eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Wymiana kabli 15kV linii 1 PLE i 2 PLE zasilajacych podstację trakcyjną 47P Pruszków WKD

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Grodzisk Mazowiecki: Wymiana kabli 15kV linii 1 PLE i 2 PLE zasilajacych podstację trakcyjną 47P Pruszków WKD
Numer ogłoszenia: 348727 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o. , ul. Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7554760, 7555564, faks 022 7552085.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wkd.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana kabli 15kV linii 1 PLE i 2 PLE zasilajacych podstację trakcyjną 47P Pruszków WKD.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana kabli linii 1PLE i 2PLE, zasilających podstację trakcyjną 47P Pruszków WKD poprzez: 1) wykopanie rowu na trasie istniejących linii kablowych 1 PLE i 2 PLE na długości 1950 m 2) ułożenie przepustów z rur PCV 3) ułożenie kabli w wykopanym rowie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 4) zasypanie kabli, 5) wykonanie muf przelotowych na kablach igielitowych. Szczegółowy zakres zamówienia określa projekt budowlano-wykonawczy wraz z wszelkimi uzgodnieniami z właścicielami gruntów, na których realizowane będą roboty budowlane. Ponadto szczegółowy zakres czynności określony jest w kosztorysie ofertowym (ślepym) i przedmiarze robót. Pozostałe warunki realizacji zamówienia: 1/ Wszelkie uzgodnienia Zamawiającego (Inwestora) z właścicielami gruntu oraz użytkownikami terenu stanowią nieodłączny element dokumentacji projektowej (są załączone do projektu budowlano-wykonawczego). Uzgodnienia te wraz z dokumentacją projektową stanowią szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania prac. 2/ Wykonawca jest zobowiązany wystąpić do właścicieli lub użytkowników gruntu, na którym będą realizowane prace budowlane w sprawie uzgodnienia terminu realizacji prac, zajęcia terenu, ewentualnych wyłączeń, wyznaczenia nadzoru lub odbioru robót itp. Zamawiający udzieli stosownego upoważnienia Wykonawcy w celu realizacji powyższego obowiązku. 3/ Opłaty związane z zajęciem terenu, sprawowaniem nadzoru przez właścicieli gruntów, na którym będzie realizowane zamówienie ( tj. czynności o których mowa w pkt. 2) będą w związku z niemożnością oszacowania wielkości w/w kosztów obciążały bezpośrednio Zamawiającego. Stosownie do powyższego faktury za w/w czynności będą wystawiane na Zamawiającego (Inwestora) bezpośrednio przez właścicieli czy zarządców gruntów, na których odbywać się będzie realizacja prac. 4/ Do obowiązków Wykonawcy należy uzgodnienie wszelkich formalności i terminów związanych z wejściem w teren placu budowy i czynności wymienionych w pkt. 2 oraz jeśli to będzie konieczne, przedstawienie do akceptacji projektu budowlano-wykonawczego inwestycji. 5/ Roboty na terenie kolejowym powinny zostać wykonane zgodnie z zachowaniem kolejowej skrajni budowli i wymaganiami obowiązujących norm i przepisów. 6/ Osoby realizujące prace muszą posiadać aktualne przeszkolenia z zakresu BHP a kierownik robót uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 7/ Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą oraz inwentaryzację powykonawczą. 8/ Wszystkie prace powinny zostać wykonane z należytą starannością, z zachowaniem obowiązujących przepisów szczególnych i norm. 9/ Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie robót oraz pełną kontrolę ich jakości. 10/ Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej lub prywatnej. Jeżeli takie zniszczenie nastąpi Wykonawca naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność na koszt własny. 11/ Wykonawca powinien stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego oraz przestrzegać wszystkich przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. 12/ Wykonawca odpowiada za oznakowanie i zabezpieczenie miejsca wykonywanych robót. 13/ Wykonawca dostarczy urządzenia, sprzęt i materiały potrzebne do realizacji zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt. Wykonawca zabezpieczy użyte materiały i sprzęt na placu budowy we własnym zakresie. 14/ Obowiązkiem Wykonawcy jest uprzątnięcie terenu budowy i przekazanie zdemontowanych materiałów Zamawiającemu a odpadów do utylizacji. 15/ Wykonawca wykona przedmiot umowy z najlepszą wiedzą i techniką. 16/ Nadzór nad inwestycją będzie prowadzić Warszawska Kolej Dojazdowa poprzez Inspektora nadzoru. Inspektor nadzoru ma prawo wydawać polecenia oraz weryfikować jakość i zgodność robót z projektem budowlanym. 17/ Ilekroć w SIWZ i Załącznikach wskazuje się znak towarowy wyrobu, patent lub pochodzenie, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe niegorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego. 18/ Ilekroć niniejsza SIWZ opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 19/ Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na wykonane roboty oraz zamontowane materiały i urządzenia na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego (ostatecznego) robót. Termin realizacji zamówienia - od dnia 1 lipca do dnia 31 sierpnia 2012r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże co najmniej jedno zrealizowane zamówienie w zakresie wymiany kabli energetycznych 15kV wraz z urządzeniami elektroenergetycznymi u jednego Zleceniodawcy na kwotę minimum 300 tys. zł brutto (300 000,00 PLN)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca wskaże osobę do realizacji zamówienia tj. kierownika robót, posiadającego uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika z przepisów prawa albo innych dokumentów załączonych do oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wkd.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego bezpłatnie (pok nr 9 II piętro).Na wniosek Wykonawcy o przesłanie SIWZ pocztą należy wpłacić 12 zł brutto na konto wym. w SIWZ i załączyć dowód przelewu..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. ul. Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki pokój nr 16 Sekretariat Zarządu (piętro II).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.