To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-12
Poznań: Dostawa materiałów zużywalnych do monitorowania dla Centralnej Sterylizatorni
Numer ogłoszenia: 34883 - 2015; data zamieszczenia: 12.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6803 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Poznaniu, ul. Juraszów 7/19, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8212 359, 61 8212 267, faks 61 8212 359, 61 8233 451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów zużywalnych do monitorowania dla Centralnej Sterylizatorni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania częściowe: - Zadanie częściowe nr: 1: Dostawa etykiet, testów i osłonek, - Zadanie częściowe nr 2: Dostawa włókniny niebieskiej, - Zadanie częściowe nr 3: Dostawa torebek papierowo - foliowych - Zadanie częściowe nr 4: Dostawa papieru krepowego - Zadanie częściowe nr 5: Dostawa zestawu testowego do wykrywania pozostałości białkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem Nr 1 do Wzór formularza ofertowego-formularz cenowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 38.91.00.00 - Sprzęt do monitorowania i testowania stanu higienicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie częściowe nr. 1: Dostawa etykiet, testów i osłonek.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMED Biuro Techniczno-Handlowe, ul. Słowikowskiego 39, Raszyn k/ Warszawy, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30384,15
Oferta z najniższą ceną: 30384,15 / Oferta z najwyższą ceną: 30384,15
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie częściowe nr 2: Dostawa włókniny niebieskiej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMED Biuro Techniczno-Handlowe, ul. Słowikowskiego 39, Raszyn k/ Warszawy, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15724,80
Oferta z najniższą ceną: 15724,80 / Oferta z najwyższą ceną: 18327,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie częściowe nr 3: Dostawa torebek papierowo - foliowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STERIGAT Sp. z o.o., ul. Bukowiecka 92, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3050,00
Oferta z najniższą ceną: 3050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3050,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POTRZEB POGOTOWIA RATUNKOWEGO W LEGNICY
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych.
- Dostawa wyrobów medycznych, akcesoriów i osprzętu do urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.