eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Remont nawierzchni jezdni i chodnika w ciągu drogi powiatowej 5608 S ul. Rybnicka w Gaszowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-14

Rybnik: Remont nawierzchni jezdni i chodnika w ciągu drogi powiatowej 5608 S ul. Rybnicka w Gaszowicach.
Numer ogłoszenia: 348728 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4227478, 4227874, faks 032 4227479.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni jezdni i chodnika w ciągu drogi powiatowej 5608 S ul. Rybnicka w Gaszowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni jezdni na odcinku długości 248,0 m o powierzchni 1721,0 m2 wraz z remontem chodnika po stronie prawej na odcinku długości 275 ,0 m od posesji 11a do skrzyżowania z ulicą Rudzką. Zakres robót obejmuje m.in. : - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 521 m2 - rozebranie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej - 59 m2 - rozebranie krawężników 15x30 cm - 298 m - rozebranie obrzeży 6x20 cm - 187 m - frezowanie nawierzchni śred. głęb. 5 cm - 136 m2 - frezowanie nawierzchni śred. głęb. 2 cm - 1626 m2 - regulacja pionowa studzienek ściekowych - 8 szt. - regulacja pionowa studni rewizyjnych - 8 szt. - podbudowa betonowa na poszerzeniu jezdni do 6,5 m - 26 m2 - ułożenie krawężnika kamiennego o wym. 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem - 275 m - ułożenie obrzeży betonowych o wym. 6 x 20 cm (90%odzysk) - 210 m - nawierzchnia chodnika z kostki betonowej grub. 8 cm (materiał w 80% z odzysku) - 193 m2 - nawierzchnia chodnika z kostki betonowej grub. 6 cm (materiał w 90% z odzysku) - 328 m2 - oczyszczenie nawierzchni bitumicznej - 1721m2 - skropienie nawierzchni bitumicznej - 1626 m2 - mechaniczne wyrównanie profilu podłużnego i poprzecznego mieszanką mineralno - asfaltową - 152,8 ton - skropienie nawierzchni bitumicznej - 1721 m2 - warstwa ścieralna z mieszanki min. asf. grub. w-wy 5 cm - 1721 m2 - regulację zjazdów po stronie lewej z wymianą krawężnika - 13 m - utwardzenie pobocza po stronie lewej destruktem asfaltowym grub. 8 cm po zagęszczeniu - 144 m2 - prace wykończeniowe - wywóz gruzu - 25,3 m3 - prace wykończeniowe - wywóz nadmiaru ziemi - 41 m3 Krawężniki i obrzeża Od strony jezdni na chodniku należy zabudować krawężnik kamienny 15x30 uliczny układany na podsypce piaskowo-cementowej i ławie betonowej z oporem o objętości betonu 0,06m3/mb , na zjazdach gospodarczych przeznaczonych do regulacji pionowej krawężnik betonowy o wym. 15x30 cm na ławie betonowej z oporem o objętości betonu 0,06 m3. Pas nawierzchni na poszerzeniu wzdłuż krawężnika w km um. 0+110 - 0+195 o szerokości 0,30 m należy wypełnić betonem C12/15 na głębokość 25cm. Obrzeże betonowe 6x20cm układane po stronie zewnętrznej chodnika (za wyjątkiem wjazdów do bram) na podsypce piaskowej12x3cm - z materiału w 90% z odzysku. Wysokość posadowienia krawężnika wynosi 12cm, na wjazdach do posesji 4 cm , a na przejściach dla pieszych 2cm. Chodnik Nawierzchnię chodnika na zjazdach do posesji należy wykonać z kostki betonowej grub. 8 cm z materiału w 80% z odzysku i 20% z kostki nowej ,nawierzchnię chodnika z kostki betonowej grub. 6 cm należy wykonać z materiału w 90% z odzysku i 10% kostki nowej. Jezdnia Na uprzednio sfrezowanej na głęb. 2 cm jezdni przewiduje się ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki min. asfaltowej śred. grub. 4 cm , a następnie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego dla warstw obciążonych ruchem Kr3 grub. 5 cm Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia , zakresu oraz technologii wykonania i odbioru robót zawierają: przedmiar robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku , jeżeli Wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej : 1 zamówienie o wartości co najmniej 200 000,00 złotych brutto polegające na wykonaniu remontu , przebudowy bądź budowy drogi o nawierzchni bitumicznej wraz z chodnikiem .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku , jeżeli Wykonawca wykaże , że ma do dyspozycji osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi , posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą , o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Zobowiązanie pisemne i dokumenty określone w p.15.3,15.4 siwz w przypadku , gdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia korzysta z zasobów innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach : - przedłużenia procedury przetargowej, - niesprzyjających wykonywaniu prac zgodnie ze sztuką budowlaną warunków atmosferycznych ( np. nawodnienie gruntu spowodowane intensywnymi opadami deszczu , itp.), - warunków geotechnicznych, których nie można było przewidzieć, - wystąpienia konieczności prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości, - w przypadku wystąpienia kolizji z nie zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym , w tym w przypadku ujawnienia potrzeby przebudowy lub zabezpieczenia takiego uzbrojenia wynikającego z jego stanu technicznego bądź nie zachowania odległości , - w przypadku konieczności na etapie wykonawstwa dokonania zmian w projekcie i uzyskania odpowiednich decyzji i pozwoleń , - w przypadku wystąpienia innych sytuacji niezależnych od Zamawiającego np. zasadnych wniosków mieszkańców powodujących konieczność wykonania prac niezbędnych dla właściwego wykonania przedmiotu zamówienia . - działania sił natury uznanych za klęskę żywiołową. 2. Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić wyłącznie aneksem do umowy, tylko o ilość dni które zostaną udokumentowane. 3. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu wykonania umowy , jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych , 44-200 Rybnik , ul. Jankowicka 49, pok. 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 08:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych , 44-200 Rybnik , ul. Jankowicka 49, pok. 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.