsypkę piaskową [grubość możliwie najmniejsza], ułożyć folię PE i wykonać wylewkę betonową jak wyżej. Na wylewce ułożyć płytki ceramiczne. XI. INSTALACJE SANITARNE - Centralne ogrzewanie - Wykonać nową instalację grzewczą według załączonego projektu. Kocioł co zasilany gazem, grzejniki płytowe; rozprowadzenie w warstwach posadzkowych i pod sufitem. -Wentylacja - 1. W głównej sali świetlicy należy wykonać otwory wentylacyjne w stropie. W przestrzeni strychu otwory połączyć przewodami wentylacyjnymi z blachy stalowej lub typu SPIRO z centralami wentylacyjnymi i czerpniami w tylnej ścianie szczytowej budynku. Wymienić kratkę wentylacyjną na istniejącym kominie i wykonać włączenie do drugiego przewodu. 2. W kuchni w zamontować wentylator kanałowy na przewodzie odciągu z okapu nad trzonem kuchennym. Przewód wyprowadzić przez ścianę i zaopatrzyć w kratę wywiewną. Wentylację wywiewną kuchni włączyć do istniejącego komina [wykonać włączenie do drugiego przewodu]. 3. Pomieszczenia wc wentylować przez kominki osadzone w trakcie remontu stropodachu. Na kratkach wentylacyjnych zamontować wentylatory osiowe uruchamiane z oświetleniem. 4. W pomieszczeniu 1/3 wymienić kratkę wentylacyjną na istniejącym kominie i wykonać włączenie do drugiego przewodu. - Kanalizacja sanitarna - Ze względu na przebudowę węzłów sanitarnych i zmiany w technologii kuchni konieczna przebudowa wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej w zakresie pokazanym w projekcie. - Instalacja wodociągowa - Ze względu na przebudowę węzłów sanitarnych i zmiany w technologii kuchni konieczna przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej w zakresie pokazanym w projekcie. Woda ciepła przygotowywana w kotłowni. - W pomieszczeniu 1/13 zamontować szafkę hydrantową z wężem 25 mm długości 30 m. XII. INSTALACJE ELEKTRYCZNE - Tablica rozdzielcza - Ze względu na przebudowę strefy węzłów sanitarnych konieczne przemieszczenie tablicy głównej i szafki licznikowej. W projekcie tablicy głównej uwzględniono dodatkowe obwody dla zasilania kuchni i wentylacji. - Instalacja zasilania wentylatorów - Wykonać zasilanie do wszystkich wymienionych wyżej wentylatorów wraz z instalacją sterowania. - Instalacja zasilania technologii kuchni i kotłowni - Wykonać zasilanie do projektowanych urządzeń technologicznych kuchni oraz kotłowni. - Instalacja ogólnego przeznaczenia w wc - Wykonać w całości nową instalacje oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych w węzłach sanitarnych XIII. INNE ROBOTY - Szafka z licznikiem i kurkiem gazowym - W zachodniej części ogrodzenia frontowego wmurować szafkę gazową według projektu instalacji. 2.Roboty określone w ust.3.1 powinny być wykonane zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, książką przedmiarów, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlaną. 3.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności, a w szczególności w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 3.3.1. Wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji robót ze względu na: - Nieterminowe przekazanie przez Zamawiającego frontu robót (placu budowy); - Zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym, - Konieczności wykonania robót dodatkowych; - Zawieszenie przez Zamawiającego wykonania robót; - Koniczność przeprowadzenia dodatkowych badań w związku z odkryciem reliktów o szczególnym znaczeniu kulturowym i naukowym w obrębie prowadzonych robót; - Klęską żywiołową; - Siłę wyższą; 3.3.2. Wystąpienia konieczności zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowym, o którym mowa w § 2 ust.2 umowy, 3.3.3.Wystąpienia konieczności zmiany zakresu umowy, a jeżeli te zmiany spowodują konieczność zmiany wynagrodzenia, z zastrzeżeniem, że zmiana zakresu nie może wykraczać poza określenie przedmiotu umowy, zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia ze względu na: - Przedstawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu pisemnej propozycji zmian, która w razie przyjęcia: przyśpieszy ukończenie robót, obniży koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie lub utrzymanie robót, poprawi sprawność lub zwiększy wartość ukończonych robót dla Zamawiającego lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego; - Wprowadzenie robót zamiennych wynikających z przepisów art. 20 ust. 1 pkt 3 i pkt. 4b) ustawy Prawo Budowlane. 3.4 Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji: - zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, - zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych, - zmiany osób realizujących zadanie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, - w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w SIWZ oraz STWiORB. 3.5.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania innych zmian umowy, pod warunkiem, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności, a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe w wysokości 10.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - złożą ofertę kompletną w rozumieniu niniejszej specyfikacji - posiadają polisę ubezpieczeniową OC prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł - udokumentują wykonanie, w ostatnich 5 latach co najmniej dwóch robót budowlanych - remontowych o wartości co najmniej 300 000,00 zł netto w zakresie podobnym do bieżącego zamówienia w budynkach użyteczności publicznej. - posiadają kadrę z uprawnieniami do realizacji przedmiotu zamówienia (kierownik budowy - wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń) - zapewnią 36 miesięczny okres rękojmi na wykonane roboty 2. Wyklucza się z ubiegania się o udzielenie przedmiotowego zamówienia podmioty gospodarcze określone w art. 24 ust.1 i ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniami według załącznika nr 1 do specyfikacji 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór załącznik nr 2 do specyfikacji) (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie ( należy przedstawić Zamawiającemu w przypadku wybrania oferty danego Wykonawcy przed podpisaniem umowy). 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień kierownika budowy do wykonania zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów. 6. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot) 7. Polisę ubezpieczeniową OC potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot) 8. Zaakceptowany projekt umowy (projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji). 9. Wykaz zrealizowanych robót budowlano - remontowych o wartości co najmniej 300 000,00 zł netto w zakresie podobnym do bieżącego zamówienia w budynkach użyteczności publicznej. Wykaz musi zawierać min. 2 zamówienia (wzór załącznik nr 4 do specyfikacji) 10. Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 9.9 zostały wykonane z należytą starannością 11. Wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. ( wzór załącznik nr 5 do specyfikacji) Ponadto do ofert należy dołączyć: - Karta gwarancyjna (załącznik nr 1 do umowy) - Wykaz prac, które będą zlecone podwykonawcom (załącznik nr 3 do umowy) - Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.katywroclawskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIASTA I GMINY ul. Rynek - Ratusz 1 55 - 080 Kąty Wrocławskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 10:30, miejsce: URZĄD MIASTA I GMINY ul. Rynek - Ratusz 1 55 - 080 Kąty Wrocławskie Biuro Obsługi Klienta, parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.