Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-22
Ogłoszenie nr 348692 - 2016 z dnia 2016-11-22 r.
Ostróda: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie w sezonie zimowym 2016/2017 Część Nr 4 Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2016/2017 przy pomocy ciągnika (pow. 80 KM) dwunapędowego z pługiem średnim dziobowym na terenie Gminy Miłomłyn
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Usługi
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny
51075119000000, ul.
ul. Grunwaldzka
,
14100
Ostróda, państwo
, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
0-89 6462414, faks
896 421 762, e-mail
ZDP_Ostroda@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdp.ostroda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie w sezonie zimowym 2016/2017 Część Nr 4 Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2016/2017 przy pomocy ciągnika (pow. 80 KM) dwunapędowego z pługiem średnim dziobowym na terenie Gminy Miłomłyn
Numer referencyjny DT.2610.18.2016.BŻ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
§ 1 Opis przedmiotu zamówienia:
1.Prace prowadzone w ramach zimowego utrzymania dróg i ulic mają na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego, wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu.
Do zimowego utrzymania dróg zalicza się między innymi:
1)przygotowanie materiałów uszorstniających do zwalczania skutków zimy tj. do zapobiegania powstawaniu i likwidowania śliskości;
2)usuwanie śniegu z ulic, dróg i chodników;
3)zwalczanie tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej poprzez stosowanie środków chemicznych lub materiałów uszorstniających;
4)zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi;
5)oznakowanie pojazdów w sposób określony przez Zamawiającego.
2.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1)dla części Nr 4 zakres prac, polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu usługi w trakcie realizacji zamówienia, która wykonywana będzie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U.
z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
2.1.Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć dowody poświadczające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tj. stosowne oświadczenia bądź też przedstawienie zanonimizowanych kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami, wykonującymi czynności określone
w ust. 2.
2.2.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przy podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu wykaz pracowników, o których mowa w ust. 2.
Nie dotyczy osób fizycznych wykonujących jednoosobowo działalność gospodarczą oraz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej jeżeli wykonują samodzielnie czynności, o których mowa w ust.2.
3.Dyspozycyjność (gotowość do świadczenia usług) będzie płatna w wysokości:
- za 1 szt. sprzętu maksymalną kwotę 594 zł brutto.
Wykonawca w formularzu cenowym podaję kwotę brutto za pełne miesiące. Wartość za rozpoczęty miesiąc zostanie przeliczona proporcjonalnie.
Część Nr 4"Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2016/2017 przy pomocy ciągnika (pow. 80 KM) dwunapędowego z pługiem średnim dziobowym na terenie Gminy Miłomłyn".
Zimowe utrzymanie przy pomocy ciągników (pow. 80 KM) dwunapędowych z pługiem średnim dziobowym obejmuje drogi powiatowe na terenie gminy Miłomłyn w sezonie zimowym 2016/2017, polegające na:
1)odśnieżaniu dróg powiatowych pozamiejskich;
2)przygotowaniu 1 szt. ciągnika (pow. 80 KM) dwunapędowego z pługiem średnim dziobowym do obsługi gminy Miłomłyn;
3)odśnieżaniu ulic powiatowych na terenie miasta Miłomłyn;
4)zapewnieniu dyspozycyjności pracownika Wykonawcy odpowiedzialnego za należyte wykonanie usługi;
5)oznakowaniu pojazdu w sposób określony przez Zamawiającego- lampy błyskowe koloru żółtego.
II.5) Główny kod CPV): 90620000-9,
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
zgodnie z art.67 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm., dalej: uPp) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w
postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podst. art.89 ust.1 pkt2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego (ogłoszenie o zamówieniu nr 328306-2016 z dn.
21.10.2016.)w dniu 4.11.2016 r na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, Zamawiający unieważniłpostępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż w wyznaczonym terminie składania ofert, nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Bartłomiej Reszczyński Zakład Chrup- Gruz,
,
Wólka Majdańska 7,
14-140,
Miłomłyn, kraj/woj.
warmińsko-mazurskie
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1183 N w miejscowości Gulbity"
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA OSTRÓDA REGGAE FESTIWAL 2024
- Renowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie
- OBSŁUGA WYCIĄGU NART WODNYCH NAD JEZ. DRWĘCKIM W OSTRÓDZIE
- ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
- MODERNIZACJA BOISK SPORTOWYCH W OSTRÓDZIE
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.