eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › ODBIÓR I WYWÓZ ODPADÓW Z BUDYNKÓW KOMUNALNYCH GMINY MIEJSKIEJ KŁODZKO.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Kłodzko: ODBIÓR I WYWÓZ ODPADÓW Z BUDYNKÓW KOMUNALNYCH GMINY MIEJSKIEJ KŁODZKO.
Numer ogłoszenia: 348865 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 406338 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, faks 074 8674062.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I WYWÓZ ODPADÓW Z BUDYNKÓW KOMUNALNYCH GMINY MIEJSKIEJ KŁODZKO..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: 1.1. systematycznym, nie dopuszczającym do przepełniania, odbiorze odpadów wytwarzanych przez mieszkańców budynków komunalnych Gminy Miejskiej Kłodzko wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, gromadzonych w wyznaczonych do tego pojemnikach, składowaniu ich i ponoszeniu innych kosztów związanych z przedmiotem zamówienia w przeliczeniu na jednego mieszkańca, 1.2. umieszczeniu odpowiedniej ilości własnych pojemników w dobrym stanie technicznym i sanitarnym, zapewniających należyte wykonanie usługi, 1.3. utrzymaniu w dobrym stanie porządkowym i sanitarnym miejsc ustawienia pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów, w tym usuwania odpadów nagromadzonych w tych miejscach poza pojemnikami (m.in. odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego oraz odpadów ulegających biodegradacji). 2. Prace będące przedmiotem przetargu będą wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów porządkowych i sanitarnych, spełnienie wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów 3. Wykaz budynków komunalnych Gminy Miejskiej Kłodzko, wraz z ilością zamieszkujących je mieszkańców, ujęty jest w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. 4. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ jest mowa o odpadach, należy przez to rozumieć odpady komunalne w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 4 i 7 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243), tj. odpady powstające w gospodarstwach domowych, a także odpady niezawierające odpadów niebezpiecznych pochodzące od innych wytwórców odpadów, które ze względu na swój charakter lub skład są podobne do odpadów powstających w gospodarstwach domowych oraz odpady ulegające biodegradacji. 5. Ilość osób zamieszkujących w budynkach komunalnych Gminy Miejskiej Kłodzko - ujęta w załączniku nr 5 do SIWZ będzie podlegała zmianom - aktualizacji, zgodnie z zapisami projektu umowy. 6. Każdy z wykonawców winien dokonać wizji terenowej, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Veolia Usługi dla Środowiska SA, ul. Piastowska 38, Krapkowice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148148,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 151958,40

  • Oferta z najniższą ceną: 151958,40 / Oferta z najwyższą ceną: 171816,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.