eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Świadczenie usług w zakresie montażu, demontażu, magazynowania i konserwacji oświetlenia świątecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-28

Kwidzyn: Świadczenie usług w zakresie montażu, demontażu, magazynowania i konserwacji oświetlenia świątecznego
Numer ogłoszenia: 348710 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kwidzyn , ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6464700, 6464777, faks 055 6464703.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwidzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie montażu, demontażu, magazynowania i konserwacji oświetlenia świątecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: 1.1 Montażu oświetlenia świątecznego stawka VAT 22% 1.2 Demontażu oświetlenia świątecznego stawka VAT 22% 1.3 Magazynowaniu oświetlenia świątecznego stawka VAT 22% 1.4 Konserwacji oświetlenia świątecznego stawka VAT 22% zgodnie z poniższym opisem: Montaż i demontaż sznurów oświetleniowych na skrzyżowaniach: 1. Chrobrego - Sokola 3 szt. 2. Słowackiego (przy basenie) 2 szt. 3. Braterstwa Narodów - Katedralna - Targowa 2 szt. 4. Kasprowicza - Żeromskiego 1 szt. 5. Wybickiego - Krasickiego - Słowackiego 3 szt. 6. Warszawska (przy BS) 15 Sierpnia 3 szt. 7. Mickiewicza - Brzechwy 1 szt. 8. Mickiewicza (koło przedszkola)Grunwaldzka 1 szt. 9. 11 Listopada, Grudziądzka, Kościuszki 3 szt. 10. Polna - Słowackiego 3 szt. 11. Polna - Mickiewicza 2 szt. 12. Żeromskiego - Słowackiego 3 szt. 13. Kościuszki - Chopina 6 szt. 14. Piastowska (k. Kościoła) 2 szt. 15. Osiedle Zacisze 2 szt. 16. Sztumska -Żwirki i Wigury - Malborska 2 szt. 17. Długa - Czerwonego Kapturka 1 szt. 18. Długa (przy przejeździe kolejowym) 1 szt. 19. Toruńska - Południowa 8 szt. RAZEM: 49 szt. 2. Montaż i demontaż dekoracji choinkowych sznurów oświetleniowych, usytuowanych przy następujących ulicach: 1. Brzechwy (w gruncie) 3szt. 2. Warszawska (w gruncie) 3szt. 3. Kasprowicza (przy sklepie PSS) 1szt. 4. Kościuszki-3-go Maja 1szt. 5. Tęczowa 1szt. 6. Grudziądzka MOPS 1szt. 7. Sokola 1szt. 8. Kopernika centrum KOPERNIK 1szt. 9. Katedralna 1szt 10. Konopnickiej (PKS w gruncie) 1szt. RAZEM: 14 szt. 3. Montaż i demontaż dekoracji w ramkach: 1. Piłsudskiego 14szt. 2. Chopina 3szt. 3. Katedra 2szt. 4. SP nr 6 2 szt 5. Piłsudskiego15-go Sierpnia (łącznik) 4szt. RAZEM: 25 szt. 4. Montaż i demontaż małych elementów dekoracyjnych: 1. Stare Miasto 5 szt. 2. Tęczowa 6 szt. 3. Kościoły 4 szt.:( Miłosierdzia Bożego, św.Alberta, Kaplica oj. Pio, św.Trójcy) 4. Ronda 11szt.:( J.Pawła II-5 szt., Rodła 4 szt.,kard.St.Wyszyńsk.-2) RAZEM: 26 szt. 5. Montaż i demontaż dekoracji świetlnych z drzew (kurtyny i sople świetlne, wąż oświetleniowy): 1. ul. 3-go Maja 2 szt. 2. Urząd Gminy 1 szt. 3. Tęczowa ( dekoracja z sopli ) 2 szt. 4. drzew przy SP nr 4 2 szt. 5. drzewa przy ul. Grunwaldzkiej 59 szt. RAZEM: 66 szt. 6. Montaż i demontaż konstrukcji w kształcie stożka udekorowanej nitkami świetlnymi w kolorze białym (10120 punktów świetlnych) i śnieżynkami o średnicy 60 cm w kolorze niebieskim. 1. Plac Jana Pawła II 1 szt. RAZEM: 1 szt. Ustala się zakończenie prac związanych z montażem na dzień 06.12.2011r. Ustala się zakończenie prac związanych z demontażem na dzień 15.01.2011r. 7. Konserwacja sznurów oświetleniowych z choinek: RAZEM 14 szt. 8. Konserwacja sznurów oświetleniowych ze skrzyżowań: RAZEM 49 szt. 9. Konserwacja dekoracji w ramkach oraz małych elementów dekoracyjnych (dotyczy pkt 3 i 4): RAZEM 51 szt. 10. Konserwacja dekoracji świetlnych z drzew (kurtyny i sople świetlne, wąż oświetleniowy): RAZEM 66 szt. 11. Konserwacja konstrukcji w kształcie stożka udekorowanej nitkami świetlnymi w kolorze białym (10120 punktów świetlnych) i śnieżynkami o średnicy 60 cm w kolorze niebieskim. RAZEM: 1 szt. Ustala się zakończenie prac związanych z konserwacją na dzień 31.07.2011r. Pod pojęciem konserwacji dekoracji oświetleniowych rozumie się: 1. Uzupełnianie żarówek w dekoracjach i eliminowanie na bieżąco usterek podczas eksploatacji oświetlenia. 2. Uzupełnianie uszkodzonych podczas składowania elementów wszystkich rodzajów oświetlenia świątecznego oraz pozostałych urządzeń elektrycznych i technicznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia świątecznego. 12. Magazynowanie wszystkich ww elementów dekoracji. Oświetlenie świąteczne będzie magazynowane od dnia demontażu. Ustala się zakończenie prac związanych z magazynowaniem na dzień 31.12.2011r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 63.12.20.00 - Usługi magazynowania 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: minimum jedną usługę tożsamą (w zakresie montażu, demontażu, konserwacji i magazynowania oświetlenia świątecznego) o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż: 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100 złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Ocena spełniania ww warunków, dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych wraz z wnioskiem. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. W przypadku gdy więcej niż 6 Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje kwalifikację w postaci przyznania każdemu Wykonawcy punktów odnoszących się do doświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, w ten sposób, że Wykonawca, który wykonał w ostatnich 3 latach usługę o największej wartości otrzyma 10 pkt, a pozostali Wykonawcy proporcjonalnie mniej.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku, gdy w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana wysokości stawek podatku od towarów i usług to wynagrodzenie ulegnie odpowiedniej zmianie, a wysokość nowego wynagrodzenia strony potwierdzą w stosownym aneksie do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kwidzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kwidzynie ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn pokój 312 (II pietro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kwidzynie ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn pokój 312 (II pietro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.