eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobótka › Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Sobótka w latach szkolnych 2012/2013 oraz 2013/2014

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-14

Sobótka: Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Sobótka w latach szkolnych 2012/2013 oraz 2013/2014
Numer ogłoszenia: 348878 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311498 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sobótka, Rynek 1, 55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie, tel. 071 3162043 do 045, faks 071 3162123.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Sobótka w latach szkolnych 2012/2013 oraz 2013/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi żywieniowe polegające na przygotowaniu, dostawie i wydaniu jednodaniowych gorących posiłków, łącznie dla ok. 110 uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych z terenu Gminy Sobótka rozlokowanych w następujących placówkach: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Sobótce, Szkoła Podstawowa Nr 2 w Sobótce, Szkoła Podstawowa w Rogowie Sobóckim, Szkoła Podstawowa w Rękowie, Szkoła Podstawowa w Świątnikach, Gimnazjum Gminne w Sobótce. Podane ilości są szacunkowe i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych usług lub odmowy wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania lub zwiększania zakresu przedmiotu zamówienia w granicach 20 %. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki. Dostawa posiłków wraz z naczyniami i sztućcami wielokrotnego użytku codziennie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej miedzy godzinami od 9:00 do 11:00 przez cały rok szkolny z wyłączeniem wakacji, ferii, dni świątecznych i wolnych od zajęć lekcyjnych. Zamówienie będzie realizowane w latach szkolnych 2012/2013 i 2013/2014. Posiłki będą dostarczane wg ustalonego 10 - dniowego jadłospisu z zachowaniem: 2 razy w tygodniu zupa z wkładką + pieczywo, 2 razy w tygodniu drugie danie mięsne z ziemniakami/kaszą/ryżem/kluskami/makaronem/kopytkami i surówką, 1 raz w tygodniu do wyboru danie jarskie. Wymagania dotyczące doSywiania muszą odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw.punktach zbiorowego żywienia, tj. posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności., wg wymogów sztuki kulinarnej i sanitarnej. Posiłki będą dostarczane wg ustalonego 10 -dniowego jadłospisu z zachowaniem: 2 razy w tygodniu zupa z wkładką + pieczywo, 2 razy w tygodniu drugie danie mięsne z ziemniakami/kaszą/ryżem/kluskami/makaronem/kopytkami i surówką, 1 raz w tygodniu do wyboru danie jarskie. Wykonawca przygotowywać będzie posiłki o kaloryczności każdego nie mniejszej niż 500 kcal z przewagą:węglowodanów -75 g tłuszczu -18 g białka - 17 g witamin z grupy C,B1 i B2 - 17,5 g żelaza - 3,13 g wapnia - 0,15 g. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność zamawianego posiłku. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych informacji niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami szkół i Dyrektorem OPS. Szczegółowy harmonogram dostarczania posiłków wykonawca ustali z dyrektorami szkół. Zamawiający informuje o zasadniczych wymaganiach dotyczących przedmiotu zamówienia: a)Gorący posiłek jednodaniowy, urozmaicony, zgodne z zasadami racjonalnego żywienia (np. zupa z wkładką mięsną, pieczywo) przygotowane i dowożone w ilości i na miejsce wskazane przez Zamawiającego przy spełnieniu wszelkich norm sanitarno-higienicznych wymaganych przepisami. b)DowoSone posiłki winny być dostarczane w termosach zapewniających zachowanie odpowiedniej temperatury przy ich spożyciu - zupa + 75oC; gorące danie drugie + 63oC;potrawy na zimno + 4oC. c)Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych oraz spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2010 nr 136 poz. 914 z późn. zm) oraz w przepisach wykonawczych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.58.31.00 - 55.58.31.00 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo gastronomiczne -SEZAM Helena Kapka, UL.Wrocławska 37, 57-100 Strzelin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142923,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 142923,00

  • Oferta z najniższą ceną: 142923,00 / Oferta z najwyższą ceną: 158933,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.