eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budzyń › BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM PRZY BOISKU SPORTOWYM WE WSI OSTRÓWKI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-20

Budzyń: BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM PRZY BOISKU SPORTOWYM WE WSI OSTRÓWKI
Numer ogłoszenia: 348868 - 2014; data zamieszczenia: 20.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293818 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Budzyń, ul. Lipowa 6, 64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie, tel. 067 2843201, faks 067 2843313.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM PRZY BOISKU SPORTOWYM WE WSI OSTRÓWKI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM PRZY BOISKU SPORTOWYM WE WSI OSTRÓWKI Zakresy przewidywanych prac do wykonania: ROBOTY BUDOWLANE: 1 Roboty przygotowawcze 2 Roboty ziemne 3 Fundamenty 4 Konstrukcja ścian 5 Kominy wentylacyjne 6 Ścianki działowe 7 Konstrukcja dachu 8 Pokrycia dachowe 9 Izolacje specjalne 10 Tynki i okładziny wewnętrzne 11 Stolarka okienna 12 Stolarka drzwiowa 13 Podłoża, posadzki, podłogi 14 Schody i taras 15 Malowanie 16 Elewacja 17 Elementy ślusarsko-kowalskie 18 Zagospodarowanie terenu ROBOTY INSTALACYJNO - SANITARNE: 1 Instalacja wodociągowa wewnętrzna 2 Przyłącze wodociągowe 3 Kanalizacja sanitarna wewnętrzna 4 Kanalizacja sanitarna zewnętrzna 5 Wentylacja ROBOTY ELEKTRYCZNE: 1 Zasilanie 2 Instalacja oświetlenia 3 Instalacja gniazd wtyczkowych 4 Instalacja odgromowa 5 Pomiary Wszystkie elementy podwyższające bezpieczeństwo i standardy jakościowe wykonane w nowoczesnej technologii, spełniające wymogi zapisane w obowiązujących przepisach dotyczących: budowy, przebudowy obiektów użyteczności publicznej. Ponadto inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza 3egz., kosztorysy powykonawcze 2egz., dokumentacja powykonawcza wszystkich zrealizowanych robót 2 egz. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia 1) Szczegółowy zakres rzeczowy robót do wykonania zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany),przedmiary robót , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 2) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt wykonania przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych, wymaganych prawem: uzgodnień, opracowań, zezwoleń, zaświadczeń, protokołów oraz pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (dokumentacja techniczna, przedmiary robót, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, decyzje administracyjne) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy i decyzjach administracyjnych. 4) Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie, posiadające stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości. 5) Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację projektową oraz przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej wymagane dokumenty odbiorowe , w tym dokumentację powykonawczą, oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej oraz dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, DTR, instrukcje obsługi wszystkich zamontowanych urządzeń, protokoły z badania materiałów i urządzeń i inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. Wykonawca wykona 2 pełne komplety wymienionej wyżej dokumentacji odbiorowej powykonawczej (oryginał i kopia). 6) Zamówienie obejmuje również wykonanie kosztorysów powykonawczych 2 egz., inwentaryzacji powykonawczej 3egz., uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu - świetlicy Termin złożenia u Zamawiającego poprawnie wykonanych, zatwierdzonych w/w dokumentów do dnia 03.06.2015r (cena za sporządzenie dokumentów powykonawczych powinna być wkalkulowana w pozycje jednostkowe zawarte w kosztorysach ofertowych w/w zadań)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestor ubiega się o środki z UE w ramach PROW 2007-2013 , działanie Odnowa i Rozwój Wsi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Instalacyjno - Budowlana WIELĄDEK, ul. Słowackiego 4B/6, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 739784,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 505436,16

  • Oferta z najniższą ceną: 505436,16 / Oferta z najwyższą ceną: 848985,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.