eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodynie › Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 690.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-22

Ogłoszenie nr 348966 - 2016 z dnia 2016-11-22 r.

Wodynie: Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 690.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 318509


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wodynie, krajowy numer identyfikacyjny 71158266400000, ul. ul. Siedlecka  43, 08117   Wodynie, państwo Polska, woj. , tel. 0 25 631 26 58, faks 0 25 631 26 58, e-mail ug_wodynie@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wodynie.bipgmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 690.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IGR.271.7.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia: Kredytu bankowego długoterminowego do kwoty 690.000,00 zł (słownie: sześćset dziewięćdziesiąt tysięcy złotych ) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek. Okres kredytowania: 11 lat i 10 miesięcy i 16 dni od podpisania umowy, z uwzględnieniem okresu karencji w spłacie rat kapitałowych do 31 marca 2018 r. 2) Pierwsza rata odsetkowa - od dnia uruchomienia kredytu do końca kwartału kalendarzowego. 3) Pierwsza spłata raty kapitałowo-odsetkowej nastąpi w dniu 31.03.2018 r, a ostatnia 30.09.2028 r. 4) Spłata kredytu następować będzie zgodnie z poniżej załączonym harmonogramem: Lp. Termin spłaty Kwota raty Uwagi 1 2018 31.03.2018 10 000,00 2 2019 31.03.2019 17 500,00 3 30.06.2019 17 500,00 4 30.09.2019 17 500,00 5 30.12.2019 17 500,00 6 2020 31.03.2020 17 500,00 7 30.06.2020 17 500,00 8 30.09.2020 17 500,00 9 30.12.2020 17 500,00 10 2021 31.03.2021 17 500,00 11 30.06.2021 17 500,00 12 30.09.2021 17 500,00 13 30.12.2021 17 500,00 14 2022 31.03.2022 20 000,00 15 30.06.2022 20 000,00 16 30.09.2022 20 000,00 17 30.12.2022 20 000,00 18 2023 31.03.2023 20 000,00 19 30.06.2023 20 000,00 20 30.09.2023 20 000,00 21 30.12.2023 20 000,00 22 2024 31.03.2024 20 000,00 23 30.06.2024 20 000,00 24 30.09.2024 20 000,00 25 30.12.2024 20 000,00 26 2025 31.03.2025 20 000,00 27 30.06.2025 20 000,00 28 30.09.2025 20 000,00 29 30.12.2025 20 000,00 30 2026 31.03.2026 20 000,00 31 30.06.2026 20 000,00 32 30.09.2026 20 000,00 33 30.12.2026 20 000,00 34 2027 31.03.2027 10 000,00 35 30.06.2027 10 000,00 36 30.09.2027 10 000,00 37 30.12.2027 10 000,00 38 2028 31.03.2028 10 000,00 39 30.06.2028 10 000,00 40 30.09.2028 10 000,00 SUMA 690 000,00 Do obliczenia wysokości odsetek należy przyjąć WIBOR 3M z dnia 27 września 2016 r. - gdzie stawka wynosi 1,71% .; 6) Do obliczania odsetek przyjąć rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku i w poszczególnych miesiącach. 7) Odsetki będą naliczane i pobierane tylko od faktycznie wykorzystanego kredytu. 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu oraz zmian harmonogramu płatności, jak również dopuszcza możliwość przesunięcia terminu uruchomienia kredytu bez dodatkowych opłat. 9) W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia wcześniejszej spłaty kredytu, a nie do upływu obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowej zgody banku oraz bez ponoszenia związanych z tym dodatkowych opłat. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystywania pełnej wartości kredytu objętego niniejszym zamówieniem bez dodatkowych opłat, prowizji lub kar za zmniejszenie wysokości kredytu. 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany kwot i terminów uruchomienia transz kredytu bez dodatkowych kosztów, w tym przejście środków niewykorzystanych w danej transzy do kolejnej transzy kredytu. 12) Wypłata kredytu nastąpi jednorazowo lub w transzach na podstawie pisemnej dyspozycji Kredytobiorcy złożonej w Banku (drogą elektroniczną lub faksem). 13) Wypłata kredytu będzie dokona bezgotówkowo w ciężar rachunku, a następnie przelewem na rachunek budżetu Gminy Wodynie prowadzony dla Gminy Wodynie, Nr rachunku 21 9194 0007 0050 0135 2000 0010 przez BS Siedlce O/ Wodynie - planowany termin uruchomienia transzy 15.11.2016 r. 14) Zamawiający wyraża zgodę na ustanowienie zabezpieczenia kredytu w formie weksla "in blanco" wraz z deklaracją wekslową. 15) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu lub przedterminowej spłaty części kredytu bez dodatkowych opłat. 16) Obsługa kredytu będzie dotyczyła faktycznej kwoty wykorzystanego kredytu 17) Jeżeli termin wpłaty raty kredytu upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy spłata kredytu może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. 18) Odsetki od kredytu naliczane są w okresach kwartalnych od dnia wykorzystania kredytu/transzy do dnia poprzedzającego dzień spłaty. 19) Zamawiający dopuszcza możliwość pobierania oprocentowania od zadłużenia przeterminowanego w wysokości i na zasadach obowiązujących u Wykonawcy. 20) Marża banku określona w procentach w okresie kredytowania ( obowiązywania umowy) nie może ulec zmianie w górę. 21) Zamawiający zastrzega, iż prowizja nie może być wyższa niż 0,2 % kwoty kredytu 22) Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż prowizja za udzielenie kredytu oraz oprocentowanie liczone jako WIBOR 3M + stała marża banku. 23) Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat z tytułu wystawianych przez Bank zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do prowadzenia ewidencji księgowej i ustalania kwoty zobowiązań finansowych. 24) Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. 25) Odsetki od kapitału będą liczone na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 3M, z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczania odsetek, powiększonej o oferowaną stałą marżę banku. 26) Jeżeli bank będzie żądał prowizji od udzielonego kredytu, będzie ona płatna po otrzymaniu transzy kredytu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT187213.27
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Siedlcach,  bs_siedlce@pro.onet.pl,  08-100 Siedlce ul. Pusta 5/9,  08-100,  Siedlce,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 187 213,27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 187213,27
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.