To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-29
Suwałki: Dostawa warzyw i owoców na okres 3 miesięcy dla SZW w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 348914 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 289020 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców na okres 3 miesięcy dla SZW w Suwałkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest na dostawę warzyw i owoców na okres 3 miesięcy dla SZW w Suwałkach w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. 2.Określone w załączniku nr 5 do SIWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w proporcjach asortymentów z uwagi na wysokości obłożenia i stany chorobowe oddziałów naszego Szpitala..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE "GARDEN" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE "GARDEN" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne Garden, Ul. Szkolna 4, 16-400 Suwałki, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18276,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18782,00
Oferta z najniższą ceną: 18782,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18782,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE "GARDEN" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE "GARDEN" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne Garden, Ul. Szkolna 4, 16-400 Suwałki, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8820,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6750,00
Oferta z najniższą ceną: 6750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Ochrona mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach ul. Sejneńska 84
- " Rozbiórka budynku przy ul. Szpitalnej 62"
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z wykonaniem poczty pneumatycznej oraz modernizacji podjazdu dla karetek
- Wykonanie docieplenia części elewacji budynku A od strony zachodniej - nad przestrzenią patio w budynku PUZ w Suwałkach przy ul. Noniewicza 10
- Wykonanie parkingu na sześć miejsc postojowych oraz wymiana kostki brukowej przed budynkiem szkoły.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym (Przedszkole) w Żółwinie.
- "Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Chorzowie, ul. Sportowa 4 - I/2024
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie"
- Dostawa artykułów żywnościowych
- Dostawa Artykułów Spożywczych Dla Domu Pomocy Społecznej w Jarosławiu od 01.07.2024 do 31.12.2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.